Vraag

Ben ik bi

  • 24 September 2020
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Badge

Hoi ik heb een vraag,

Ik dacht altijd dat ik hetero was, maar toen heb ik mensen leren kennen en die hebben mijn standpunt daarin een beetje veranderd. Ik had namelijk eerst iets met een jongen maar toen klapte ik helemaal dicht. Ik dacht een tijdje dat ik aseksueel was. Maar hun zeiden dat ik ook wel bi kon zijn of ik hoorde verhalen over mensen die bi waren. En ik heb meisjes altijd wel knap gevonden dus ik vroeg me af ben ik dan misschien ook bi? Of vind ik vrouwen gewoon knap?


3 reacties

Je seksuele geaardheid is geen standpunt. Ik raad je daarom echt aan om eerst bij jezelf goed na te denken waar je nu op valt voordat je je laat beinvloeden door anderen.

Waar je ook op uitkomt, alles is goed❤️

Reputatie 2
Badge +1

Hai! 

Je hoeft niet binnen 2 weken te hoeven weten "wat je nou precies bent" je bent jezelf en dat is goed genoeg, maar ik snap dat je het gedrag wilt weten.  Voel je je al wel eens seksueel aangetrokken tot bepaalde mensen? Zo ja, zijn dat dan alleen mannen of ook vrouwen? Je kan zelf gaandeweg bepalen of je écht iets voor vrouwen voelt of dat je ze "gewoon" aantrekkelijk vind. En een tip: denk niet te veel in hokjes. Er is niet alleen maar hetero-bisexueel-lesbisch, je kan er bijvoorbeeld tussen zitten. Of heel ergens anders. Neem vooral de tijd om voor jezelf te bepalen wie je bent en laat niet te veel andere mensen zeggen zie je bent. Want dat bepaal jij zelf.

 

Hou je taai! Toedels en wielewapjes van mij

Reputatie 3
Badge +3

neem er de tijd voor en ontdek wie je nou eigenlijk echt bent :) ik zelf meisje 14 zit er ook nog steeds mee ik val sws op jongens alleen heb soms een verliefd gevoel bij meisjes en dat vind ik op de dag van vandaag nog steeds een beetje een gek gevoel omdat ik altijd dacht dat ik alleen jongens leuk vond maar gewoon rustig jezelf ontdekken dan komt alles goed liefs mij x

Reageer