Vraag

ben gevingert door vriends moeder

  • 19 June 2021
  • 4 reacties
  • 2330 Bekeken

Badge +1

Ik ben laatst gaan logeren en toen kwam de moeder de kamer in toen ik me aan het om kleden was ik stond in men slipje en bh . Toen ze naar me toe kwam en me begon te strelen en te zoenen en likken enzovoort. (tekst aangepast door de kindertelefoon vanwege regel 9  Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.) ik moest het ook bij haardoen en vond het fijn nu kom ik er 1 keer per week en als ik naar het toilet ga begint ze weer wat moet ik doen ? Help


4 reacties

De moeder van je vriend overschrijdt een grens. Het is sowieso illegaal, maar je kan in ieder geval proberen om zelf ervoor te zorgen dat ze ermee stopt.

Lukt dat niet, bespreek het dan met bijvoorbeeld een goede vriend(in), je ouders, een vertrouwenspersoon of je mentor en/of doe aangifte voor aanranding van een minderjarige.

Ook al vind je het prettig, het is niet oké dat die moeder dit bij jou doet. Mocht je het zelf echt willen blijven doen, dan is dat natuurlijk aan jou, maar overweeg het nog eens goed vanuit een objectief standpunt.

Badge

dit is gwn nep

Reputatie 2
Badge +1

dit is gwn nep

Dat weet je niet, de mensen dat op het forum zitten hebben meestal wel iets echts dat ze kwijt willen.

Gwn_me

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Snoepje ,

 

dit topic is al een jaar geleden door jou geplaatst, hoe gaat het nu met je?

Voor de zekerheid willen we je graag nog iets vertellen over dit onderwerp:

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer