Vraag

Ben ik raar?

  • 10 March 2022
  • 16 reacties
  • 1217 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy,

Ik ben een meisje van 12 en ik vraag me af of ik de enge ben die wel eens gewoon s’avonds op bed zonder dat je het echt doorhebt over je vagina zit te strelen. Is dat normaal of doe ik dan raar? Laat het me alsjeblieft weten en zeg ff hoe oud je bent.

xx anoniempje


16 reacties

Nee, is niet raar hoor. Hebben heel veel meisjes volgens mij. Ik ook wel eens. (Ben 12)

Reputatie 7
Badge +5

Heyhey LiefMeisje! Nou.. je bent niet de enige! Ik ben ook 12 jaar en doe t ook en ik schaam me ook daarvoor hoor! Maar kijk @Ikke13  reactie! Hij zegt dat veel meisjes dat volgens mij dat ook doen! Dus we zijn niet alleen :)♡

Groetjesss een hulpvol meisje♡♡

Reputatie 7
Badge +7

nope, ik denk dat het net zoiets is als je eigen tieten betasten, doen heel veel meiden

Reputatie 7
Badge +5

Oop ik heb geen  :( ik schaam me dood. Iedereen in m'n klas hebben dag behalve mij en de jongens in de klas:(

Reputatie 4
Badge +2

Is zeker normaal

Heel normaal!

Reputatie 2
Badge +1

Ik doe da ook eindelijk iemand die ook zo is (14 jaar)

 

Reputatie 1
Badge

Jongens doen het ook. Maar dan met hun pik 😅

Badge

Nee hoor dat is normaal. Ik doe dat ook elke dag. 

Reputatie 7
Badge +5

Okay

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Kmkm,

Voor het geval je het nog niet wist: het forum is niet bedoeld om contactgegevens uit te wisselen, maar een plek waar jongeren anoniem kennis uit kunnen wisselen. Als je begint contactgegevens uit te wisselen zorg je ervoor dat het forum geen veilige plek meer is. Lees graag nog even de forumregels zodat je weet wat hier wel en niet kan.

 

Hoi lieMeisje,

Tuurlijk is dit niet raar, zoals al veel mensen voor me hebben gezegd, er zijn heel veel mensen die dit doen. De leeftijd van forummers kan je trouwens op hun profiel vinden, hier zie je, als ze toestemming ervoor hebben gegeven, hun geboortedatum staan. Bij mij staat bijvoorbeeld 2006. Daarmee kan je bedenken dat ik rond de 15/16 ben.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 4
Badge +1

Het is heel normaal, ik denk dat iedereen dat doet, jongens en meiden.  Ik denk dat ik het al doe sinds ik 10 ben. 

heel normaal dat je je eigen lichaam aan het ontdekken bent, wat meest fijn voelt en waar en hoe , zo wel meiden als jongens doen het , niks om voor te schamen

Reputatie 3
Badge

nee joh is helemaal niet raar ben zelf ook 12 en weet van veel meiden dat ze het ook doen en ik tuurlijk ook want we zijn gwn op leeftijd waarbij je dingen wil proberen snap je geen zorgen maken!!
💘

-onnodige quote verwijderd-

Ik vind het een leuke vraag om hier  te stellen Maar om hier te zeggen “ zonder dat je het echt door heb “  Wil dat zeggen dat je het onbewust  doen ? Mijn vader zegd dat je dingen die je goed kan als zwemmen fietsen dat je die  bewust onbewust doe

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben 12 en vindt dat het bij de pubertijd hoort.

 

Reageer