Vraag

Ben ik te laat gestopt met de bekkenstoot?

  • 3 August 2019
  • 6 reacties
  • 2213 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal

Ik ben 15 en heb zo lang als ik me kan herinneren altijd de bekkenstoot gebruikt(je matras neuken). Ik lees nu dat dit schadelijk is en ik kan nu dus niet meer klaarkomen door af te trekken. Ik ben nu een week gestopt met de bekkenstoot en ga binnenkort opnieuw proberen af te trekken. Ben ik te laat gestopt met de bekkenstoot?

6 reacties

Ik wil jullie bedanken, aangezien het me is gelukt klaar te komen door 'normaal' te masturberen!
Ik dacht dat ik een extreem geval was maar zelfs mij is het gelukt, dus nogmaals bedankt @Spookyzx en @Jack!
@MensPersoon. Er zijn verschillende onderzoeken geweest waaruit blijkt dat als je masturbeert dmv de bekkenstoot, dit schadelijk kan zijn. Dit kan lijden tot erectie problemen bij mannen. Het is namelijk een vrij heftige manier van zelfverdediging omdat je hele penis gestimuleerd wordt. Dit kan er voor zorgen dat klaarkomen op andere manieren lastiger wordt.

Gr.

Jack
Waar heb je gelezen dat dat "schadelijk" is?
Er bestaat redelijk wat nonsens, dus misschien klopt daar het een of het ander niet aan.
Bedankt, jullie reacties hebben zeker geholpen.
Je kan ook gewoon een paar dagen niet trekken, zodat je lichaam tijd heeft om nieuwe sperma aan te maken. Ik heb nog nooit gehoord van de bekkenstoot, dus weet daar weinig van.

Op een site staat er dit om af te kicken: "het schijnt als je van de problemen dat je niet meer kunt klaarkomen af wilt komen. je een tijd moet stoppen met maturbatie, 7 dagen ongeveer. en dan op de normale manier aftrekken. dan wacht je weer 6 dagen en probeer je het weer op de normale manier, 5 dagen en dan normale manier en zo verder. dat zou eventueel kunnen helpen.
zodra je weer opnieuw gaat bekkenstoten zal je opnieuw moeten beginnen met afkicken.

See ya!
Spookyzx
Hey,

Als ik jou was zou ik inderdaad stoppen met die bekkenstoot. Dit zorgt ervoor dat je bij het handmatig masturberen minder prikkels, waardoor je minder goed klaar zult komen. Als je hiermee stopt en weer met je handen verder gaat zal dit vanzelf weer makkelijker gaan. Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt.

Gr.

Jack.

Reageer