Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

BDSM tips

Badge +2
heeft iemand BDSM tips?
soft en hardcore!

10 reacties

Hoi thuisvaneen,

BDSM staat voor Bondage and Discipline (BD), Dominance and Submission (DS) en Sadism and Masochism (S&M or S/M).

Bondage = wanneer je iemand vastbindt of op een andere manier in zijn bewegingsvrijheid beperkt
Discipline = als je iets doet wat van je verwacht wordt, je komt iets na wat je met elkaar hebt afgesproken
Dominance = dominantie, de baas / “meester” zijn/spelen
Submission = onderdanigheid, “slaaf” zijn/spelen
Sadism = sadisme, als je het fijn vindt om anderen pijn te doen of te kleineren
Masochism = masochisme, als je het fijn vindt als anderen jou pijn doen of kleineren

In het kort komt het er dus op neer dat bij BDSM er onderling afspraken worden gemaakt tussen een “meester” en een “slaaf”. De slaaf geeft van tevoren aan hoe ver hij wil dat de meester gaat. Op elk moment kan de slaaf (en ook de meester) aangeven als hij/zij wil stoppen en dat er dus een grens bereikt is. Belangrijk is dus om elkaar volledig te kunnen vertrouwen. Iedereen moet zich dus aan de afspraken houden.

Wat je kunt afspreken kan heel erg verschillen. De meester kan de slaaf opdrachtjes geven, meestal zijn dat seksuele dingen, maar er zijn ook mensen die BDSM als levensstijl hebben en dit dus “de hele dag” doen, dus niet alleen seksuele dingen.

Opdrachtjes kunnen zich beperken tot gesproken dingen, dus doe dit of doe dat, maar er kunnen ook attributen (touw, handboeien, kaarsvet, knijpers, blinddoek etc. etc.) bij gebruikt worden. Veiligheid speelt hierbij altijd een belangrijke rol, niemand wil dat er iets mis gaat. Het is een rollenspel, waarbij de meester vaak de rol van sadist speelt, hij legt beperkingen op aan de slaaf, die het op zijn beurt fijn vindt om te luisteren naar de opdrachten van zijn meester. De slaaf is dus onderdanig.

Ik heb het hierboven vanuit mijn algemene kennis even uitgelegd en ik weet dat BDSM in het echt nog meer inhoudt, maar ik heb het een beetje versimpeld vertaald in begrijpelijke taal (hoop ik). Vandaar ook geen bronvermelding.

@thuisvaneen, welke rol zou jij willen? Die van meester of slaaf? Hoe ver zou je willen gaan? Opdrachtjes geven / ontvangen of ook speeltjes erbij gebruiken en wat dan bijvoorbeeld? Heb je er al ervaring mee of ben je vooral nieuwsgierig? Heb je nog concrete vragen over BDSM, dan kan ik je misschien verder helpen.

Gr. JJ
Badge +2
ik ben dan de slaaf, we zouden opdrachtjes willen voor in de badkamer bv
Ok en wil je opdrachtjes voor jou en een andere jongen of een meisje en hoe oud zijn jullie?
Badge +2
leeftijd is anoniem :)
we zoeken opdrachten die we alleen kunnen doen
en opdrachten die zijn met mij kan doen
Hé jij bent de slaaf hè en dan moet je wel naar me luisteren en antwoord geven op mn vragen :)

Ja, dit was alvast om je even te laten wennen aan hoe het er straks aan toe zal gaan, dat snap je toch ook wel :)

Dus als je hier al van geschrokken bent, kun je de rest beter niet gaan proberen. Het is een rollenspel hè

Ik heb nog wel een ideetje voor je. Ik had het me tot nu toe eigenlijk niet gerealiseerd dat ik ook wel eens aan BDSM heb gedaan, want ik heb me ook wel eens laten vertellen, wat ik wel en niet mocht, door een andere jongen, dus was ik de slaaf, zeg maar. Ik heb mijn ervaringen gebruikt in onderstaand ideetje. Het is natuurlijk geen hardcore, maar wel een soort van BDSM.

Je kunt natuurlijk altijd dingen aanpassen. Tis maar een opzetje.

Afspraken van tevoren:
- jij bent de slaaf en ik speel de meester
- jij mag niet aan je eigen lichaam komen, dat mag alleen de meester, dus heb je ergens jeuk, vraag dan de meester te krabben en misschien doet ie dat wel of niet als die er geen zin in heeft
- je moet zoveel mogelijk de opdrachten van de meester uitvoeren
- je mag je handen alleen gebruiken als de meester je toestemming geeft
- je mag pas klaarkomen als je toestemming van de meester krijgt, dus als je bijna zover bent eerst toestemming vragen, de meester beslist of het mag of niet
- als je niet luistert, krijg je straf, bv. een tik op je billen
- tenslotte spreken we een stopwoord af, bv. STOP (ja, erg origineel, I know), als de slaaf of de meester STOP zegt, dan stoppen we, want kennelijk vindt iemand het dan te ver gaan of niet leuk meer

De afspraken hebben we gehad, nu de SETTING:
- samen in de badkamer
- de meester kleedt de slaaf uit en mag aan zijn lichaam zitten
- de handen van de slaaf worden achter zijn rug vastgebonden, nou ja, niet echt vastbinden denk ik dan, maar met zo’n postelastiekje, zodat je altijd makkelijk los kunt, het gaat er maar om dat je het idee hebt dat ze vastgebonden zijn
- de slaaf krijgt de opdracht de meester uit te kleden en mag alleen na toestemming van de meester daarbij zijn handen gebruiken, bv. bij het losmaken van de broek. Aangezien de handen van de slaaf op zn rug zijn vastgebonden moet je maar improviseren hoe jij dat doet. De rest zoveel mogelijk met de mond doen, dus t-shirt en ondergoed met je mond uittrekken
- nu de slaaf en meester bloot zijn kun je verder gaan, bijvoorbeeld

- de slaaf moet de meester inzepen en mag daarbij zijn handen niet gebruiken, de meester doet dan wat doucheschuim op jouw buik en je moet dan de meester inzepen door je lichaam staand of liggend over het lichaam van de meester te bewegen
- de meester kan jouw piemel beetpakken in de hand en dan moet je zelf bewegen om tot een hoogtepunt te komen, maar wel eerst toestemming vragen om klaar te mogen komen en de meester zal dit niet altijd zomaar toestaan
- de meester kan op elk moment besluiten jouw piemel los te laten, zodat je niet kan klaarkomen
- de slaaf krijgt de opdracht om de meester klaar te laten komen. In principe mag dit ook alleen met de mond, tenzij je dat anders afgesproken hebt

Nou, hier heb je al een opzetje, je kunt er van alles bij verzinnen of weglaten, net wat je leuk en lekker vindt.
Doe alleen dingen die je allebei wilt doen, stop als de ander het vraagt, vertrouw elkaar, doe elkaar niet echt pijn, gebruik je verstand, het is de bedoeling dat het leuk is en als het ff kan ook nog lekker.

Laat ff weten wat je er van vindt en hoe het uiteindelijk gegaan is. Als je niet samen in één ruimte bent, dus alleen contact via internet of wat dan ook hebt, moet je sommige opdrachten een beetje aanpassen.

Veel plezier,

Gr. JJ
Badge +2
ok, bedankt!
zeer goede opdrachten, maar heb je ook opdrachten die de slaaf zonder meesteres kan doen?
ik heb er een; bv met de mond een stuk zeer verplaatsen
Aanrader voor jou: Kijk de film vijftig tinten grijs! Film over BDSM
haha, zeep in je mond, ja das wel een goeie.

(ik/mij = de meester, je/jij = de slaaf)
Of ik stop een kam in je mond en dan moet je al mn haren kammen of voeten kussen, tenen en vingers likken (miss zit er wel doucheschuim op), je mag je mond wel spoelen want je hoeft het schuim natuurlijk niet in te slikken (je moet er niet ziek van worden), ik laat mij door jou met je voeten en mond verwennen, jij gaat op handen en voeten zitten en ik ga lekker op jou zitten alsof je een bankje bent om zo relaxt te kunnen genieten van de warme douche, jij moet verplicht (eventjes) onder de koude douche omdat je stout bent geweest of gwn omdat ik dat zeg, jij gaat mij met de douchesproeier in je mond verwennen, vanzelfsprekend laat ik me door jou afdrogen en miss mag je je handen daar wel bij gebruiken, maar ja die zitten dan nog wel op je rug, dus makkelijk gaat het niet zijn, miss moet je de handdoek wel tussen je voeten klemmen om mij af te drogen en als ik niet tevreden ben stap ik weer even onder de douche en kun je opnieuw beginnen met afdrogen en ik doe alles met jou wat ik wil, ik doe lippenstift op je mond/lippen (dat komt niet zo precies, al zit je hele gezicht onder, zolang ik het maar leuk vind) en ik laat me overal door jou kussen met je rode lippen, als ik zin heb doe ik je mascara op en andere make-up of miss laat ik je jezelf opmaken, je moet steeds zeggen hoe lief en aardig en knap je me vindt en hoe blij je met me bent, dat ik dit alles voor jou doe, maar als ik het beu ben dan mag je niet meer praten, zelfs geen geluid maken en probeer het dan maar duidelijk te maken wat je wilt met je handen op je rug.

Na het douchen kunnen we verder spelen in mn bed of whatever.
En oh ja, er zijn natuurlijk wel nog wat meer seksueel getinte dingen die je kunt doen, zoals dat je met je piemel langs mijn been en geslachtdeel mag wrijven om te proberen klaar te komen en dan kan het best zo zijn dat je echt lekker bezig bent, maar dat ik het dan ineens tijd vind dat je even een koude douche moet nemen, omdat ik vind dat je wel heel erg geil aan het worden bent enzo, maar dat soort dingen kun je vast zelf ook wel verzinnen, dus daar ga ik niet te diep op in.

Idk verder, ik zal er nog wel eens over nadenken of ik nog iets weet. Doe iig geen pijnlijke en echt vervelende dingen, beetje plagerig zijn hoort er wel bij, maar niet verder dan dat gaan. Samen alles goed afspreken en stoppen als één dat aangeeft.

In de tussentijd nodig ik iedereen die dit topic volgt uit om hun tips te posten. Ik zie dat er genoeg zijn die dit topic lezen, dus kom op en plaats je reactie. Alles mag zolang je je maar aan de forumregels houdt.

@Bluelivy,

ok das een hele goede tip, dus die film of dat boek is ook een aanrader, dat staat er vol mee haha

Nog andere reacties?
Ik zou een WC borstel in haar kut stoppen, das pas lekker!
Reputatie 5
Badge +16
@Jack01,

Ik hoop dat je een schone wc borstel gebruikt.
Hoe weet je trouwens dat het lekker is? Het handvat kan breed zijn (wat niet altijd prettig is) en de voorkant heeft de borstel van kunstof of metaal. Beide wil je daar niet naar binnen geduwd krijgen lijkt me.

Reageer