ben ik lesbi ??

  • 24 June 2018
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi

ik ben 17 jaar inmiddels bijna 18 zit heel erg met me zelf in de knoei kwa geaardheid ik heb een vriend ik dacht eerst dat ik bi was maar ik heb een lange tijd al geƫxperimenteerd en ook met meiden trios gehad en dergelijke maar 1 vriendin van mij is lesbi ik heb al een langere tijd een relatie maar ik denk dat ik verliefd op haar ben geworden ik en mijn vriend hebben gewoon duidelijke afspraken omdat ik bi ben en hij vind het niet erg om er soms een meid bij te hebben ik overleg dit namelijk altijd voor we bijv. opstap gaan maar ik heb de laaste tijd in sportschool tijdens het douche ben ik ineens heel erg geintreseerd in het vrouwelijke lichaam idk wat te doen help wie heeft er een iedee voel me hopeloos

groetjes ....

alvast bedankt xx

1 reactie

Hi!

Ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Als je al eerder ervaring hebt gehad met meisjes en je nu twijfels hebt is de kans dat je sws op meisjes valt groot. Als je nu een vriend hebt en je wel kriebels van hem krijgt en als het zoenen en seks hebben wel heel goed voelen val je ook op jongens. Misschien meer op meisjes en wat minder op jongens maar dat verschilt per persoon. Vergeet niet dat op jouw leeftijd deze twijfels heel normaal zijn en je inderdaad moet experimenteren wat je fijn vindt en op wie je nou valt. Doe je ding, en als je twijfels hebt over je huidige relatie door je twijfels over je geaardheid moet je daar misschien eerlijk en open over praten met je vriend. Het feit dat hij weet dat je bi bent maakt dat misschien een stuk makkelijker.

Laat maar weten hoe het gaat en als je nog meer advies wilt, ik help je graag!

xx

Reageer