Beantwoord

ben ik te jong voor seks?


  • Anonymous
  • 0 reacties
heey,
ik ben een meisje van 16 jaar. Ik heb nu sinds kort een vriendje van 17, hij word bijna 18. We zijn allebei best wel verlegen en hadden ook nog nooit gezoend, nu ik sinds kort gezoend heb met hem worden mijn gevoelens echt sterker bij hem. Ik wil hem soms wel bespringen maar zover wil ik het nog niet laten komen. We gaan over paar weken op vakantie uiteraard met ouders, alleen we slapen wel apart op 1 kamer, opzich is dan het moment er wel om seks te hebben, aan de ene kant zou ik echt graag willen maar ook weer niet ben ik niet te jong? Gaat het pijn doen? Krijg ik er spijt van? Als er een situatie is wat moet ik dan doen?

Ik voel me ondanks dat wel heel fijn bij hem en vertouwd.
Wat zeggen jullie te jong voor seks of niet?
en is het raar dat ik daar wel de hele dag door aan denk? Dat ik seks met hem wil?

Groetjes,
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 June 2019, 18:46

Bekijk origineel

10 reacties

Hey ,

Ik kan je alleen maar zeggen dat je het met je vriend bespreekt mss is hij er niet klaar voor. Als jullie er allebij klaar voor zijn zou ik het wel doen. Zorg er wel voor dat jullie ongestoord zijn niet dat de ouders er bij komen ofzo. Zoals je al zelf zegt dat de gevoelens sterker worden ik denk wel dat het normaal is dat je er vaak aan denkt , maar of het pijn doet kan ik je niet zeggen omdat ik nog geen seks had. Ik hoop dat ik je kon helpen.

Groentjes .
Als jullie er allebij klaar voor zijn zou je het kunnen doen. Als ik jouw was zou ik het wel pas doen als je denkt dat jullie bij elkaar blijven.
Hey njo2o1
Bespreek het met je vriendje er staat echt geen leeftijd op en als je echt van hem houd ga je er geen spijt van hebben.
Het is helemaal niet raar dat je er constant aan denk.
Sex doet pijn als je maagdenvlies nog niet gebroken is maar doe het rustig dan doet het minder pijn.
Tip leg een handdoek onder jullie voor als het scheurt
Xxx
Badge
Hey, ik zou eerst aan hem vragen of hij er ook klaar voor is, ik ben een jongen van 13 en ben al ontmaagd , 16 is perfecte leeftijd naar mijn mening
Badge
Ik denk dat hij het geweldig gaat vinden. Probeer hem een beetje aan te raken en laten merken of zeggen dat je wat wilt doen. Op die leeftijd willen jongens ook wel wat.
Badge
14 jaar of hoger is wel goed
Heey, dank voor jullie antwoorden, ik vind het natuurlijk wel spannend om er over te hebben. Het liefst wil ik het zo natuurlijk mogelijk laten gaan, ik merk al wel dat hij wel steeds meer aan me zit en het idee zelf heb dat hij wel wil.

Hebben jullie nog anders eventueel tips?!
wat vinden jongens dan opwindend of sexy

groetjess,
Reputatie 1
Badge +1
je kunt het beste erover praten met je vriend, is hij er klaar voor? maar als je denkt dat jij er klaar voor bent (en hij ook) moet je het gewoon doen! leeftijd maakt niet uit🙃mijn nicht is 15, haar 1ste keer (toen ze 14 was) deed wel pijn en het bloedde omdat het gescheurd was maar bij mij( ik ben 14) deed het de eerste keer maar een beetje pijn! suc6
Reputatie 1
Badge +1
veel jongens houden van strings en sexy bh’s maar het beste is wees gewoon jezelf dan gebeurt het vanzelf
Hey,

Als jij echt van hem houd en echte gevoelens voor hem hebt. En dat andersom ook zo is en jij er klaar voor bent en hij ook dan is er niks mis mee.
En als ik jou was zou ik het wel pas doen als je zeker weet dat julie bij elkaar blijven.

Groetjes,
Lise

Reageer