Vraag

beffen, hoe smaakt dat?

  • 18 October 2020
  • 5 reacties
  • 4225 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi allemaal ik heb dus al een tijdje een hele leuke vriendin maar wij zouden eigenlijk door willen gaan naar seks ik heb alleen  een vraagje hoe smaakt beffen


5 reacties

Badge

Hallo rereboy,

Het heeft een aparte/bijna geen smaak je kan de smaak niet echt beschrijven, Ik zeg probeer het uit en kijk wat je er van vindt.

Ben hier ook erg benieuwd naar, ook een zware turn on voor mij eerlijk gezegd. En een tip: zorg dat het voorspel lekker lang duurt, meeste meiden houden hier zekee van. Ik ben ook een ontzettend grote liefhebber van foreplay. De penetratie zelf is niet de main focus, maar zuigzoen haar lichaam en streel haar, laat haar zachtjes kreunen.

Reputatie 2
Badge +1

Beetje zoutig, maar ze moet wel gewassen zijn anders ruik je de hele tijd echt een stinklucht.

Reputatie 2
Badge +1

Beffen is zeker niet verkeerd trouwens, alles wat je ziet is kut

Reputatie 3
Badge +3

hoi allemaal ik heb dus al een tijdje een hele leuke vriendin maar wij zouden eigenlijk door willen gaan naar seks ik heb alleen  een vraagje hoe smaakt beffen

in principe is het gewoon smaakloos als ze zich net heeft gewassen en alle vochten die haar vagina aanmaakt wat haar dus ook nat maakt zijn ook in principe smaakloos. Maar net zoals met een pik die je hebt gewassen kan hij wel naarmate tijd en gebruik (plassen etc) wat viezer gaan smaken, dit kan ook wel heel extreem worden en ik heb zelfs een keer gehad dat ik echt me mond moest spoelen omdat ik half liep te kokhalzen (het is eigenlijk nooit zo erg maar goed) ik zou ook heel sterk aanraden om niet kort na of tijdens te menstruatie te gaan beffen aangezien dat enorm smerig smaakt en naar ijzer smaakt en rare shit.

groeten thomas

Reageer