ben ik bi, lesbisch of gewoon hetero?

  • 29 June 2015
  • 7 reacties
  • 456 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb een beste vriendin en we zijn best wel close met elkaar en we vinden het ook grappig om op elkaars kont te slaan maar ik krijg dan zo'n tinteling in mijn lichaam en als ik ga slapen ben ik altijd aan het staren naar het plafond en als ik dat doe denk ik aan haar, en dat we dan zoenen en aan elkaar zitten maar ik weet niet of ik nou verliefd ben, ik heb nog nooit echte gevoelens gehad voor een jongen maar als er een knappe jongen voorbij loopt vind ik dat ook echt, ben ik dan bi? ik weet het allemaal niet meer ik ben zo verward. met school waren we ook naar naar een ander land gegaan (ik ga niet zeggen welke omdat ik dan bang ben dat ze er achter komt)
maar toen moest ze huilen toen we opweg waren naar dat land en toen kwam ze bij me liggen en pakte mijn hand vast en deed haar ogen dicht  en lag zo 10 min ofzo tegen me aan. wat moet ik doen, ben ik verliefd of niet, ben ik lesbisch of bi of hetero. ik weet het niet meer :( 

7 reacties

[Onnodige quote verwijderd]

sorry trouwens ik heb niet echt goede schrijfkunsten:rolleyes:
Dat is echt niets om je zorgen om te maken! En als het zo is schaam je er niet voor,  ik ben bi en heb dus alle keus van de wereld ^^
Maar goed, je komt er niet zo 1 2 3 achter, je moet denk ik gewoon afwachten hoe je je erbij blijft voelen, je kan niet zo bepalen of je verliefd bent maar, hou de kans  gewoon open dat je bi of lesbisch bent, gewoon afwachten meer kan je eigenlijk niet doen je komt er vanzelf achter!
xx
bedankt voor je liefe berichtje, hopelijk kom ik er snel achter:o
Hee schatje,

Niet te veel over in zitten, want je weet het pas als je het weet en als je het nog niet weet, moet je jezelf daarvoor de tijd gunnen. Eindeloos info opzoeken op internet heeft ook geen zin. Just go with the flow, dan komt het goed - wat je ook bent. Gewoon geen overhaaste dingen doen en wees geduldig :)

X
alfa77
Zoiets hoef je hier eigenlijk niet te vragen, want jij bent de enige die daar over kan oordelen. Je moet gewoon afgaan op wat je zelf voelt. En weet dat 1 verliefdheid nog niet alles over je sexuele geaard, weet dat het ook een periode kan zijn.
Hoii, ik ben zelf lesbi en begrijp helemaal wat je bedoeld en hoe je je voelt.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar zowiezo nog best jong.. Je zou een keer moeten gaan zoenen met een jongen en een keer met een meisje.. Dat klinkt misschien een beetje raar, maar het helpt!! Als je je goed voelt en echt kriebels krijgt bij een knappe en leuke jongen, dan val je erop en dat hetzelfde met meisjes.. Je moet gewoon een beetje uitzoeken wat je fijner en leuker vind. Ik zelf dacht eerst ook dat ik bi was, Maar ben er later toch achtergekomen dat ik bij jongens helemaal niet het gevoel heb als bij meisjes. Je moet er zelf achter komen.

Succes 
Wees niet bang om te zijn wie je bent. Wees jezelf, daar word je het gelukkigst mee.
Badge

Hé ik twijfel zelf ook 

Reageer