Vraag

Ben ik gay, hetero of bi?

• 18 December 2016
  • 5 reacties
  • 1047 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal...

Ik heb een probleempje,
Vandaag (gisteren maar is nu ongeveer 00:00) was ik aan het whatsappen met een meisje uit mijn klas, en we hadden het over relaties enzo... en opeens zei ze: ben je gay? Ik zei: waarom? Zij zei: grapje 😛.... waarom ik dus zei: wat een k*t grap.. echt wat een k*t grap... ze vroeg waarom ik zo boos werd.. ik legde het uit, zal het jullie ook uitleggen:
Een hele tijd geleden (jaartje of 5 ofzo) was ik niet echt zeker over mezelf en m'n gevoelens.... mijn seksuele gevoelens waren niet echt vast te zetten, want ik had zowel voor meisjes als voor jongens een soort van gevoelens... en wist niet wat ik er mee aan moest?
En nu,sinds 3 jaar geleden vraag ik me telkens af: wat zal beter zijn? Met een meisje zoenen of met een jongen zoenen??? En ik denk dat ik liever met een meisje zoen hoor, dat heeft een paar redenen, maar eigenlijk wil ik ook wel is weten hoe het is om met een jongen te zoenen? Zal dat echt anders zijn? Ik heb een lijstje gemaakt voor de voordelen van het zoenen met een meisje, en een met de voordelen van zoenen met een jongen (vanuit mijn perspectief gezien) en als jullie die ook willen lezen moeten jullie het maar zeggen... maar dat meisje vroeg dus:
Wat vind je opwindender, een jongen zonder shirt aan zien, of een meisje zonder shirt aan zien met alleen een bh aan? Ik antwoorde: als ik het in procenten moet zetten: 51% opwinding bij een meisje en 49% opwinding bij een jongen (allebij zonder shirt) en toen vroeg ze of ik meer opgewonden zou raken van: een jongen in een zijn onderbroek of een meisje in alleen bh en slipje? (Ik had ze allebij al zonder shirt gezien door gym op school en had een vriendin... maar alleen in onderbroek (en meisje in bh en slipje) het meisje wel, want had een vriendin.... een jongen ook maar moest even terugdenken aan vorig jaar gym.... en toen zei ik: 60% opgewonden jongen en 40% opgewonden meisje.... zij zegt dat ik dan bi ben??? Wat denken jullie?
En ik vraag me af he, zou er verschil in zitten om met een jongen of om met een meisje te zoenen??

Groetjes Derp

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Je zou BI kunnen zijn, waar niks mis mee is, of je bent aan het ontdekken waar je seksuele geaardheid ligt.

Maar als ik jou was zou ik al die termen negeren en doen waar je je goed bij voelt.
Je hoeft jezelf niet te labelen, maar zoals ik t nu lees zou ik denken dat je bi bent. Ikzelf ben ook bi en val ongeveer 90% voor meiden en 10% voor jongens. Ik heb nu ook steeds minder intresse in jongens dan voorheen. Ik zou jezelf gewoon niet labelen en gewoon lekker vallen op wie je valt. Het kan zijn dat je gewoon nieuwschierig bent. Je daadwerkelijk op beide valt. Of misschien ben je over een paar jaar homo. Take your time !

Ik hoop dat je er niet al te erg mee blijft zitten. 🙂
Ik zit er niet heel erg mee ofzo... maar ik weet het niet? Het is gewoon dat ik bang ben dat de verkeerde mensen het te weten komen...... en dat ik er dan mee gepest ga worden..... maar ik zelf wil eigenlijk eerlijk gezegd, ik ben dan bij een vriend gewoon samen gamen enzo en heb vannacht ook bij hem geslapen (ik ken hem ongeveer 3 maanden via school) en is heel gezellig, maar vanmorgen gingen we uit bed, en hij had geen shirt aan en ik ook niet, alleen in onderbroek ging hij uit bed... ik in broek en onderbroek... maar ik keek dan gewoon, dat is niks raars vind ik zelf, maar ik bleef zo een poosje kijken en werd er gewoon geil van.... kreeg een stijve en dat was ongemakkelijk... hij zag het volgens mij wel, maar deed er dan niks mee.... ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het is om de penis van een andere jongen te zien en dan misschien ook aan te raken... ik ben benieuwd hoe dat is? Ik weet niet wat ik nu kan doen dan? Hebben jullie tips of iets? Hem misschien gewoon zoenen, en kijken hoe hij reageert? Of gewoon zo laten? Ik vraag me ook af, hoe het is om een andere jongen met een stijve in zijn onderbroek te zien, en misschien om afgetrokken te worden door een jongen of een andere jongen af te trekken? Hebben jullie tips?

Groetjes Derp
Ikzelf zou beginnen met hem te vertellen over je gevoel. Bijvoorbeeld dat je strugglet met je geaardheid en dat je denkt dat je ook op jongens valt. Dan geeft hij sowieso een reactie, als hij hier slecht op reageerd hoef je dat zoenen niet te proberen. Maar reageert hij juist heel goed of lijkt hij verlegen te worden, dan kan je het erop wagen.
Ik heb/had dezelfde struggle als jij
Maar er zit een groot verschil tussen lust en liefde
Meer dan de helft van alle jongens heeft zich weleens afgevraagd hoe het zou zijn om seksuele dingen te doen met andere jongens, inclusief ik
Maar om te zeggen dat je Bi of Gay bent komt , is Seks bijna niet relevant
Of je ook verliefd wordt/valt op jongens bepaald welke geaardheid je hebt
Ik bedoel je kan het wel met beide geslachten willen doen
Maar zie je jezelf in een Relatie met een jongen?
Dat is de vraag die je jezelf moet afvragen
Niet of ik een jongen zou willen pijpen en vice versa

Reageer