Vraag

Ben ik wel helemaal goed?

  • 20 March 2023
  • 4 reacties
  • 422 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben dus een jongen van 15 en ik kom hier af en toe maar soms dan lees ik een of ander verhaal over een meisje die een random jongen haar borsten laat zien en dan ben ik eigenlijk best wel jaloers op die jongen,  wat vinden jullie daar van?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Er is ook een groot verschil tussen mensen. Ik heb vrienden die nu 14 zijn en al heel seksuaal actief zijn met veel verschillende mensen.  Terwijl ikzelf een hekel heb aan fysiek contact en mijn lichaam altijd bedekt houd.

Ook tussen opleidingniveau's is er een groot verschil (disclamer, de leeftijden die ik ga noemen heb ik vorig jaar geleerd bij bio, dit is dus zowel veroudert als migelikk verkeerd onthouden), op mavo is het gebruikelijk om op je 14e voor het eerst seks te hebben. Havo leerlingen doen het gemiddeld op hun 16e en vwo leerlingen op 18 jarige leeftijd. Echter heb je altijd mensen die hier buiten vallen, ikzelf was 3 jaar vroeger dan ik volgens deze cijfertjes zou moeten zijn.

Waar je pricies woont en wie je vrienden, familie en kenissen zijn heeft ook een bellangerijkere invloed in wat er gebruikelijk wordt gevonden.

Er zijn nog veel meer dingen die invloed hebben, maar zoveel weet ik er niet van.

Bellangerijkste is, wees niet onzeker. Neem je tijd, doe niks gehaast of omdat je denkt dat het verplicht is. Alles komt op zijn tijd.

Reputatie 1
Badge +3

Ik snap dat je hier jaloers om kan worden, maar zoals de mensen hiervoor mij al zeggen zijn de meeste verhalen nep. Ik word ook soms wel een jaloers als ik lees hoe iemand op z’n 15(mijn leeftijd) lekker zijn beste vriend of gewoon een vreemde heeft gepijpt of geneukt, maar dan denk ik ook bij mezelf sat het waarschijnlijk niet waar is. 
 

 

Gr. Anoniem

Reputatie 5
Badge +3

Ik denk dat @benebird  best gelijk kan hebben.  En wat je hier leest hoeft niet altijd normaal te zijn. En jaloers zijn lijkt me dat soms dan weer wel.

Liefs Vosje

Reputatie 7
Badge +9

9.9 van de 10 verhalen zijn nep, btw dat komt wel

Reageer