Behoefte aan seks

  • 14 March 2019
  • 9 reacties
  • 160 Bekeken

Badge +3
Hoi
Ik ben een jongen van 15 en heb soms behoefte aan seks
Eigenlijk gewoon puur omdat ik wil weten hoe het is en of het fijn is.
Wat moet ik nu doen?

9 reacties

hey,

je zou zoals Geen_Naam zegt kunnen mastruberen.
daarnaast zou ik wel wachten op een vriendin voor seks zodat het ook fijner en vertrouwder voelt
Reputatie 1
Badge +2
Ik snap je๐Ÿ˜‚ Je kan natuurijk gw aftrekken, en voor de rest kan je eigenlijk niks doen dan wachten tot je een meisje vind. (Je hoeft trouwens echt niet te wachten tot je 18e hoor)
Succes๐Ÿ˜˜
Reputatie 3
Badge +4
Hallo
heb je een vriendin? Zo ja vraag dan of zij een keer wil zo nee dan zal je nog ff moeten wachten tot je een vriendin vind of tot je 18 bend je kan in de tijd die ertussen zit wel alvast jezelf vedder verkennen
Om seks te simuleren, kun je jezelf aftrekken.
K zal gewoon kijken of er nog iemand is die het een keer wil uitproberen en dat gewoon alles samen doornemen enz. Of je wacht gwn tot er een leuke meisje/jongen op je pad komt en vraagt het
Je zegt dat je gewoon tegen alle leuke meiden/jongens kan vragen of ze seks willen? Dat vind ik geen goed plan... Doe het dan tenminste een beetje opbouwend, eerst romantisch in een parkje wandelen, dan zoenen, etc.

Maar vragen: 'Hey, meisje/jongetje, wil je seks?' zal niet veel succes opleveren, hoor!

NIet doen!
Badge +3
Hallo
heb je een vriendin? Zo ja vraag dan of zij een keer wil zo nee dan zal je nog ff moeten wachten tot je een vriendin vind of tot je 18 bend je kan in de tijd die ertussen zit wel alvast jezelf vedder verkennen

Nee heb geen vriendin
Badge +3
Ik snap je๐Ÿ˜‚ Je kan natuurijk gw aftrekken, en voor de rest kan je eigenlijk niks doen dan wachten tot je een meisje vind. (Je hoeft trouwens echt niet te wachten tot je 18e hoor)
Succes๐Ÿ˜˜

Ik doe al aftrekken dus ja ๐Ÿ˜‚
Badge +3
Om seks te simuleren, kun je jezelf aftrekken.
Doe ik al
K zal gewoon kijken of er nog iemand is die het een keer wil uitproberen en dat gewoon alles samen doornemen enz. Of je wacht gwn tot er een leuke meisje/jongen op je pad komt en vraagt het

Reageer