Vraag

beste orgasme

  • 8 November 2018
  • 8 reacties
  • 2044 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
wat is jullie beste SOLO orgasme, dat van mij met een stift in mijn kont, de hele tijd raakte deze stift mijn prostaat en dan aftrekken. alvast bedankt voor jullie reactie

8 reacties

Iemand een reactie?
Ik doe gewoon zonder spullen
Vind het fijn om over me onderbroek te wrijven
Ik neem de tijd. Masseer mijn geschoren zak met creme of baby olie. Daarna de piemel van onder naar boven. Als laatste de eikel. En af en toe stoppen om niet te snel te komen. Werkt prima 😏

Kontvingeren kan lekker ook zijn. Maar nooit tijdens fappen gedaan. Ik heb maar twee handen, haha. Knap dat jij jou prostaat kan aanraken met een stift @joey5002 . Ik heb nog niets gevonden. Ik hoorde dat het ergens om een hoekje zou zitten.
Als ik op een bepaalde manier ga zitten kan ik hem direct aanraken zondet bochtje fso
Ik las dat het een heel heel heel speciaal gevoel geeft. En dat je soms veel vocht uit je eikel loopt. Ik ben jaloers op jouw @joey5002 ! Als je in mijn klas zat, had je het mij kunnen leren, haha.

Bij mij is het laatst gelukt met mijn vinger. Ik ben naar binnen gegaan en dan aan je buikkant voel je een soort van bobbeltje ofz en die word groter/harder als je opgewonden bent dus daar over wrijven en ik ben tegelijkertijd gaan aftrekken en dan krijg je op een gegeven moment een heel heftig orgasme in mijn geval, maar ik hoorde ook dat niet idereen het lukt ofz

Reputatie 1
Badge

@joey5002 

Toen ik sleep bij een vriend hebben we eerst droog geneukt (…..) ze zus kwam ok binnen dat was wel beetje kut maar we zijn gwoon door gegaan.

 

Deze reactie is aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 10.

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Reageer