Vraag

Ben ik gay????

  • 4 September 2020
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

Badge

Ik ben 14 

Ik word geil van jongens en niet van meisjes maar ik ben nog nooit verlieft geweest betekent dit iets?


3 reacties

hey
dit kan zeker iets betekenen. misschien voel je je sexueel aangetrokken tot jongens. probeer dit voor jezelf uit te zoeken. 

 

xoxo me

Badge

Hoi Een naam 

Ik ben zelf gay alleen niemand weet het nog als je wilt kan ik je een paar tips geven?

 

Heyhey @Een naam ,

Zoals @whyme009 me al zei, misschien voel je je alleen seksueel aangetrokken tot jongens. Maar misschien ook wel helemaal niet en kom je er later achter dat je ook verliefd op jongens wordt. Dit kan inprincipe allemaal. 

Probeer inderdaad gewoon voor jezelf de tijd te nemen om dit uit te zoeken. Je bent pas 14 en het is volkomen okay en normaal als je daar nog niet helemaal achter bent. Geef het gewoon wat tijd en ga in de toekomst misschien wat experimenteren met zowel jongens als meisjes. Ik weet zeker dat je het voor jezelf wel weet als je erachter bent wat je nu precies voor meisjes/jongens voelt.

Onthoud gewoon dat alles okay is, maakt niet uit wat je voelt, het is nooit iets fouts c:

Groetjes SvR3001

 

Reageer