Vraag

Beffen door hond

  • 9 September 2018
  • 15 reacties
  • 15505 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey ik wil ff iets kwijt...

Mijn hondje lekt soms aan mn vagina is dit vies kan ik hier ziek van worden ofzo??

En trouwen's sommige mensen zeggen ja dat is dierenmishandeling maar als mijn hond dat toch zelf wil...

Mijn vraag is is dit vies? Kan ik hier een ziekte van krijgen?

X Buddyxd

Dit topic is gesloten

15 reacties

Hoi

Dat lijkt me niet hygiënisch. Het is zeker mogelijk dat je hier bepaalde infecties mee kan oplopen. Daarnaast vermoed ik dat dit onder dierenmishandeling valt. Je hond is zich er niet van bewust wat voor effect dit op je heeft, en dat maakt het redelijk zielig voor je hond. Ik raad je aan hiermee op te houden. Je leert je hond dit best af, zodat hij dit niet bij andere mensen doet.

Groetjes
Kenshin
Hoi !

Nee , dit lijkt me echt niet goed voor je gezondheid en leert dit hem best af .
Maar ik snap niet goed op welke momenten je hond hier de mogelijkheid toe heeft ? Misschien kan je ervoor zorgen dat het gewoon niet meer gaat denk ik .


Groetjes , Lot
"Mijn vraag is is dit vies?"
Het is uiterst onhygiënisch.

"maar als mijn hond dat toch zelf wil..."
Zo werkt dat dus niet...
Ten eerste zal het dier het gedrag vertonen dat het baasje wilt.
Ten tweede heeft het dier natuurlijk niet door wat het werkelijk aan het doen is.
Er is geen sprake van "willen".
Je kunt dit gedrag bij je hond aanleren hebben . Ik heb een redelijk gênante moment meegemaakt dat een hond zijn snuit in je kruis drukt en maar bleef ruiken . Dat is natuurlijk gedrag ? Het als aan jou als baas om te bepalen "genoeg is genoeg". We hebben thuis geen hond . Wel een katje .

Is niet hygiënisch

Kun je ziek van worden, zitten veel bacteriën op een hondentong. 

Badge

Heyyy!!!

het staat onder dierenmishandeling maar de hond doet het zelf als jij aan het spelen met jezelf bent en begint je te beffen.

 

onthoud een hond likt zijn/haar geslacht ook dus kan gekke virussen/bacteriën op jouw geslacht komen dus als hij/zij jou geslacht likt maak het gewoon als je klaar bent gelijk schoon om infecties te verkomen :)

Heyy ik zou er mee stoppen het is namelijk wettelijk verboden om seksueel contact te hebben met dieren.

Dat is echt vies.  Bah bah

Reputatie 7
Badge +5

Een hond likt ook aan z’n eigen geslacht en bij het wandelen ook aan pis van andere honden, dus ja….

Reputatie 7

mijn hond gaat altijd in mijn kruis ruiken en ik vind dit best vervelend, maar ik mag er niks van zeggen van mijn vader. dus ja sommige honden doen dat vanzelf, maar likken is best vies

Badge

als ik jou was, zou ik gewoon door gaan met je laten likken. Zelf vind ik dat ook prettig. Jij hebt ook rechten! 

Er is niks raar of vies aan om je vagina te laten likken behalve als je het door een dier laat doen dus als ik jou was zou ik je door je bff of vriendje laten likken jullie kunnen het bij elkaar doen maar laat het niet door je hondje want dit is eigenlijk dierenmishandeling en een hond heeft veel bacteriën in zijn bek waar je infecties aan je vagina kan van krijgen en denk niet dat je daar zit op te wachten en hoe ga je dat uitleggen aan je ouders als het zo moest zijn.

Reputatie 5
Badge +4

oke dus jouw hond likt jou en dat vind je leuk ofzo ik vind dat echt vies🙄

Reputatie 1
Badge

Dit is echt niet ok!!!

Of je hond het nu wil maakt ni uit, 

Het is officieel dierenmishandeling.

Ik weet niet of je er ziek van kunt worden, maar t lijkt me sws ni gezond. Een hond heeft veel batteries aan zn tong. Ik zou er echt mee stoppen als ik jou was

Reputatie 2
Badge +2

Het is een vorm van bestialiteit en dat is verboden in Nederland (valt onder dierenmishandeling).

Daarbij is het ook onhygiënisch. De bek van een hond bevatten allerlei bacteriën die in je vagina ontstekingen kunnen veroorzaken, en als ze dat niet bij jou doen, dit misschien wel bij jou eventuele sekspartners doen.

Niet doen dus.