Vraag

Vragenlijst met puntenscore


Reputatie 1
Badge
  1. mijn penis is slap tussen 1 en 3cm slap  ( + 110 )
  2. mijn penis is slap tussen 3 en 6cm slap ( + 80 )
  3. mijn penis is slap groter dan 6cm ( + 50 )
  4. mijn penis is stijf kleiner dan 8cm  ( + 100 )
  5. mijn penis is stijf tussen 8 en 11cm ( +105 )
  6. mijn penis is stijf tussen 11 en 14cm ( + 110 )
  7. mijn penis is stijf tussen 14 en 16 cm ( + 95 )
  8. mijn penis is stijf groter dan 16 cm ( - 50 )
  • ik heb nog geen schaamhaar ( + 100 )
  • ik heb een paar uitschietende haartjes ( + 110 ) 
  • ik heb redelijk wat schaamhaar ( +105 )
  • ik heb schaamhaar, maar ik scheer het af ( +60  )
  1. ik ruk, en kom klaar tussen 0 tot 10 min ( + 40 )
  2. ik ruk, en kom klaar tussen 10 tot 20 min ( + 60 )
  3. ik ruk, en kom klaar tussen 20 tot 30 min  ( + 80 )
  4. ik ruk, en kom klaar tussen 30 tot 40 min ( + 100 )
  5. ik ruk, en kom klaar tussen 40 tot 50 min ( + 101 )
  6. ik ruk, en kom klaar tussen 50 tot 55 min ( + 103 ) 
  7. ik ruk, en kom klaar tussen 55 min en 1uur ( + 105 )
  8. ik ruk, en kom klaar tussen 1 en 2 uur ( + 120 )
  9. ik ruk, en kom klaar tussen 2 en 4uur ( + 135 )
  10. ik ruk en doe er meer dan 4 uur over ( + 150 )
  • ik heb nog geen sperma ( + 100 )
  • mijn sperma loopt er uit, en blijft op mijn eikel liggen ( + 150) 
  • mijn sperma loopt er uit, op mijn vingers ( + 150 )
  • mijn sperma loopt er uit, over mijn vingers in mijn schaamhaar ( + 110 )
  • mijn sperma loopt er uit, over mijn vingers, op het buikje ( + 150 ) 
  • mijn sperma spuit er uit van mijn buik tot mijn navel ( +80 )
  • mijn sperma spuit er uit van mijn navel tot mijn borst ( + 70 )
  • mijn sperma spuit er uit tot op mijn borst ( + 60 )
  • ik spuit verder dan mijn borst (bijvoorbeeld gezicht, hoofdhaar ( + 50 )
  1. ik ben besneden (  0 )
  2. ik ben onbesneden ( + 100 )
  3. ik heb een nauwe voorhuid(eikel niet kunnen zien, velletje niet naar achter kunnen doen)        ( + 200 )
  • ik kom klaar op mezelf ( + 200 )
  • ik kom klaar op een tshirt, trui, of broek die ik op dat moment aanheb ( + 150 )
  • ik kom klaar op een tshirt,trui,broek, boxer, sok die ik niet aanheb (ik neem ze en kom er op)   ( - 80 )
  • ik kom op mijn bed lakens ( + 20 )
  • ik kom op mijn zus haar lakens, haar boxer, haar kleding ( - 150 )
  • ik kom op mijn broer zijn lakens, zijn boxer, zijn kleding ( + 150
  • ik leg toilet papier op mijn buik en kom zo (  - 150 )
  • ik spuit rechtstreeks in het toilet ( - 200  )
  1. ik ruk 2 x per maand ( - 50 )
  2. ik ruk 1x per week ( - 40 )
  3. ik ruk 3x per week ( - 30 )
  4. ik ruk 5x per week ( - 20 )
  5. ik ruk 6x per week  ( 0 )
  6. ik ruk 1x per dag ( + 100 ) 
  7. ik ruk 2x per dag  ( + 115 )
  8. ik ruk 3x per dag ( + 130 )
  9. ik ruk 4x per dag ( + 145 )
  10. ik ruk meer dan 4x per dag ( + 150 )
  • ik ruk met mijn hand in de broek zonder hem uit te halen ( - 150 )
  • ik ruk met mijn kleren aan, enkel lul door rits ( + 50 )
  • ik ruk in bloot bovenlijf, maar mijn broek is gezakt tot onder mijn ballen ( + 70 )
  • ik ruk met een tshirt of trui aan, maar mijn broek is volledig uit (  + 110 ) 
  • ik ruk enkel met mijn kousen aan ( + 90 )
  • ik ruk volledig naakt ( + 150 )
  1. ik ruk vrij (bijvoorbeeld kamer, deur niet op slot) ( + 110 )
  2. ik ruk niet vrij (bijvoorbeeld in badkamer, deur op slot) ( + 50)
  • ik ben nog nooit betrapt ( 0 )
  • ik ben betrapt door mijn ouders met de lul in de hand, en gestopt ( + 10 )
  • ik ben betrapt door mijn ouders met de lul in de hand, en ik rukte verder ( + 20 )
  • ik ben betrapt door mijn ouders met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik ( + 40 )
  • ik ben betrapt door mijn broer met de lul in de hand, en gestopt ( + 90 )
  • ik ben betrapt door mijn broer met de lul in de hand, en ik rukte verder ( +  110 )
  • ik ben betrapt door mijn broer met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik ( + 130 )
  • ik ben betrapt door mijn zus ( + 15 ) 
  • ik ben betrapt door een vriend of neef met de lul in de hand, en gestopt ( + 90 )
  • ik ben betrapt door een vriend of neef met de lul in de hand, en ik rukte verder ( + 110 )
  • ik ben betrapt door een vriend of neef met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik          ( + 130 )
  • ik ben betrapt door iemand die ik niet kende met de lul in de hand, en gestopt ( + 110 )
  • ik ben betrapt door iemand die ik niet kende met de lul in de hand, en ik rukte verder                  ( + 130 )
  • ik ben betrapt door iemand die ik niet kende met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik ( + 150 )
  1. stel dat ik op mijn buikje kom, dan kuis ik het af met toiletpapier, keukenpapier, papieren zakdoekjes, handdoek of uitwasbare zakdoek ( + 50 )
  2. stel dat ik op mijn buikje kom, dan kuis ik het af met tshirt, trui, broek, boxer ( + 70 )
  3. stel dat ik op mijn buikje kom, dan kuis ik het af met een sok ( - 100 )
  4. stel dat ik op mijn buikje kom, dan speel ik met mijn sperma (ik wrijf het open op mijn buik tot het na 3min vanzelf opgedroogd is ( + 150 )
  • ik heb mijn sperma nog nooit opgelikt, ben je gek! dat is vies!  ( 0 )
  • ik heb mijn sperma nog nooit opgelikt, als ik geil ben wil ik het doen, maar als ik kom wil ik niet meer ( + 20 )
  • ja ik heb mijn sperma 1x opgelikt ( + 50 )
  • ja ik heb mijn sperma al meerdere keren opgelikt net na het klaarkomen ( + 150 )
  • ik ben ergens in klaargekomen (condoom, potje) en het dan in de diepvies gestopt, en de volgende dag als ik geil was heb ik het laten ontdooien en zo opgelikt ( + 120 )
  1. ik ruk enkel wanneer ik  alleen thuis ben  ( - 50 )
  2. ik ruk ook wanneer mijn broer/zus thuis is, maar mijn ouders moeten weg zijn ( + 70  )
  3. ik ruk wanneer ouders thuis zijn, maar ze slapen (  + 80 ) 
  4. ik ruk wanneer ouders thuis zijn, maar ze denken dat ik slaap ( + 100 )
  5. ik ruk ook wanneer mijn ouders thuis zijn, en ze weten dat ik nog wakker ben, en je ouders zijn ook nog wakker ( + 200 )
  • ik heb nog nooit met vrienden (hetzelfde geslacht) samen gerukt, ben je gek, nooit! ( - 100 )
  • ik heb al samen met mijn broer gerukt en klaargekomen ( + 80 )
  • ik heb al samen met mijn vriend, of neef gerukt en klaargekomen ( + 90 )
  • ik heb al samen met een onbekende gerukt en klaargekomen ( + 100 ) 
  • ik ruk in de gezamenlijke kleedkamer van de sportschool waar iedereen het ziet ( + 150 )
  • ik heb mijn broer/neef/vriend al eens afgetrokken of ik heb me laten aftrekken door hem        ( + 120 )
  • ik heb mijn broer/neef/vriend al eens klaargetrokken of ik heb me laten klaartrekken door hem ( + 130 )
  • ik heb mijn broer/neef/vriend al eens gepijpt of hij mij ( + 140 )
  • ik heb mijn broer/neef/vriend zijn sperma al eens opgelikt, of hij heeft mijn sperma opgelikt   ( + 150 )
  1. mocht iemand me geld aanbieden dan weiger ik, ik ruk voor niemand ( 0 )
  2. mocht een jongen mij geld geven dan wil ik mij wel trekken voor hem, ook al is hij ouder            ( + 100 )
  3. mocht een jongen mij geld geven dan mag hij mij ook aftrekken, ook al is hij ouder ( + 150 )
  4. mocht een jongen mij geld geven dan zou ik mij ook laten pijpen en mijn sperma oplikken, ook al is hij ouder ( + 200 )
  • ik ruk alleen maar thuis (niet public) ( 0 )
  • ik ruk op school (hokjes) ( + 50 )
  • ik ruk op school (openbare plashokjes) ( + 110 )
  • ik heb al in de klas gerukt, terwijl iedereen er was (  + 150 )
  • ik heb al in de auto/bus/schoolbus/trein gerukt ( + 110 )
  • ik heb al op straat gerukt (bijvoorbeeld in een bushokje) ( + 150 )
  • ik heb al in park/bos gerukt ( + 140 )

 

  1.  ik ben nog maagd (ik heb nog geen seks gehad met het andere geslacht) ( + 200 )
  2. ik ben ontmaagd (ik heb al seks gehad met hetzelfde geslacht) ( - 400  )

111 reacties

980

1420

 

Reputatie 3
Badge +3

1250

Badge

1665

  1.  
  2. mijn penis is stijf groter dan 16 cm ( - 50 )
  • ik heb redelijk wat schaamhaar ( +105 )
  1. ik ruk, en kom klaar tussen 10 tot 20 min ( + 60 )
  • mijn sperma loopt er uit, op mijn vingers ( + 150 )
  1. ik ben onbesneden ( + 100 )
  • ik kom klaar op mezelf ( + 200 )
  1. ik ruk 1x per dag ( + 100 ) 
  • ik ruk met een tshirt of trui aan, maar mijn broek is volledig uit (  + 110 ) 
  1. ik ruk vrij (bijvoorbeeld kamer, deur niet op slot) ( + 110 )
  • ik ben nog nooit betrapt ( 0 )
  1. stel dat ik op mijn buikje kom, dan kuis ik het af met toiletpapier, keukenpapier, papieren zakdoekjes, handdoek of uitwasbare zakdoek ( + 50 )
  • ik heb mijn sperma nog nooit opgelikt, ben je gek! dat is vies!  ( 0 )
  1. ik ruk ook wanneer mijn ouders thuis zijn, en ze weten dat ik nog wakker ben, en je ouders zijn ook nog wakker ( + 200 )
  • ik heb al samen met mijn vriend, of neef gerukt en klaargekomen ( + 90 )​​​​​
  1. mocht een jongen mij geld geven dan wil ik mij wel trekken voor hem, ook al is hij ouder            ( + 100)
  • ik ruk alleen maar thuis (niet public) ( 0 )

 

  1.  ik ben nog maagd (ik heb nog geen seks gehad met het andere geslacht) ( + 200 )

1525 punten.

 

970🤷🏻‍♂️

Hi faboy,

 

ik snap niet goed wat je dan allemaal op moet tellen, want soms heb meerdere antwoorden bij één vraag, dus ik zet hieronder alles wat ik dan wel gedaan heb. Dan moet je maar zeggen of ik het goed opgeteld heb.

 

  1.  
  2. mijn penis is slap groter dan 6cm ( + 50 )  slap is ie 14 cm
  3.  
  4. mijn penis is stijf groter dan 16 cm ( - 50 ) stijf is ie 18 cm
  •  
  • ik heb schaamhaar, maar ik scheer het af ( +60  )  nou ja, twin en ik halen het weg met ontharingsschuim
  1. ik ruk, en kom klaar tussen 0 tot 10 min ( + 40 ) ik doe alles wel eigenlijk, maar meestal half uurtje thuis of langer en op school ofzo ff snel in de pauze ofzo, maar heb ook wl eens een paar uur met mijn piemel gespeeld voordat ik klaar kwam, bvb tijdens huiswerk maken kan ok wel uren zijn dat ik er aan zit en dan op het laatst echt ga rukken en dan spuiten
  2. ik ruk, en kom klaar tussen 10 tot 20 min ( + 60 ) ?
  3. ik ruk, en kom klaar tussen 20 tot 30 min  ( + 80 )?
  4. ik ruk, en kom klaar tussen 30 tot 40 min ( + 100 )?
  5. ik ruk, en kom klaar tussen 40 tot 50 min ( + 101 )?
  6. ik ruk, en kom klaar tussen 50 tot 55 min ( + 103 ) ?
  7. ik ruk, en kom klaar tussen 55 min en 1uur ( + 105 )?
  8. ik ruk, en kom klaar tussen 1 en 2 uur ( + 120 )?
  9. ik ruk, en kom klaar tussen 2 en 4uur ( + 135 )?
  10. ik ruk en doe er meer dan 4 uur over ( + 150 )?
  •  
  • mijn sperma spuit er uit van mijn navel tot mijn borst ( + 70 ) meestal combi van eerste stralen het verste en soms in m'n gezicht en de rest zo op mijn borst en buik
  • mijn sperma spuit er uit tot op mijn borst ( + 60 )
  • ik spuit verder dan mijn borst (bijvoorbeeld gezicht, hoofdhaar ( + 50 )
  1.  
  2. ik ben onbesneden ( + 100 )
  3. ik heb een nauwe voorhuid(eikel niet kunnen zien, velletje niet naar achter kunnen doen)        ( + 200 )  dat hadden we vroeger wel, maar ging door rukken wel over, stijf zit onze voorhuid er wel meestal over, maar we kunnen onze eikel wel bloot maken als ie stijf is
  • ik kom klaar op mezelf ( + 200 ) ja of op een andere jongen als we samen elkaar rukken
  •  
  • ik kom op mijn broer zijn lakens, zijn boxer, zijn kleding ( + 150  maar dat komt omdat we samen in één 2-persoonsbed slapen en dan zijn het ook zijn lakens en soms pak ik per ongeluk zijn onderbroek om sperma af te vegen
  •  
  1.  
  2. ik ruk 1x per dag ( + 100 )  meestal 1 of 2 keer per dag, toen we misbruikt werden werden we soms wel 6 of 8 keer per dag afgetrokken, maar dat was sws niet fijn, sommige jongen trokken er nogal hard aan en na zoveel keer duurde het ook langer voordt we klaar kwamen en spoten we natuurlijk ook minder
  3. ik ruk 2x per dag  ( + 115 )
  4.  
  •  
  • ik ruk met een tshirt of trui aan, maar mijn broek is volledig uit (  + 110 )  denk ongeveer even vaak zo als helemaal bloot
  •  
  • ik ruk volledig naakt ( + 150 )
  1. ik ruk vrij (bijvoorbeeld kamer, deur niet op slot) ( + 110 )  het is de bedoeling dat als de deur dicht is iedereen eerst aanklopt, maar soms vergeten ze dat
  2.  
  •  
  • ik ben betrapt door mijn ouders met de lul in de hand, en gestopt ( + 10 ) ja paar keer
  •  
  • ik ben betrapt door mijn ouders met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik ( + 40 ) is wel een keertje gebeurd
  • ik ben betrapt door mijn broer met de lul in de hand, en gestopt ( + 90 ) door mijn twin vaak, want we slapen samen in één kamer en door jongere broertje, want die komt vaak binnenlopen zonder kloppen
  • ik ben betrapt door mijn broer met de lul in de hand, en ik rukte verder ( +  110 ) ja bij twin wel, want we delen één kamer
  • ik ben betrapt door mijn broer met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik ( + 130 ) bij mijn twin wel, maar we werden samen tegelijkertijd misbruikt en we moesten ook met elkaar dingen doen
  • ik ben betrapt door mijn zus ( + 15 ) misschien 1 of 2 keertjes
  • ik ben betrapt door een vriend of neef met de lul in de hand, en gestopt ( + 90 )wel eens
  • ik ben betrapt door een vriend of neef met de lul in de hand, en ik rukte verder ( + 110 )als het een goeie vriend of een neef was dan wel als we aan het logeren waren ofzo, niet altijd
  • ik ben betrapt door een vriend of neef met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik          ( + 130 ) ja, zelfde als hierboven
  • ik ben betrapt door iemand die ik niet kende met de lul in de hand, en gestopt ( + 110 ) ja buiten wel eens bvb in het bos of op het strand als we dachten dat er niemand was
  • ik ben betrapt door iemand die ik niet kende met de lul in de hand, en ik rukte verder                  ( + 130 ) ik weet niet of bij misbruik telt als er dan nog een andere jongen binnen kwam als ik al afgetrokken werd door iemand, als ik zelf aftrok wilden ze ook altijd dat we doorgingen als er iemand anders bij kwam, soms gingen die ons dan ook aftrekken
  • ik ben betrapt door iemand die ik niet kende met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik ( + 150 ) ja zelfde bij misbruik als hierboven
  1.  
  2. stel dat ik op mijn buikje kom, dan speel ik met mijn sperma (ik wrijf het open op mijn buik tot het na 3min vanzelf opgedroogd is ( + 150 )ja maar dan lik ik het alsnog op, veeg niet vaak af, maar soms met een onderbroek
  •  
  • ja ik heb mijn sperma al meerdere keren opgelikt net na het klaarkomen ( + 150 ) ja heel vaak
  • ik ben ergens in klaargekomen (condoom, potje) en het dan in de diepvies gestopt, en de volgende dag als ik geil was heb ik het laten ontdooien en zo opgelikt ( + 120 ) nou wel dat je ons in een condoom moesten aftrekken allebei in dezelfde en andere jongens ook en dan moesten wij het opdrinken, maar das niet normaal, was gelukkig niet vaak
  1.  
  2. ik ruk ook wanneer mijn ouders thuis zijn, en ze weten dat ik nog wakker ben, en je ouders zijn ook nog wakker ( + 200 )
  •  
  • ik heb al samen met mijn broer gerukt en klaargekomen ( + 80 ) ja vaak, vooral bij misbruik
  • ik heb al samen met mijn vriend, of neef gerukt en klaargekomen ( + 90 )ja als we zin hadden
  • ik heb al samen met een onbekende gerukt en klaargekomen ( + 100 ) ja dat moest soms, maar altijd jongens van 13 tot 18-19 ofzo idk, we kenden ze vaak niet
  • i
  • ik heb mijn broer/neef/vriend al eens afgetrokken of ik heb me laten aftrekken door hem        ( + 120 ) ja met alle 3
  • ik heb mijn broer/neef/vriend al eens klaargetrokken of ik heb me laten klaartrekken door hem ( + 130 )ja ook alle 3
  • ik heb mijn broer/neef/vriend al eens gepijpt of hij mij ( + 140 )ja ook alle 3
  • ik heb mijn broer/neef/vriend zijn sperma al eens opgelikt, of hij heeft mijn sperma opgelikt   ( + 150 )ja ook alle 3
  1. mocht iemand me geld aanbieden dan weiger ik, ik ruk voor niemand ( 0 )toen we misbruikt werden hadden we geen keus en we kregen er sws niks voor
  2. mocht een jongen mij geld geven dan wil ik mij wel trekken voor hem, ook al is hij ouder            ( + 100 )liever niet, maar gebeurde wel, alleen ging het geld naar die misbruikers, die lieten andere jongens ook met ons doen
  3. mocht een jongen mij geld geven dan mag hij mij ook aftrekken, ook al is hij ouder ( + 150 )liever niet, maar gebeurde wel, alleen ging het geld naar die misbruikers, die lieten andere jongens ook met ons doen
  4. mocht een jongen mij geld geven dan zou ik mij ook laten pijpen en mijn sperma oplikken, ook al is hij ouder ( + 200 )liever niet, maar gebeurde wel, alleen ging het geld naar die misbruikers, die lieten andere jongens ook met ons doen
  •  
  • ik ruk op school (hokjes) ( + 50 )wel gedaan
  • ik ruk op school (openbare plashokjes) ( + 110 )wel gedaan
  • ik heb al in de klas gerukt, terwijl iedereen er was (  + 150 )wel gedaan, maar toen waren 12 ofzo en tijdens misbruik moesten we ook een keertje doen
  • ik heb al in de auto/bus/schoolbus/trein gerukt ( + 110 )wel gedaan
  • ik heb al op straat gerukt (bijvoorbeeld in een bushokje) ( + 150 )wel gedaan, maar niet als er mensen bij waren behalve die jongens van wie we dat moesten doen
  • ik heb al in park/bos gerukt ( + 140 )wel gedaan

 

  1.  
  2. ik ben ontmaagd (ik heb al seks gehad met hetzelfde geslacht) ( - 400  )wel gedaan, maar twin en ik vallen op jongens dus met een vriendje, maar ook tijdens misbruik met jongens die we niet altijd kenden

 

Ik heb geen idee wat ik nu allemaal op mag tellen. Als ik alles optel kom ik op 4975 en dan heb ik bij meerder antwoorden op 1 vraag alleen het gemiddelde erbij opgeteld, dus niet allemaal erbij geteld.

Lijkt me  wel veel, maar komt ook omdat we misbruikt zijn ruim een jaar lang

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 3
Badge +2

1300

Badge

1322

Hoe hebben jullie zoveel??

Reputatie 3
Badge +3
  1. mijn penis is slap groter dan 6cm ( + 50 )
  2. mijn penis is stijf groter dan 16 cm ( - 50 )
  • ik heb redelijk wat schaamhaar ( +105 )
  1. ik ruk, en kom klaar tussen 20 tot 30 min  ( + 80 )
  • mijn sperma spuit er uit tot op mijn borst ( + 60 )
  1. ik ben onbesneden ( + 100 )
  • ik kom klaar op mezelf ( + 200 )
  1. ik ruk 2x per dag  ( + 115 )
  • ik ruk met een tshirt of trui aan, maar mijn broek is volledig uit (  + 110 ) 
  1. ik ruk vrij (bijvoorbeeld kamer, deur niet op slot) ( + 110 )
  • ik ben nog nooit betrapt ( 0 )
  1. stel dat ik op mijn buikje kom, dan speel ik met mijn sperma (ik wrijf het open op mijn buik tot het na 3min vanzelf opgedroogd is ( + 150 )
  • ja ik heb mijn sperma al meerdere keren opgelikt net na het klaarkomen ( + 150 )
  1. ik ruk ook wanneer mijn ouders thuis zijn, en ze weten dat ik nog wakker ben, en je ouders zijn ook nog wakker ( + 200 )
  • ik heb nog nooit met vrienden (hetzelfde geslacht) samen gerukt, ben je gek, nooit! ( - 100 ) (Wil t wel)
  1. mocht een jongen mij geld geven dan zou ik mij ook laten pijpen en mijn sperma oplikken, ook al is hij ouder ( + 200 )
  • ik ruk op school (hokjes) ( + 50 )
  1.  ik ben nog maagd (ik heb nog geen seks gehad met het andere geslacht) ( + 200 )

 

 

dus  1730

Reputatie 3
Badge +3

Is minder beter?

1425
Best veel haha

Reputatie 2
Badge +3

1255

 

  1. mijn penis is slap groter dan 6cm ( + 50 )
  2. mijn penis is stijf tussen 11 en 14cm ( + 110 )
  • ik heb een paar uitschietende haartjes ( + 110 ) 
  1. ik ruk, en kom klaar tussen 0 tot 10 min ( + 40 )
  • mijn sperma loopt er uit, en blijft op mijn eikel liggen ( + 150) 
  1. ik ben onbesneden ( + 100 )
  • ik kom klaar op mezelf ( + 200 )
  1. ik ruk 1x per week ( - 40 )
  • ik ruk volledig naakt ( + 150 )
  1. ik ruk vrij (bijvoorbeeld kamer, deur niet op slot) ( + 110 )
  • ik ben nog nooit betrapt ( 0 )
  1. stel dat ik op mijn buikje kom, dan kuis ik het af met toiletpapier, keukenpapier, papieren zakdoekjes, handdoek of uitwasbare zakdoek ( + 50 )
  • ik heb mijn sperma nog nooit opgelikt, ben je gek! dat is vies!  ( 0 )
  1. ik ruk ook wanneer mijn ouders thuis zijn, en ze weten dat ik nog wakker ben, en je ouders zijn ook nog wakker ( + 200 )
  • ik heb nog nooit met vrienden (hetzelfde geslacht) samen gerukt, ben je gek, nooit! ( - 100 )
  1. mocht een jongen mij geld geven dan wil ik mij wel trekken voor hem, ook al is hij ouder            ( + 100 )
  • ik ruk alleen maar thuis (niet public) ( 0 )

 

  1.  ik ben nog maagd (ik heb nog geen seks gehad met het andere geslacht) ( + 200 

dus: 1430

 

 

  1. mijn penis is slap groter dan 6cm ( + 50 )
  2. mijn penis is stijf groter dan 16 cm ( - 50 )
  • ik heb schaamhaar, maar ik scheer het af ( +60  )
  1. ik ruk, en kom klaar tussen 10 tot 20 min ( + 60)
  • mijn sperma spuit er uit van mijn navel tot mijn borst ( + 70 )
  1. ik ben onbesneden ( + 100 )
  • ik kom klaar op mezelf ( + 200  )
  1. ik ruk 6x per week  ( 0 )
  • ik ruk in bloot bovenlijf, maar mijn broek is gezakt tot onder mijn ballen ( + 70 )
  • ik ben nog nooit betrapt ( 0 )
  1. stel dat ik op mijn buikje kom, dan kuis ik het af met tshirt, trui, broek, boxer ( + 70 )
  • ja ik heb mijn sperma al meerdere keren opgelikt net na het klaarkomen ( + 150 )
  1. ik ruk ook wanneer mijn ouders thuis zijn, en ze weten dat ik nog wakker ben, en je ouders zijn ook nog wakker ( + 200 )
  • ik heb nog nooit met vrienden (hetzelfde geslacht) samen gerukt, ben je gek, nooit! ( - 100 )
  1. mocht iemand me geld aanbieden dan weiger ik, ik ruk voor niemand ( 0 )
  • ik ruk alleen maar thuis (niet public) ( 0 )
  1.  ik ben nog maagd (ik heb nog geen seks gehad met het andere geslacht) ( + 200 )

Dus 1080 maar wat zegt die score nou? Wat is beter hoog of laag?

ik heb 1475 punten

  1. mijn penis is stijf tussen 14 en 16 cm ( + 95 ​​​​​​
  • ik heb schaamhaar, maar ik scheer het af ( +60  )
  1. ik ruk, en kom klaar tussen 20 tot 30 min  ( + 80 
  • mijn sperma spuit er uit van mijn navel tot mijn borst ( + 70 )
  1. ik ben onbesneden ( + 100 )
  • ik kom klaar op mezelf ( + 200 )
  • ik kom op mijn bed lakens ( + 20 )​​​​​​
  1. ik ruk 1x per dag ( + 100 
  • ik ruk volledig naakt ( + 150 )
  1. ik ruk vrij (bijvoorbeeld kamer, deur niet op slot) ( + 110 )
  • ik ben nog nooit betrapt (+50)
  1. stel dat ik op mijn buikje kom, dan kuis ik het af met tshirt, trui, broek, boxer ( + 70 
  • ja ik heb mijn sperma 1x opgelikt ( + 50 )
  1. ik ruk ook wanneer mijn ouders thuis zijn, en ze weten dat ik nog wakker ben, en je ouders zijn ook nog wakker ( + 200 )
  • ik heb nog nooit met vrienden (hetzelfde geslacht) samen gerukt, ben je gek, nooit! ( - 100 ) zou wel willen tho
  1. mocht een jongen mij geld geven dan zou ik mij ook laten pijpen en mijn sperma oplikken, ook al is hij ouder ( + 200 )
  • ik ruk op school (openbare plashokjes) ( + 110 )
  • ik heb al in park/bos gerukt ( + 140 )

 

  1.  ik ben nog maagd (ik heb nog geen seks gehad met het andere geslacht) ( + 200 )

 

Ahhaahhahahah wie neemt de tijd om dot te bedenken

Reputatie 2
Badge +4
  1. mijn penis is slap tussen 1 en 3cm slap  ( + 110 )
  2. mijn penis is slap tussen 3 en 6cm slap ( + 80 )
  3. mijn penis is slap groter dan 6cm ( + 50 )
  4. mijn penis is stijf kleiner dan 8cm  ( + 100 )
  5. mijn penis is stijf tussen 8 en 11cm ( +105 )
  6. mijn penis is stijf tussen 11 en 14cm ( + 110 )
  7. mijn penis is stijf tussen 14 en 16 cm ( + 95 )
  8. mijn penis is stijf groter dan 16 cm ( - 50 )
  • ik heb nog geen schaamhaar ( + 100 )
  • ik heb een paar uitschietende haartjes ( + 110 ) 
  • ik heb redelijk wat schaamhaar ( +105 )
  • ik heb schaamhaar, maar ik scheer het af ( +60  )
  1. ik ruk, en kom klaar tussen 0 tot 10 min ( + 40 )
  2. ik ruk, en kom klaar tussen 10 tot 20 min ( + 60 )
  3. ik ruk, en kom klaar tussen 20 tot 30 min  ( + 80 )
  4. ik ruk, en kom klaar tussen 30 tot 40 min ( + 100 )
  5. ik ruk, en kom klaar tussen 40 tot 50 min ( + 101 )
  6. ik ruk, en kom klaar tussen 50 tot 55 min ( + 103 ) 
  7. ik ruk, en kom klaar tussen 55 min en 1uur ( + 105 )
  8. ik ruk, en kom klaar tussen 1 en 2 uur ( + 120 )
  9. ik ruk, en kom klaar tussen 2 en 4uur ( + 135 )
  10. ik ruk en doe er meer dan 4 uur over ( + 150 )
  • ik heb nog geen sperma ( + 100 )
  • mijn sperma loopt er uit, en blijft op mijn eikel liggen ( + 150) 
  • mijn sperma loopt er uit, op mijn vingers ( + 150 )
  • mijn sperma loopt er uit, over mijn vingers in mijn schaamhaar ( + 110 )
  • mijn sperma loopt er uit, over mijn vingers, op het buikje ( + 150 ) 
  • mijn sperma spuit er uit van mijn buik tot mijn navel ( +80 )
  • mijn sperma spuit er uit van mijn navel tot mijn borst ( + 70 )
  • mijn sperma spuit er uit tot op mijn borst ( + 60 )
  • ik spuit verder dan mijn borst (bijvoorbeeld gezicht, hoofdhaar ( + 50 )
  1. ik ben besneden (  0 )
  2. ik ben onbesneden ( + 100 )
  3. ik heb een nauwe voorhuid(eikel niet kunnen zien, velletje niet naar achter kunnen doen)        ( + 200 )
  • ik kom klaar op mezelf ( + 200 )
  • ik kom klaar op een tshirt, trui, of broek die ik op dat moment aanheb ( + 150 )
  • ik kom klaar op een tshirt,trui,broek, boxer, sok die ik niet aanheb (ik neem ze en kom er op)   ( - 80 )
  • ik kom op mijn bed lakens ( + 20 )
  • ik kom op mijn zus haar lakens, haar boxer, haar kleding ( - 150 )
  • ik kom op mijn broer zijn lakens, zijn boxer, zijn kleding ( + 150
  • ik leg toilet papier op mijn buik en kom zo (  - 150 )
  • ik spuit rechtstreeks in het toilet ( - 200  )
  1. ik ruk 2 x per maand ( - 50 )
  2. ik ruk 1x per week ( - 40 )
  3. ik ruk 3x per week ( - 30 )
  4. ik ruk 5x per week ( - 20 )
  5. ik ruk 6x per week  ( 0 )
  6. ik ruk 1x per dag ( + 100 ) 
  7. ik ruk 2x per dag  ( + 115 )
  8. ik ruk 3x per dag ( + 130 )
  9. ik ruk 4x per dag ( + 145 )
  10. ik ruk meer dan 4x per dag ( + 150 )
  • ik ruk met mijn hand in de broek zonder hem uit te halen ( - 150 )
  • ik ruk met mijn kleren aan, enkel lul door rits ( + 50 )
  • ik ruk in bloot bovenlijf, maar mijn broek is gezakt tot onder mijn ballen ( + 70 )
  • ik ruk met een tshirt of trui aan, maar mijn broek is volledig uit (  + 110 ) 
  • ik ruk enkel met mijn kousen aan ( + 90 )
  • ik ruk volledig naakt ( + 150 )
  1. ik ruk vrij (bijvoorbeeld kamer, deur niet op slot) ( + 110 )
  2. ik ruk niet vrij (bijvoorbeeld in badkamer, deur op slot) ( + 50)
  • ik ben nog nooit betrapt ( 0 )
  • ik ben betrapt door mijn ouders met de lul in de hand, en gestopt ( + 10 )
  • ik ben betrapt door mijn ouders met de lul in de hand, en ik rukte verder ( + 20 )
  • ik ben betrapt door mijn ouders met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik ( + 40 )
  • ik ben betrapt door mijn broer met de lul in de hand, en gestopt ( + 90 )
  • ik ben betrapt door mijn broer met de lul in de hand, en ik rukte verder ( +  110 )
  • ik ben betrapt door mijn broer met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik ( + 130 )
  • ik ben betrapt door mijn zus ( + 15 ) 
  • ik ben betrapt door een vriend of neef met de lul in de hand, en gestopt ( + 90 )
  • ik ben betrapt door een vriend of neef met de lul in de hand, en ik rukte verder ( + 110 )
  • ik ben betrapt door een vriend of neef met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik          ( + 130 )
  • ik ben betrapt door iemand die ik niet kende met de lul in de hand, en gestopt ( + 110 )
  • ik ben betrapt door iemand die ik niet kende met de lul in de hand, en ik rukte verder                  ( + 130 )
  • ik ben betrapt door iemand die ik niet kende met de lul in de hand, en van de spanning spoot ik ( + 150 )
  1. stel dat ik op mijn buikje kom, dan kuis ik het af met toiletpapier, keukenpapier, papieren zakdoekjes, handdoek of uitwasbare zakdoek ( + 50 )
  2. stel dat ik op mijn buikje kom, dan kuis ik het af met tshirt, trui, broek, boxer ( + 70 )
  3. stel dat ik op mijn buikje kom, dan kuis ik het af met een sok ( - 100 )
  4. stel dat ik op mijn buikje kom, dan speel ik met mijn sperma (ik wrijf het open op mijn buik tot het na 3min vanzelf opgedroogd is ( + 150 )
  • ik heb mijn sperma nog nooit opgelikt, ben je gek! dat is vies!  ( 0 )
  • ik heb mijn sperma nog nooit opgelikt, als ik geil ben wil ik het doen, maar als ik kom wil ik niet meer ( + 20 )
  • ja ik heb mijn sperma 1x opgelikt ( + 50 )
  • ja ik heb mijn sperma al meerdere keren opgelikt net na het klaarkomen ( + 150 )
  • ik ben ergens in klaargekomen (condoom, potje) en het dan in de diepvies gestopt, en de volgende dag als ik geil was heb ik het laten ontdooien en zo opgelikt ( + 120 )
  1. ik ruk enkel wanneer ik  alleen thuis ben  ( - 50 )
  2. ik ruk ook wanneer mijn broer/zus thuis is, maar mijn ouders moeten weg zijn ( + 70  )
  3. ik ruk wanneer ouders thuis zijn, maar ze slapen (  + 80 ) 
  4. ik ruk wanneer ouders thuis zijn, maar ze denken dat ik slaap ( + 100 )
  5. ik ruk ook wanneer mijn ouders thuis zijn, en ze weten dat ik nog wakker ben, en je ouders zijn ook nog wakker ( + 200 )
  • ik heb nog nooit met vrienden (hetzelfde geslacht) samen gerukt, ben je gek, nooit! ( - 100 )
  • ik heb al samen met mijn broer gerukt en klaargekomen ( + 80 )
  • ik heb al samen met mijn vriend, of neef gerukt en klaargekomen ( + 90 )
  • ik heb al samen met een onbekende gerukt en klaargekomen ( + 100 ) 
  • ik ruk in de gezamenlijke kleedkamer van de sportschool waar iedereen het ziet ( + 150 )
  • ik heb mijn broer/neef/vriend al eens afgetrokken of ik heb me laten aftrekken door hem        ( + 120 )
  • ik heb mijn broer/neef/vriend al eens klaargetrokken of ik heb me laten klaartrekken door hem ( + 130 )
  • ik heb mijn broer/neef/vriend al eens gepijpt of hij mij ( + 140 )
  • ik heb mijn broer/neef/vriend zijn sperma al eens opgelikt, of hij heeft mijn sperma opgelikt   ( + 150 )
  1. mocht iemand me geld aanbieden dan weiger ik, ik ruk voor niemand ( 0 )
  2. mocht een jongen mij geld geven dan wil ik mij wel trekken voor hem, ook al is hij ouder            ( + 100 )
  3. mocht een jongen mij geld geven dan mag hij mij ook aftrekken, ook al is hij ouder ( + 150 )
  4. mocht een jongen mij geld geven dan zou ik mij ook laten pijpen en mijn sperma oplikken, ook al is hij ouder ( + 200 )
  • ik ruk alleen maar thuis (niet public) ( 0 )
  • ik ruk op school (hokjes) ( + 50 )
  • ik ruk op school (openbare plashokjes) ( + 110 )
  • ik heb al in de klas gerukt, terwijl iedereen er was (  + 150 )
  • ik heb al in de auto/bus/schoolbus/trein gerukt ( + 110 )
  • ik heb al op straat gerukt (bijvoorbeeld in een bushokje) ( + 150 )
  • ik heb al in park/bos gerukt ( + 140 )

 

  1.  ik ben nog maagd (ik heb nog geen seks gehad met het andere geslacht) ( + 200 )
  2. ik ben ontmaagd (ik heb al seks gehad met hetzelfde geslacht) ( - 400  )
  1.  
  2. mijn penis is slap groter dan 6cm ( + 50 )
  3. mijn penis is stijf tussen 14 en 16 cm ( + 95 )
  • ik heb redelijk wat schaamhaar ( +105 )
  1. ik ruk, en kom klaar tussen 0 tot 10 min ( + 40 )
  • mijn sperma loopt er uit, over mijn vingers in mijn schaamhaar ( + 110 )
  1. ik heb een nauwe voorhuid(eikel niet kunnen zien, velletje niet naar achter kunnen doen)        ( + 200 )
  •  
  • ik kom klaar op een tshirt,trui,broek, boxer, sok die ik niet aanheb (ik neem ze en kom er op)   ( - 80 )
  1. ik ruk 1x per dag ( + 100 ) 
  • ik ruk in bloot bovenlijf, maar mijn broek is gezakt tot onder mijn ballen ( + 70 )
  1. ik ruk vrij (bijvoorbeeld kamer, deur niet op slot) ( + 110 )
  • ik ben betrapt door mijn ouders met de lul in de hand, en gestopt ( + 10 )
  • ik ben betrapt door mijn zus ( + 15 ) 
  1. stel dat ik op mijn buikje kom, dan kuis ik het af met tshirt, trui, broek, boxer ( + 70 )
  • ik heb mijn sperma nog nooit opgelikt, als ik geil ben wil ik het doen, maar als ik kom wil ik niet meer ( + 20 )
  1. ik ruk ook wanneer mijn ouders thuis zijn, en ze weten dat ik nog wakker ben, en je ouders zijn ook nog wakker ( + 200 )
  • ik heb nog nooit met vrienden (hetzelfde geslacht) samen gerukt ( - 100 )
  1. mocht een jongen mij geld geven dan wil ik mij wel trekken voor hem, ook al is hij ouder            ( + 100 )
  2. mocht een jongen mij geld geven dan mag hij mij ook aftrekken, ook al is hij ouder ( + 150 )
  3. mocht een jongen mij geld geven dan zou ik mij ook laten pijpen en mijn sperma oplikken, ook al is hij ouder ( + 200 )
  • ik ruk alleen maar thuis (niet public) ( 0 )
  1.  ik ben nog maagd (ik heb nog geen seks gehad met het andere geslacht) ( + 200 )

 

1805 ik weet niet wat dit zegt, is 1805 goed? Of is dat te hoog? I need answers!

 

 

2100

1900

1505

1315

965

Reageer