Ben ik echt BI? of ben ik 100% homo

• 1 januari 2017
  • 6 reacties
  • 227 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen..

Ik kan hier niet makkelijk overpraten omdat ik t echt awkward vind maarjaaaa boeie ik vraag het ;p

Ik denk dat ik nu BI ben.. Ik fantanseer niet om het ooit met een meisje te doen ik vindt het niet "geil" LOL... Ik vind sommige meisjes er wel heel mooi/hot uitzien dat ik ook verlegen wordt als ze tegen me praten.. betekent dat nog steeds dat ik verliefd op ze ben?? en bijvoorbeeld een mooie jongen naar mij toe gaat dan voel ik me ook verlegen maar ik vind jongens van uiterlijk en de penis geiler dan boobies en de vagina..

Sorry dat sommige woorden lachverwekkend zijn IDK hoe ik het anders moet zeggen..
Ik hoop dat iemand mij hierover uitleg kan geven of ik echt bi/100% homo ben

6 reacties

Je moet toch zelf bepalen op wie je valt wij kunnen dat niet basseren op jouw verhalen
Some zie je iemand die er wel leuk uit ziet maar dat betekent niet meteen dat je er op valt
GRTZ D.S.C.B.
Hee,

Je zit net als heel veel anderen in de puberteit, en veel twijfelen dan over hun geaardheid en dat is helemaal niet gek.
Je komt er vanzelf achter op welk geslacht je nu valt, hier kun jij over een paar maanden achter zijn gekomen maar dit kan ook langer duren, en vergeet het maakt helemaal niks uit op wie je valt! :)

Geef het gewoon wat tijd, succes!
Als ik het zo lees ben je volgens mij gewoon homoseksualiteit en dat is helemaal goed
Reputatie 7
Badge +17
Het maakt niet uit of je bi of homo bent.
Ik denk dat je de komende tijd er wel achter komt.

In ieder geval succes
Zelf heb ik de ervaring dat wanneer ik een, tja, "sexy" vrouw zie, dan denk ik ook wel vaak "Zozo, ziet er goed uit!".
Terwijl ik zelf hélemaal niets van het vrouwelijk geslachtsdeel moet hebben. (Alhoewel ik borsten toch wel wat vind hebben...) ;)

Je hebt vele soorten liefde, hè!
Je kan ook verliefd op iemand worden van het geslacht waar jij totaal niet op valt, terwijl je je totaal niet sexueel aangetrokken hoeft te voelen.

Enne... Je hoeft je totaal niet awkward te voelen om over zulke dingen te praten. :)
Je bent hier anoniem en ook zéker niet de enige met zulke problemen.
Hey, ik ben ook bi. In het begin wist ik t niet zeker maar naarmate vondt ik mezelf geen homo en geen hetero want ik vindt beide even aantrekkelijk 😛 maar je zit in de puberteit. Je lichaam gaat door het dolle heen. Er kan van alles nog gebeuren maar weet dat jij jezelf bent en dat we je ook bent/wordt normaal is klein feitje 63% van de Nederlandse bevolking is bisexueel dus je bent niet alleen!! Maar als je je aangetrokken voelt naar jongens en op wat voor manier ook naar meiden dan ben je rog wel bisexueel 🙂 en tis niet erg hoor! Wees gwn jezelf !

Reageer