Vraag

ben ik homo ?

  • 16 October 2017
  • 19 reacties
  • 1052 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ging een keer dochen de deur stond open en imand stond er naakt in sinds die dag wil ik een pimel zien

19 reacties

je bent 12 dus je Hoet niet homo te zijn je kan ook gewoon niewschierig zijn maar je kan ook bi zijn als je op jongens en meisje valt

vind je het geil als je een piemel ziet? als dat zo is kan het zijn dat je bi of homo bent
Mogelijk.
Je kan ook biseksueel zijn of heteroseksueel.
Je voorkeur baseren daarop is nogal lastig.
Hoi!

Je bent nog jong om te weten op wie je valt. Dat hoef je ook nog niet te weten.

Zoals hierboven gezegd wordt, kun je gewoon nieuwsgierig zijn.

Zou je het erg vinden om homo te zijn? Sommige mensen hebben er moeite mee, hoewel dat helemaal niet nodig is.

Je hebt nog tijd om uit te zoeken op wie je valt, je zit nog in het begin van je puberteit, er kan nog vanalles gebeuren.

Groetjes
x
Ik ben wel homo dus als je iemand zoekt ben ik hier
Hi diego-,

Je bent of wordt geen homo als je het alleen spannend of leuk vindt om iemand anders zijn piemel te zien. En ook niet als je een keertje met een jongen seks wil hebben of het echt doet.

Als je homo/gay bent val je niet alleen lichamelijk op jongens, maar ben je ook verliefd op een jongen en wil je bij hem zijn en meer.
Als je zo verliefd bent als de jongens in deze videoclip, dan kun je wel zeggen dat je gay bent.

https://www.youtube.com/watch?v=xMZy5XnGaBU
isak & even | fix you


Oh ja, en ik ben dus als ik met mijn vriendje ben zoals die jongens, ik ben dus gay.

Wat jij bent, weet jij alleen of als je dat nog niet (zeker) weet, komt dat vanzelf wel.

Groetjes,
M&M’s
Hallo m&m's
Ik loop hier ook een beetje mee rond en door jouw reacties op topics begrijp ik beter wat ik voel en wil, en nu zeker door deze video clip( hij is prachtig)
Thanks voor al je reacties op dit forum.
Ben IK homo?
Ik val niet op jongen in de zin van verliefd zijn, en echt houden van... Maar ik vind het wel geil om een stijve dick te zien en soms net wat schaamhaar over de rand van een string of boxer als die laag zit. Dan denk ik soms van daar zou ik ook wel sex mee willen. Maar ik zou er niet mee willen samenwonen/trouwen.
Verder kijk ik ook naar meiden en daar heb ik wel het gevoel van daar zou ik mee willen trouven, daar hou ik van en wil ik sex mee?
Ben ik bi of hetro????
Wat m&m's ook zegt: als je seks zou willen met het zelfde geslacht, het om verlieftheid dus mij lijk je hetero. Maar wij zijn er niet om dat voor jouw te bepalen, jij zelf kan het ook niet bepalen, als je hetero bent kan je geen homo of bi worden en andersom.

Gr 360popescope
Srry voor typ fouten en rare zinnen, zit nu Ff op Mn tel
Hallo m&m's
Ik loop hier ook een beetje mee rond en door jouw reacties op topics begrijp ik beter wat ik voel en wil, en nu zeker door deze video clip( hij is prachtig)
Thanks voor al je reacties op dit forum.


Hi 360popescope,

Weet je wat het is, ik denk dat ik thuis en met mijn vrienden veel geluk heb gehad en dat voor mij, op jongens vallen en uit de kast komen nooit echt een ding is geweest.

Zij hebben ons (want natuurlijk hoort mijn twinbroertje erbij) altijd de kans gegeven om onszelf zelf te zijn. Dat geluk heeft niet iedereen en dus probeer ik zoveel mogelijk dingen te delen, die ik meegemaakt heb of die ik van anderen gehoord of gezien heb en op die manier hopelijk wat tips enzo te geven. Vaak is het ook mijn mening die ik vertel.

Dus, advies aan iedereen die stukjes van mij leest: ik heb niet altijd gelijk, weet ook niet alles en leer ook steeds weer van anderen. Dus, zeker ook van de reacties van anderen op het forum. Lees die andere reacties dus ook. Sommigen bekijken dingen van een hele andere kant en dan denk ik, ja, daar had ik nog niet aan gedacht, hij/zij heeft wel een punt.

Het belangrijkste is, denk ik, voor iedereen om jezelf zo goed mogelijk te informeren en ook verschillende meningen te horen en dan zelf te kijken of dingen voor jou ook zo zijn of juist niet en altijd zelf je conclusies te trekken en je eigen plan te trekken. Je hebt er niks aan om iemand te “worden” die je zelf niet bent.

Wij zijn hier o.a. om te ontdekken wie we zelf zijn en daar mee om te gaan. Je moet nog een heel leven verder met jezelf. Dus, beter zit je goed in je vel.

Het is ook gek dat wij als gay jongens (en dat geldt ook voor andere groepen natuurlijk) ons moeten verantwoorden over wie we zijn.
Wij zijn wie we zijn. We hebben ook niet bedacht om homo te zijn. Wij hoeven ons niet te schamen.
Dat schamen, zouden de mensen die kritiek op ons hebben moeten doen. Vaak zijn het ook nog mensen, die niet eens de moeite nemen om ons te leren kennen en dat doet me pijn. Telkens weer.
Dus, als ik een klein beetje kan helpen om het beter te maken voor iemand, dan doe ik dat graag.

En soms, @360popescope, zeggen beelden meer dan woorden. Daarom heb ik dat linkje geplaatst. Sommige dingen moet je zien om het te voelen en te begrijpen.

Wij hoeven ons niet te verbergen. Jongensliefde is mooi en mag ook gezien worden.

Ik vind het leuk dat ik je er een beetje mee heb kunnen helpen en ik ben blij met je aardige commentaar :)

Groetjes,
M&M’s
Hi m&m's

Wisten jij en je tweelingbroer eigenlijk beide te gelijk dat jullie gay waren of kwam de een veel later,
Ik heb namelijk ook een tweelingbroer maar hij lijkt me nou niet echt gay of zo, niet dat dat moet maar dat lijkt me wel makkelijker omdat je er dan samen over kunt praten.
Nu ook maar dat is anders

Gr 360popescope
Hey M&M's

Bedankt voor je vriendelijke commentaar! ; )
Heeft jouw tweeling "gaytje" xD ook een account op kindertelefoon?
Misschien een rare vraag, maar ik dacht er in eens aan.

Groetjes,
LOVEMYSIXPACK
@360popescope,
tegelijk, we weten het al lang van elkaar, ik ben 24/7 met hem en we praten veel en hebben veel meegemaakt samen.

@LoveMySixpack,
nope, ben de enige en ik schrijf zelf alles op mijn account

Ok en nu weer terug naar het topic van @diego-.
Wie heeft nog goede tips voor hem?
Hoi m&m's

2 jaar geleden was ik ook altijd samen met hem en zeiden elkaar alles. Nu bijna alles. We zien elkaar niet meer de hele dag omdat we alle bij gymnasium doen maar hij heeft voor een andere school gekozen. Hierdoor zit hij thuis ook veel vaker te Skypen met vrienden van zijn school en dus minder gamen of zo met mij. Daardoor spreken we elkaar ook minder dus vind ik het nu lastiger om het aan hem te vertellen. Ik heb op mijn school 1 vriend die ik het het maar eens moet vertellen omdat dat degene is die ik nu het het meeste spreek. Is heel kut maar kan er ook niets aan doen, als je om een andere school zit word je band gewoon iets minder sterk dan eerst. Onze band is nog steeds wel heel goed maar minder dan eerst, dat is wel jammer maar niets aan te doen.

Groetjes, 360popescope.
Hoi diego

Het is niet zo dat je nu misschien homo bent, ik zou als ik jouw was het even laten liggen en voor jezelf op onderzoek uitgaan.

Groetjes, 360popescope.
Hallo diego,

Ik heb het ook al in een andere topic gezegd.
Ik weet een leuk trucje??

Ik sextrucje, zo noem ik hem.
Je vraagt je eerst af: zou ik later wanneer ik oud ben seks willen hebben met een meisje?
En daarna vraag je dit af:zou ik later wanneer ik oud ben seks willen hebben met een jongen?

Ik het allebei ja: dan kan het zijn dat je bi bent: 1 ja 2 nee: hetero 1 nee 2 ja: homo
Natuurlijk is dit maar een trucje.
En trucje werken niet altijd?. Bij mij wel maar dat even weggelaten.

Het maakt niet uit op welk geslacht je valt.
Dus je moet het niet negatief zien.
Mag wel, maar dat vind ik dan weer niets.

Hopelijk heb je wat aan dit trucje. Ik schrijf jou later!
Gr. Lemac?
Hoi,

Steeds meer mensen voelen zich wel seksueel aangetrokken tot een geslacht maar worden niet verliefd op ze. Dit kan ook gewoon en ik zou je er niet te veel druk over maken, vooral omdat je nog jong bent. Meestal kom je er met de tijd wel achter.

xx
Badge

Hoi! 
 

Ik heb een vraag, ik word opgewonden van een penis, van een vagina, borsten of kont (van een meisje) minder. Echter word ik niet verliefd op jongens… Ik word wel verliefd op meiden. Ben ik homo of bi?

het kan uiteraard ook zijn dat je je alleen sexueel aangetrokken voelt tot jongens, hoeft niet te betekenen of je hier ook romantische gevoelens bij hebt haha 

Reageer