Beantwoord

Beffen

  • 17 November 2018
  • 6 reacties
  • 9979 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeft iemand een tip: ik wil graag voelen hoe het is om gebeft te worden maar heb geen vriendje, heeft er iemand een tip om het gevoel van beffen of een tong na te maken???
xx
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 November 2018, 15:56

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi

Je kan hiervoor seksspeeltjes aanschaffen. Als je het ongemakkelijk vindt om deze in de winkel te halen, kan je ze online bestellen.

Groetjes
Kenshin
@andrei.jax, het is verboden om gegevens uit te wisselen.
Badge

ik wil wel maar mag geen contact gegevens uit wisselen

 

Badge

Heeft iemand een tip: ik wil graag voelen hoe het is om gebeft te worden maar heb geen vriendje, heeft er iemand een tip om het gevoel van beffen of een tong na te maken???
xx

Ik denk dat bijna alle jongens dat willen doen bij een meisje, dus je zou het kunnen vragen aan een jongen.

en anders kan je een goede vriendin van je vragen en die wil het misschien ook bij je doen

Heeft iemand een tip: ik wil graag voelen hoe het is om gebeft te worden maar heb geen vriendje, heeft er iemand een tip om het gevoel van beffen of een tong na te maken???
xx

Hoi ik zou je wel kunnen en willen beffen als je dat zou willen hou er rekening mee dat het wel erg itiemis en dat je er van klaar kan komen en dat je zelfs beetje vagina verliest.mag ik vragen hoe oud je bent?

Reputatie 3
Badge +1

Heeft iemand een tip: ik wil graag voelen hoe het is om gebeft te worden maar heb geen vriendje, heeft er iemand een tip om het gevoel van beffen of een tong na te maken???
xx

Hoi ik zou je wel kunnen en willen beffen als je dat zou willen hou er rekening mee dat het wel erg itiemis en dat je er van klaar kan komen en dat je zelfs beetje vagina verliest.mag ik vragen hoe oud je bent?

jooow hoe oud bn jij oja ik bn 15

 

Reageer