Vraag

beschaamd door klaarkomen

  • 14 November 2020
  • 6 reacties
  • 1277 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb laatst met iemand afgesproken om te logeren en ook wat lol te hebben dus hadden we in de avond samen afgetrokken. Hij was zichzelf aan het vingeren dus had ik gevraagd of het lekker was en dat was het dus ik probeerde het ook dus dat waren we samen aan het doen, maar op een gegeven moment zei hij dus dat hij bijna klaarkwam dus hij spoot best hard een aantal stralen tot ongeveer zijn schouder. Hij bleef wel gwn doorgaan en toen kreeg ik ook het gevoel dat ik moest gaan klaarkomen en toen het zover was spoot ik niet normaal ver en hard iets van 7 stralen heel hard de lucht in het voelde geweldig en k wist niet dat ik dat ooit zou kunnen maar we zaten wel lekker onder met zijn 2en, maar toen hij de volgende dag weg ging had ik een beetje een raar gevoel erbij want is dit wel normaal om zo hard klaar te komen bij anaal vingeren opzich kwam hij ook hard klaar maar was het dan bij mij heftiger, omdat mijn lichaam nog nooit zo'n lekker iets ofz had meegemaakt, want het is meer zo van ik ga voor de eerste keer vingeren met hem die het al vaker doet en dan voelt het een soort van opschepperig terwijl ik er eigenlijk niks aan kan doen, maar het voelt gewoon een beetje lullig. Dus vraag 1 is het normaal bij de eerste keer vingeren en 2 hoe kan ik vragen of hij het leuk vond en of hij het niet kut vond dat het zo heftig bij mij was.


6 reacties

Badge

Hy hy

 

Euh eigrlijk heb ik geen idee of het normaal is, maar je moet je zeker niet voelen als een opschepper. Als je het echt zeker wilt zijn ka  je het gewoon vragen. 

 

Geen idee of het mag maar ik heb ook nog een paar vraagjes gewoon omdat ik nieuwsgierig ben. Zijn jullie dan allebei gay of bi omdat je samen aftrekt en ook nog een vingert? Hoe heb je dat dan gevraagt om samen af te trekken?

 

greats

 

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

hij is gay en ik ben bi en we hadden als is online wel is zegmaar dingen uitgewisselt maar ook gewoon afgesproken voor de gezelligheid maar toen wouden we is afspreken voor zegmaar fun en ja hij begon eig uit zichzelf te vingeren en drm werd ik nieuwsgierig hoe dat zou voelen

Badge

gewoon rukken joh is veel beter

gewoon rukken joh is veel beter

Nou ik vind dit wel beter, maar dat is mijn mening, want je orgasme is veel heftiger

Ik als homoseksueel persoon kan bevestigen dat het heel normaal is om heftig klaar te komen als je ook anaal gepenetreerd wordt. Je lichaam krijgt op twee manieren stimulans. Niet alleen aan de penis, maar ook bij het prostaat. Sommige mensen vinden het helemaal niet fijn, maar dat verschilt van persoon tot persoon.

Oke fijn om te horen

Reageer