Vraag

Ben ik bi

  • 11 December 2017
  • 4 reacties
  • 229 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik weet niet of ik bi ben. Ik vind meisjes leuk en sinds kort ook één jongen. Ben ik nu bi of niet?

4 reacties

Hoi!
Ik heb zelf ook een paar jaar in twijfel gezeten over mijn seksualiteit, het is toch vooral wat je zelf voelt. Als jij die jongen echt leuk vindt, kan het best zijn dat je bi bent. Ik kwam erachter dat ik homo was toen ik voor het eerst verliefd werd op een jongen. Maarja, ik kan niet weten voor jou of je nou bi bent of niet. Zorg er gewoon voor dat je je hart volgt. Als dat hart ook bij een jongen kan liggen, is dat zo. ?
Hoi 20Helper02

Wij kunnen niet voor jouw bepalen of je bi bent, dat moet je zelf ontdekken. En als je een jongen leuk vindt maakt dat niet uit, je komt er wel achter wat je voorkeur is. En als je een keer verlieft wordt op een jongen hoeft dat niet in een keer alles te zeggen, ik ben ook een paar keer op een meisje verlieft geweest maar ik ben homo en zie nu niets meer in meisjes.

Als je bi/homo bent voel je je ook seksueel aangetrokken, en verlieft natuurlijk, dat is het belangrijkste. Misschien kan je even op deze site kijken als je dingen wilt weten die nog niet verteld zijn: https://www.sense.info/liefde-en-relaties/lesbisch-homo-bi-hetero

Ik zag dat je 15 was, er kan nog van alles veranderen, althans wat je denkt, je kan natuurlijk niet van bi naar hetero of homo veranderen. Probeer het lekker zelf te ontdekken en neem je tijd, sommige zijn er pas op hun 27e uit, het maakt niet uit hoelang je er over doet, als je maar je hart volgt.

Groetjes 360popescope
" Ik vind meisjes leuk en sinds kort ook één jongen."
Als slechts daar vanuit gaat, dan ja.
Echter zou ik jouw oordeel daar niet op baseren.
het zou kunnen dat je bi bent maar als hetro kan je soms een jongen leuk vinden, dan betekend het niet dat je meteen bi bent. voel je je vaker seksueel aangetrokken door beide genders kan je er vanuit gaan dat je bi bent.

Reageer