Beantwoord

Ben ik aseksueel of niet?

  • 15 February 2020
  • 3 reacties
  • 402 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Nee, ik heb geen tandenborstel vastzitten in mijn anus helaas (er zit hier een vriendin van mij ook op dit forum. als je dit leest hey meid) Die topics vind je hier ook though

Ik heb dit onder seksualiteit gezet omdat het over mijn geaardheid gaat. Ik ben niet homoseksueel ofzo en ik weet niet of mensen hier mee kunnen helpen

Maar

ik kwam er gister dus achter dat mensen zich oprecht seksueel aangetrokken tot mensen, en ik was echt shook want ik heb dat nooit. En toen ben ik na gaan denken en ik ben twijfel er nu ook aan of ik me romantisch aangetrokken voel tot mensen. Ik heb ook nog steeds een gek gevoel over seks, wat hoort te gaan. Ik wil het echt niet en als ik erover praat ben ik heel oncomfortabel, en dit is echt overbodige informatie maar ik snap de pret in masturbatie ook niet. Ik heb het geprobeerd maar ik vind het niks. Ik heb er absoluut geen behoefte aan en vind het echt supersaai. Ik ga liever een boek lezen ofzo.

ja tuurlijk ik vind mensen mooi of schattig zoals je een kunstwerk of een puppy schattig vindt, maar een random persoon op staat heb ik echt nog nooit aantrekkelijk gevonden en ik vind de gedachte dat ik of andere mensen dat ooit wel doen echt gek

Ben ik aseksueel omdat ik geen seksuele aantrekking voel, of werken mijn hormonen gewoon niet? 
(ik heb alle andere kenmerken van de puberteit al wel 1,5 jaar of langer)

 

kan iemand me helpen of moet ik op tumblr gaan zitten?

groetjes,

koekiemonster

 

 

icon

Beste antwoord door T-Town 17 February 2020, 21:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey koekiemonster,

 

Het is compleet normaal om je niet seksueel aangetrokken te voelen tot iemand anders, dit betekend niet meteen dat je aseksueel bent. Na maten van ontwikkeling kan dit namelijk nog veranderen. En stel dat je toch aseksueel blijkt te zijn maakt dat helemaal niks uit. Op ieder potje past een deksel. Doe je hoe dan ook niet voor als iemand die je niet bent. Wees trots op wie je bent. En stel dat je ook A - romantisch blijkt te zijn dan maakt dat in principe ook helemaal niks uit. Het gaat erom wat jij vindt, niet wat de rest zegt.

 

Ik hoop dat dit nuttig was voor je

T-Town

Reputatie 3
Badge +3

Hoi hoi! 

Ik denk dat je dat zelf het beste weet. Als je nu nog niet weet wat je bent kan dat altijd later komen. Eerst je gevoelens, en dan het label dat erbij hoort. 

Je kan ook achterlopen met de ontwikkeling, of je kan aseksueel en/of aromantisch zijn. Gewoon afwachten en afgaan op je gevoel, snappie?

Hopelijk kom je er een beetje uit

:fox:  Kitsune-san :fox:

Badge

Leef volgens dit: Een dag niet gerukt, is een dag niet geleefd.

Steek die tandenborstel op verbode plekken, als je je er fijn bij voelt, wie zal je stoppen. Wees jezelf, wees blij met jezelf want dan heb je de antwoorden gevonden voor je problemen.

#GRILPOWER

Reageer