Vraag

Ben jij ooit al betrapt op masturberen

  • 11 November 2019
  • 7 reacties
  • 1512 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hier kan jij je verhaal kwijt Ben jij ooit al betrapt op masturberen of sex vertel het alstublieft 

Ben je een jongen of meisje. Door wie ben je betrapt moet er zeker bij staan en hoe het afloopte

Dankje voor je verhaal ❤️


7 reacties

Reputatie 2
Badge

@Alexandre 33212

Niemand die durft te reageren😂 na 2 dagen doe ik wel..💪

Ik hoef me in elk geval niet te schamen voor bloot in huis . Pa is naturist mijn ouders zijn gescheiden. We gaan ook naar naakt campings in Frankrijk bv. 😎

Tuurlijk heeft mijn pa me zien Masturberen!! .. ik noem het expres niet betrappen. Hij geef me ook sexuele voorlichting dus hoe je het lekkers jezelf kunt klaarmaken.

 

Bericht aangepast vanwege afleidende details.

 

 

 

 

 

Soms ben ik zo geil dat ik betrapt zou willen worden maar niet door mn ouders eerder mn broertje of vrienden

Hy soms heb ik het zelfde problem 

 

Badge

Ik ben betrapt op sex met 8 vrienden op basis school kamp. Ik sliep met 8 andere vrienden op 1 kamer en midden in de nacht begon ik te rukken zodat ok fff mijn ballen leeg kon spuiten zonder dat ze het door hadden. Maar toch hadden ze het door en gingen ze allemaal rukken. En na een tijdje waren we allemaal zo geil dat we elkaar gingen pijpen en een aantal vrienden kwamen al klaar en dan gingen een aantal jongens elkaar neuken en na een tijdje waren we allemaal elkaar aan het neuken  en gingen we als een soort trein elkaar neuken. Een aantal jongens waren een beetje aan het kreunen en precies op dat moment kwam er een goeie vriendin binnen en zij schrok heel erg maar we gingen allemaal maar door met neuken omdat we allemaal bijna klaar kwamen  maar zei werd er zo geil  van dat ze gewoon mee ging neuken en de rest van het kamp hebben we dat elke nacht gedaan,

Badge

Masturbeerde je vader je echt?

Reputatie 2
Badge

@ThiboS

 

(***) Gewoon om de druk op de ketel eraf te halen.. Dus een zaadlozing krijgen om te ontspannen erna.💪 (***)

Bericht aangepast  vanwege afleidende details

Reputatie 2
Badge

Is het hier soms een taboe of geheimzinnige gedoe als je gewoon eerlijk verteld.. dat een vader zijn zoon had gemasturbeerd.? Vanwege ik 5 weken in het gips zat vanwege een ski ongeluk (censuur).

En ik mezelf niet meer kon aftrekken? 😐

PS dit was geen hulpvraag van de topic starter maar een gewone vraag voor een verhaal over zelfbevrediging. 

 

Reageer