Vraag

Ben 13 en ik wil sex

  • 16 December 2019
  • 38 reacties
  • 9023 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo ik ben een jongen van 13 en ik wil graag sex. Het maakt mij niet uit met wie als het maar een meisje is en ik weet niet hoe ik ervoor moet zorgen dat mijn ouders er niet achter komen en dat ik niet te ver hoef te reizen. Hoe moet ik het doen en hoe vind ik een meisje die het ook wil?


38 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ik zou willen dat ik onmaagd was ..-..

Reputatie 3
Badge +4

Ik denk dat het nog een beetje vroeg is om dat te gaan doen. 
maar als ik een tip mag geven 

als je een op je buik gaat liggen. Op een dekentje dat hoog opgevouwen is. Dan ga je daar overheen vrijven. Die ik ook. Kan lekker zij 

Reputatie 3
Badge +1

Ik wil eigenlijk ook wel voelen hoe seks voelt maar ben 12 ?!!!

Badge

het is hartstikke normaal als tiener zijnde. Wij als man hebben veel testosteron (mannelijk hormoon) dat maakt spiermassa maar ook  maakt het je geil, mannen hebben het meer dan vrouwen

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben een jongen van 13 en ik wil graag sex. Het maakt mij niet uit met wie als het maar een meisje is en ik weet niet hoe ik ervoor moet zorgen dat mijn ouders er niet achter komen en dat ik niet te ver hoef te reizen. Hoe moet ik het doen en hoe vind ik een meisje die het ook wil?

Haha ik ook

Meisje 14.

Ik wil ook graag sex

Badge

Heey ik ben 14 en ik wil ook sex

Reputatie 5
Badge +3

Hallo ik ben een jongen van 13 en ik wil graag sex. Het maakt mij niet uit met wie als het maar een meisje is en ik weet niet hoe ik ervoor moet zorgen dat mijn ouders er niet achter komen en dat ik niet te ver hoef te reizen. Hoe moet ik het doen en hoe vind ik een meisje die het ook wil?

Haha ik ook

Meisje 14.

Ik wil ook graag sex

Balen, ik ook

Badge

Ik zou ijg wel willen ma kweet nie waar gij woont en je zou het op school tijdens de pauzen op het wc kunnen doen en mss iemand uitnodigen als u ouders voor effe nie thuis zijn 

 

-onnodige quote verwijderd KT-

Reputatie 1
Badge +1

hi, ik zou wachten tot je minimaal 14 bent meiden willen dan ook niet zo snel sex dat weet ik want ik ben een meisje. Sex willen als een jongen is normaal dat weet ik door mijn broertje, het is ok om op je 12 sex te heben maar well met iemand die je leuk vind en jou leuk vind.

Badge

Ik ben ook 12 en wil het ook wel weten, maar ik bewaar het liever voor later.

Badge

Ik ook 

Jongen 13

Ik zou het met iedereen doen

Badge

Ik ben 13 en wil ook sex maar weet niet hoe ik iemand kan vinden

Ah dat is mijn probleem ook….

Ik durf niet te vertellen aan de jongens die ik leuk vind….

Eigenlijk wil ik wel maar mijn mama vind dat geen goed idee en wilt niet dat ik het vertel.

Maar ik vind eigenlijk dat het mijn probleem is dus ik mag het toch zelf oplossen????

Reageer