Beginnen met vingeren

• 14 October 2015
  • 11 reacties
  • 1588 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hé allemaal,
ik ben nieuw hier, en heb een vraag.
ik zou graag beginnen met mezelf te vingeren, maar weet zo niet goed hoe.
kan iemand mij helpen?

xxx
Jasminecockheyt

11 reacties

het lekkerst is wanneer je jezelf streelt langs je schaamlippen. Je moet gewoon doen wat goed voelt. Daarna vind de ene het fijn om echt te vingeren en haar vinger in je vagina te steken en de ander vind het fijner om over de clit te vrijven. sommige doen het ook beide. Het is vooral doen en proberen. Meestal wordt je van het strelen een beetje nat van binnen. Wanneer je jouw vinger erin steekt en die nattigheid gebruikt om ook je schaamlippen nat te maken en ook je clit dan wordt het steeds geiler. Niet alle meiden komen klaar, maar fijn is het bijna altijd wel. Als je klaarkomt dan merk je het wel. Voelt super goed. Sommige komen extra heftg klaar wanneer ze dieper in hun vagina gaan en de g-spot opzoeken. Ik heb die nog niet gevonden,  maar hey schijnt dat wanneer je jouw vinger krom houd binnenin en eigenlijk aan de binnenkant boven je clit wrijft, hij daar ergens moet zitten. Kies een rustig plekje en een rustig moment waarop je niet gestoord kan worden en ga ontdekken! Dat is meestal in bed wanneer je zou moeten gaan slapen... Begin gewoon met 1 vinger en dan kun je later er nog een (of twee) bij doen. Net wat past en wat je lekker vind. Suc6 laat anders weten hoe het gaat.
Hey,
Ga dit vanmiddag als ik thuis kom uitproberen, Ben toch alleen thuis.
Ik laat zeker iets weten!
Bedankt dat je wil helpen! Nog een vraagje, wat is de beste positie om dit te doen?
En moet ik er een handdoek of zo onder leggen, aangezien je spreekt van vochtig?
Alvast bedankt!
Hey,
Ik heb dit daarnet geprobeerd, En het is mislukt.
Het probleem was dat ik niet nat werd, dus niet durfde verder te gaan.
Zo heb ik het geprobeerd:
1. Ik ben thuis gekomen, En heb een handdoek op mijn bed gelegd.
2. Ik heb me uitgekleed, En heb een beetje met mijn borsten gespeeld.
3. Ik ben naar onderen gegaan en ben beginnen wrijven over mijn schaamlippen ( dit voelde eerst raar, maar daarna werd het wel leuk)
4. Ik ben rondje beginnen draaien over mijn clitoris ( dit deed een beetje pijn, dus ben ik het gestopt)
5. Ben weer naar mijn schaamlippen gegaan, heb daar een kwartier over gewreven, En ben het dan gestopt, omdat ik niet "nat" werd.
Ik ben dus niet nat geworden, wat heb ik verkeerd gedaan?
Kan iemand mij helpen?

Xxe Jasmine1
Hoi Jasmine.

Poe jij hebt echt nog niet veel ervaring. Heb je ooit weel eens op internet gekeken of je een filmpje kon vinden? Een handdoek is niet echt nodig hoor. Zo nat wordt het niet hahaha. Ik doe het meestal gewoon 's avonds in bed. Hand in mn pyamabroek en strelen en dan vingeren. Probeer anders toch eens als je zin hebt om een vinger in je spleet te steken. Misschien voelt het fijn. Je kunt ook je vinger in je mond eerst nat maken. Trouwens je moet niet vingeren omdat je vind dat het anders stom is als je het nog niet doet. Je moet het doen als je zin hebt en als je het wilt. Jammer dat we geen pb's kunnen sturen, anders had ik je miss nog beter kunnen helpen. Misschien hebben andere ook nog tips?

X
Hey,
Ten eerste, Ik wil dit echt! Voor mij plezier, niet omdat ander en het doen!
Wat zijn pb's?
Ik zal het vanavond in mijn bed nog eens proberen.
Ga gewoon gelijk je zegt mijn vinger nat maken en in mijn spleet steken.
Zal wel zien hoe het voelt.
Ik hoop echt dat het heel lekker en prettigl voelt!
Laat zeker iets weten morgenochtend hoe het geweest is!

Bedankt voor je hulp, dat apprecier ik echt.

Xxx jasmine1
He Roosis15,
Echt bedankt voor je hulp!
Heb gisteren toen ik in bed lag mijn hand in mijn onderbroek gestoken.
Ik ben weer beginnen wrijven over mijn schaamlippen en ben weer over mijn clitoris gegaan. Dit voelde, in tegenstelling tot de vorige keer, heel prettig en leuk.
Ik voelde ook dat ik een beetje "nat" werd. Ik ben dan gelijk je zeij in je vorig bericht, in mijn vagina zelf gegaan!
Dit voelde eerst echt heel raar, maar daarna voelde het ongelooflijk leuk! Ik heb in mijn vagina, zoals op het forum beschreven staat, een" kom maar hier" beweging gemaakt, En dit voelde echt ongelooflijk geil.
Ik begon zelfs een beetje te kreunen, En werd nog meer nat! Ik had zoveel plezier dat ik voort deed, maar ik ben jammer genoeg niet klaargekomen denk ik.
Het was wel enorm leuk! Bedankt voot je tips, En ga dit gewoon elke dag doen denk ik!
Heb jij nog tips om het lekkerder te maken?

Xxxx en heel erg bedankt! Jasmine1
Reputatie 2
Badge +3
Hallo,

Het gesprek begint een beetje op een chatgesprek te lijken. Willen jullie hierom denken zodat het ook voor anderen mogelijk blijft om te reageren? Zie ook regel 7 van het forum: 7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Hey,
Nog iemand anders tips?

Xx Jasmine1
hebt je een vriendje, ja of nee? als ja, kan je natuurlijk aan hem vragen of hij je misschien wil helpen, als nee, probeer misschien wat verschillende voorwerpen te gebruiken, sommige die groter en langer zijn dan je vinger(s) of voorwerpen die korter en kleiner zijn dan je vinger(s). hopelijk helpen deze tips!
je kan trouwens aan hem vragen of hij het wil, ik ben zelf een jongen en als een meisje dat aan mij zal vragen zou ik meer blij er om zijn dan het raar vinden
Gewoon doen wat je lekker vind en langzaam iets meer

X Dutchboy1234

Reageer