Vraag

begeleidster neuken

  • 6 November 2019
  • 11 reacties
  • 1787 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi!

ik zit op huiswerkbegeleiding, en de begeleidster is echt zo lekker! Ik zou der echt graag neuken!

iemand tips🤷🏻‍♂️


11 reacties

Eesrt kijken of ze jou leuk vind zoja vraag:zou je me miss ergens anders me kunnen helpen dan fluister je in hoor oor:weet je wel in bed

Reputatie 1
Badge

@Jongetje meneertje 

maar kijk ik ben 14, en zij is volgensmij 25/26 en als ze me leuk zou vinden dan zou ze dat niet zeggen, want het is huiswerkbegeleiding en dan zou ze wss denken dat ik naar mijn ouders ga en is zij alles kwijt door verkrachting van minder jarige, zo denkt zij wss

Reputatie 1
Badge

Weet iemand iets?🙏🏼

Kijk ik heb zou ook graag kim kardashion neuken maar dat gaat niet gebeuren want ik ben 14 en zijn is veel ouder dat soort dingen kan je beter een crush op houden want er is maar 95% kans dat je haar gaat kunnen neuken maar als het je lukt respect

doe het bij iemand die t waard is

niet iemand van een fk huiswerkbegeleiding

Later als je terug zou gaan kijken zou je miss denken da t niet een slimme actie was heh

Reputatie 1
Badge

@Yumiko123 

95% kans is best veel toch?

lijkt me niet verstandig om met zo iemand sex te hebben, krijg je narigheid van

hi

ik weet niet hoe oud je bent maar als volwassene mag je geen gemeenschap hebben met een minderjarige, das strafbaar. Ik denk sws dat ze niks met je wilt, misschien heeft ze een relatie. zet het maar gewoon uit je hoofd. das het beste.

Badge

Hey,

Als ik jou was zou ik iemand anders vinden. Want ik zag je reactie. Jij bent minder jarig en zij is 25-26. Dat is best wel een verschil... Als ik jou was zou ik wachten op de juiste persoon. En miss worden dingen ook ineens akward tussen jullie nadat (je weet wel).

 

Hallo Zoweetjessss :)

Ik geef je de suggestie om op iets actievere topics te reageren aangezien de TS niet heeft laten weten of het is opgelost of niet.

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge +1

Gewoon zeggen dat je haar knap vind en lief vind enzo rustig aan doen want het is illegaal misschien kan je het met haar er over hebben

Reageer