Ben ik homo?

  • 16 October 2018
  • 11 reacties
  • 850 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ben ik homo ik been een jonge van net 18 en heb me laatst toen ik dronken was geneukt met een vibrator maar ik vond het zo fijn dat ik het nu nog doe als ik nuchter ben en me afvraag hoe een echte voelt maar ik voel niks voor een man wat ben ik

11 reacties

Geen homo
Heyy,
Als ik het zo hoor denk ik niet dat je homo bent. Als je geen gevoelens hebt voor andere jongen (of hebt gehad) is de kans dat je toch homo bent niet zo groot.
nee je bent geen homo als je alleen dit wilt.
je vind het gevoel gewoonlekker thats it.

een ander verhaal zou het zijn als je verliefd bent op een jongen maar dat zeg je niet dus lijkt me niet dat je homo bent
quote verwijderd kt
ben je ook homo
homo
De G spot (google maar) van de man zit in de kont dus das niet zo gek dat het lekker was
Hallo allemaal. Ik weet niet of dit forum nog open staat maar ik vraag het toch. Al vanaf me 13e ervaar ik gevoelens voor jongens. Ik voel me al sinds dat ik geslachtsrijp ben seksueel aangetrokken tot jongens. Sinds me 17e ervaar ik echter dat ik me ook enigzinds geil kan worden van billen van vrouwen en borsten. Af en toe masturbeerde ik mezelf op ''vrouwelijk schoon''. Maar altijd daarna voel ik me niet fijn niet prettig en neig ik weer meteen naar jongens. Dan moet ik gewoon weer naar iets kijken waar een man in zit. Ik ben daarnaast op me 15e zeer verliefd geweest op een jongen en sindsdien alleen nog maar op jongens. Nooit echt verliefd geweest op een meisje ookal wilde ik dat wel altijd zo graag.

Beste mensen, denken jullie dat ik nu homo ben of juist hetero of gewoon bi? Ik heb echter weinig gevoelens voor vrouwen, maar ben wel nieuwsgierig.

Laat gerust van jullie horen!

Groetjes
Hallo allemaal. Ik weet niet of dit forum nog open staat maar ik vraag het toch. Al vanaf me 13e ervaar ik gevoelens voor jongens. Ik voel me al sinds dat ik geslachtsrijp ben seksueel aangetrokken tot jongens. Sinds me 17e ervaar ik echter dat ik me ook enigzinds geil kan worden van billen van vrouwen en borsten. Af en toe masturbeerde ik mezelf op ''vrouwelijk schoon''. Maar altijd daarna voel ik me niet fijn niet prettig en neig ik weer meteen naar jongens. Dan moet ik gewoon weer naar iets kijken waar een man in zit. Ik ben daarnaast op me 15e zeer verliefd geweest op een jongen en sindsdien alleen nog maar op jongens. Nooit echt verliefd geweest op een meisje ookal wilde ik dat wel altijd zo graag.

Beste mensen, denken jullie dat ik nu homo ben of juist hetero of gewoon bi? Ik heb echter weinig gevoelens voor vrouwen, maar ben wel nieuwsgierig.

Laat gerust van jullie horen!

Groetjes

Hoi!

Als ik zo naar je verhaal luister, zou ik zeggen dat je biseksueel bent. Het is heel goed mogelijk dat je op twee geslachten kan vallen, maar dat de ene meer overheerst dan de andere. Er zijn heel weinig biseksuelen die '50/50' (seksuele of liefdes-) gevoelens kunnen krijgen: meestal is er één geslacht waar ze meer op vallen dan de andere. Dit kan bijvoorbeeld, zoals in jouw geval gok ik, ook 75%/25% zijn. Dit is niet zozeer de kans dat je een jongen of een meisje leuk vind, het is meer om toe te lichten hoe je (seksuele) voorkeur er uit ziet.

Hopelijk heb je hier iets aan! Uiteraard moet je altijd je hart blijven volgen, of dit nu naar een jongen of een meisje is 🙂
Maar denk je dan niet dat de kans groot is dat ik gewoon gay ben? En wat betekent het dat ik wel opgewonden kan worden van vrouwen maar me er niet fijn bij voel? Graag je reactie terug en alsnog bedankt! 🙂
Maar denk je dan niet dat de kans groot is dat ik gewoon gay ben? En wat betekent het dat ik wel opgewonden kan worden van vrouwen maar me er niet fijn bij voel? Graag je reactie terug en alsnog bedankt! :-)
Die kans is zeker aanwezig, maar omdat je opgewonden kan raken van vrouwen lijkt bi me toch logischer :)
Dat je je er niet fijn bij voelt als je opgewonden raakt bij vrouwen, kan komen omdat je overwegend meer op mannen dan op vrouwen valt. Dan voelt het raar, omdat vrouwen niet je 'voorkeur' zijn. Dit is natuurlijk speculatie, ik weet niet precies wat je voelt 🙂 maar het is wel een mogelijke verklaring. Hopelijk heb je er iets aan!
Wat ik precies erbij voel zal ik even concreet maken. Ik voel dat ik er aan de ene kant wel geil van kan worden maar als ik er meer bij nadenk op weer niet. In het echt voelt het helemaal onwennig. Maar ik snap wat ik zeg, bedankt!

Reageer