BDSM, onderdanigheid, vastgebonden/ geslagen worden

  • 23 March 2019
  • 51 reacties
  • 5778 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Sinds een tijdje ben ik bezig met BDSM te ontdekken. Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik onderdanig ben en ik wilde graag onderzoeken hoe het in het echt is om vastgebonden te worden, te worden geslagen en zo voorts. Het is me opgevallen dat er over BDSM veel gezwegen word en dat mensen die er niets mee hebben er vaak een verkeerd beeld van hebben.

Ik vroeg me af of hier meer jongeren zijn met interesse in of ervaringen met BDSM, of mensen met vragen over BDSM, die dat graag zouden willen delen en over zouden willen praten?

Elly

51 reacties

@Ronald2001 Mijn meester nu is een stuk ouder dan ik. Ik ben ook vooral bij hem om te leren en zal op den duur iemand zoeken van mijn eigen leeftijd.

Ik denk zeker dat jongens ook sub kunnen zijn, voor mij is onderdanigheid echt een gevoel, een deel van mezelf, bijna een identiteit, en ik denk dat jongens dat zeker ook kunnen hebben, net als dat meisjes ook prima dominant kunnen zijn.
HHah ik ben jaloers, je zoekt iemand van je eigen leeftijd en mij lijkt t ook leuk maarja..
@Ronald2001 Hahaha nee op dit moment zoek ik niemand, ik ben heel blij met mijn meester 🙂
Haha ff wat vragen

Hoe heb jij je meester ontmoet?

Wat is tot nu toe t leukst?

Wil je ooit bijv 2 meesters of met nog 1 sub proberen?

Ben je ooit vastgebonden en dan bijv een vibrator op je vagina?

Antwoord alleen wat jij wilt
Haha ff wat vragen

Hoe heb jij je meester ontmoet?

Ik heb hem ontmoet op een bdsm chatsite, weet niet meer welke

Wat is tot nu toe t leukst?

Ik geniet intens van touw, vastgebonden zijn. Verder ben ik ook best masochistisch en vind ik het heel leuk om nog een week men blauwe plekken te lopen :)

Wil je ooit bijv 2 meesters of met nog 1 sub proberen?

Ik wil best een keer proberen seks te hebben met meerdere personen(het liefst meer mannen). Verder is de band Dom/sub heel intens en hecht. Ik voel me echt van mijn meester zeg maar, ik zou dan ook niet meerdere meesters kunnen hebben, ik kan er simpelweg maar 1 gehoorzamen. Meerdere subs.... weet ik niet, maar zoals ik al zei is de band met mijn meester heel hecht en voel ik me echt ZIJN subje, als er meerdere submissives zouden zijn is de een op een band minder hecht.

Ben je ooit vastgebonden en dan bijv een vibrator op je vagina?

Ik heb nog nooit iets met een vibrator gedaan maar ben wel best vaak vastgebonden of met tie-wraps en dan geslagen, gevingerd, geneukt, dat soort dingen

Antwoord alleen wat jij wilt


Hahah allemaal dus 🙂
Oww wat leuk! Als je die site ooit weer weet zou je het dan kunnen zeggen?

Haha eerlijk ik vind het ook leuk, om te krijgen of te geven

Ja ik snap dat je liever 1 op 1 heb, maar sommige mensen willen dat andere ook

En als je vastgebonden zat, hoe voelde dat?
Eigenlijk kan dat ook bij een jongen, dan wel anaal, en dat lijkt me dus zo leuk echter zou ik soms liever een vrouw zijn voor zulke dingen
Vastgebonden zijn vind ik heel fijn, het helpt me om me te ontspannen en in subspace te komen. Voelt veilig en geborgen ook al is het soms ongemakkelijk en beperkend
jaa dat snap ik, en dan vastgebonden gewoon bijvoorbeeld aan je handen voeten en dan zo gespreid zegmaar of echt in aparte standen enzo?(als ik iets te persoonlijks vraag mag je het zeggen!)

ik zelf begin nu doordat je het topic maakt er meer over na te denken, en mij lijkt het beide nogsteeds leukt om te proberen, echter ga ik nooit iemand vinden aangezien ik een jongen ben...

zie jij je meester elke dag? of elk weekend of hoe ziet jouw dag met hem eruit als ik vragen mag?
jaa dat snap ik, en dan vastgebonden gewoon bijvoorbeeld aan je handen voeten en dan zo gespreid zegmaar of echt in aparte standen enzo?(als ik iets te persoonlijks vraag mag je het zeggen!)
Nou echt rare standen heb ik nog niet gedaan, wel Karada's (bondages met mooie figuren over je bovenlijf die expres drukken op gevoelige plekken) en borstbondages en dingen met mijn armen achter mijn rug aan elkaar onder andere.

ik zelf begin nu doordat je het topic maakt er meer over na te denken, en mij lijkt het beide nogsteeds leukt om te proberen, echter ga ik nooit iemand vinden aangezien ik een jongen ben...

Fijn dat ik je heb geïnspireerd!!! En je kan zeker wel iemand vinden, ik kom op internet regelmatig vrouwen tegen die switch of dominant zijn.

zie jij je meester elke dag? of elk weekend of hoe ziet jouw dag met hem eruit als ik vragen mag?


Ik zie hem meestal 1x per week, soms vaker. Dan zie ik hem een middag ofzo, hangt er vanaf hoeveel tijd ik heb. Ik zie hem namelijk zonder dat mijn ouders het weten, ik denk dat zij namelijk veel te ongerust over me zouden zijn als ze het wisten zonder dat het nodig is. Als ik met hem ben is het elke keer eigenlijk anders maar in elk geval haalt hij me altijd op bij het station en lopen we samen naar zijn huis.
Vaak begint hij met me vast te binden, en dan als ik vast zit me "martelen" zoals hij het noemt 🙂 Vaak maakt hij me na een tijdje los om veiligheidsredenen.
We verbreken af en toe het "spel" om bij te komen en wat te drinken(het is heel belangrijk dat je genoeg drinkt en eet omdat het heel zwaar is voor je lijf). Hij vind het ook leuk om voor me te zorgen en me eten te geven enzo. We eindigen altijd met dat hij me op zijn schoot trekt en we knuffelen tot ik enigszins uit subspace ben. En dan praten we een beetje na en kijken samen naar de plekken die hij gemaakt heeft of luisteren we wat muziek met mijn hoofd op zijn schoot :)
Maar het verschilt echt heel erg per keer wat we precies doen.
oeh karada's lijken me ook leuk haha, jouw handtekening/quote vind ik echt heel mooi trouwens!

ja maar een vrouw die switch is wil meestal ook een vrouw als sub, daarnaast zou ik niet weten waar ik een dom/sub moet vinden...

ja dat je ouders het niet weten snap ik wel haha, en wat jullie doen klinkt wel leuk en vooral veilig.
heb jij nog bepaalde regels? bijvoorbeeld dat jij je meester niet mag aankijken of iets?
oeh karada's lijken me ook leuk haha, jouw handtekening/quote vind ik echt heel mooi trouwens!
Thanks!! Ja karada's zijn leuk maar intens, het lastige aan karada's is dat er geen houding is die geen pijn doet dus je bent constant een houding aan het zoeken.
ja maar een vrouw die switch is wil meestal ook een vrouw als sub, daarnaast zou ik niet weten waar ik een dom/sub moet vinden...

Lang niet alle switches zijn over 1 kam te scheren 🙂 En verder hoor ik veel mensen -Reactie aangepast door de Kindertelefoon, in strijd met forumregel 9- aanraden om mensen te leren kennen al heb ik daar weinig ervaring mee.
ja dat je ouders het niet weten snap ik wel haha, en wat jullie doen klinkt wel leuk en vooral veilig.
heb jij nog bepaalde regels? bijvoorbeeld dat jij je meester niet mag aankijken of iets?


We hebben tot nu toe weinig regels, maar vooral dat ik hem aanspreek met meester. Verder de regels van de natuur: hoe meer ik tegenstribbel hoe hardhandiger hij word. Wil ik echt stoppen zeg ik gewoon stop. Als er iets is (ik word duizelig, mijn arm begint te tintelen, dat soort dingen) moet ik dat zeggen en dan maakt hij me los, laat me zitten etc. Het is niet de bedoeling dat ik hem zomaar iets weiger maar als ik iets niet wil dan is het wel de bedoeling dat ik dat duidelijk maak en dan gebeurt het ook niet. Alles is vrijwillig en veilig 🙂 Dat zijn eigenlijk de enige regels die we hebben
ja maar juist omdat je geen houding heb die chill is lijkt het me heel leuk haha

-Reactie aangepast door de Kindertelefoon, in strijd met forumregel 9-

ahh oke en heb je bijvoorbeeld wel dat je bepaalde kleding moet dragen of bijv een buttplug altijd in moet hebbe?
ja maar juist omdat je geen houding heb die chill is lijkt het me heel leuk haha
Haha ja is heel intens maar wel leuk

-Reactie aangepast door de Kindertelefoon, in strijd met forumregel 9-
ahh oke en heb je bijvoorbeeld wel dat je bepaalde kleding moet dragen of bijv een buttplug altijd in moet hebben?

Ik mag niet met mezelf spelen zonder zijn toestemming, dat vooral. Ik moet toestemming vragen als ik dat wil. We gaan misschien ook doen dat hij mijn kleding kiest maar dat hebben we nog niet besloten 🙂
ahh oke, dan ga ik dat ff gebruiken dankjewel!

ja dat toestemming vragen is wel iets wat mij ook wel leukt lijkt, ook al weet ik niet waarom haha

wat zijn bij jou eigenlijk no go's?
Badge +2
Hallo Ronald2001 en Elly,

Willen jullie erop letten dat het topic niet veranderd in een 1 op 1 chat, dit is op het forum niet toegestaan.
Houdt er rekening mee dat vlakken van BDSM choquerend kunnen overkomen op andere forumleden als er teveel in detail getreden wordt over 18+ onderwerpen, dit zal in jullie reacties aangepast worden onder forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke en/of choquerende content of links in je bericht op het forum.

Houdt de tekst algemeen en probeer te bedenken hoe 13 jarigen naar jullie reacties zouden kijken, zo houden we het forum een informatieve en veilige plek voor iedereen.

Groet Roy,
De Kindertelefoon
Hallo @Roy E ,

Bedankt dat je ons er op wijst 🙂 Het doel van dit topic is BDSM bespreekbaar maken onder jongeren, we zullen er op letten dat de content niet te extreem word. En dat het geen chatgesprek word, al is dat lastig als er verder weinig mensen mee praten :)

Groet,
Elly
ik ben het dus eens met Elly, het word snel een chat als niemand reageert, daaarnaast is BDSM eenmaal was meer shokkerend dan andere dingen eigenlijk...
hey elly,

ik had dus op die site gekeken die je zei maar daar vind je niks, is meer gewoon wereldwijd praten en niet echt nederlands actief, helaas.. beetje het gevoel dat ik het dan maar bij de gedachtes moet houden
Badge +5
Ook te zorgen dat het geen één op één chat wordt even een berichtje van mij tussendoor.

Ik vind bdsm fascinerend maar ik kan mezelf niet "overgeven" en daarom is het niks voor mij. Ik snap wel het gevoel en het idee er achter en vertaald naar normale seks vind ik het ook prettig om de ene keer de dominante te zijn en de andere keer "afwachtend" (onderdanig?) te zijn. Dat hangt dan net van mijn stemming af. Maar verder dan een tik op mijn bil of dat soort dingen hoeft het bij mij niet te gaan.

Het hele bdsm is nog steeds een taboe en ook een onderwerp waar ik niet veel berichten over zie op dit forum, terwijl ik er al jaren geleden nieuwsgierig naar was. Mooi dat jullie dit zo bespreekbaar maken voor de jongeren op het forum!

@Ronald2001 met een beetje zoeken vind je ook op Twitter veel mensen die in-to bdsm zijn. Ik kan je zo in contact brengen met wat mensen om met hen van gedachten te wisselen.
Hoi bedankt

Dat het een taboe is is omdat het lijkt op verkrachting in sommige ogen... dat is t niet.
Als het je niks lijkt verplicht ik je niet om mee te praten haha

Nou ik zou graag die mensen leren kennen maar ik weet niet hoe...
Badge +5
Ik geef je de dikste hint ever, zie mijn bericht en zie mijn "handtekening" onder het bericht. Doe google.
Ik snap de hint niet, ik kom op een liedje van taylor swift..
@Spr1ng ben jij dat? of?...
Ik heb zelf een master/slave relationship. Het is heel belangrijk dat je met je Dom (dominant) goed communiceert wat je wel en wat je niet wilt. Wij hebben bijvoorbeeld "Stardust" als safe-word. En als ik niet kan praten (door bijvoorbeeld geforceerd deepthroaten, choking of gagging) heb ik met hem afgesproken dat als ik twee keer hem aantik hij meteen stopt.

Je kan me alles vragen, ik heb inmiddels al enige ervaring.
Reputatie 1
Badge +1

Hey, ik ben een meisje en ook submissive. Ongeveer 2 jaar geleden kwam ik voor het eerst in aanraking met bdsm en sindsdien ben ik er een beetje obsessed mee. Het lijkt me geweldig om iemand te dienen om iemand controle over me te laten nemen, geslagen en opgehangen worden lijkt me ook leuk. Ik interesseer me vooral in age play en slave. Ik wil me 100% overgeven aan mijn master/dom. Ik zou het superleuk vinden om met je te kletsen en ideeën te wisselen.

✌🏽❣

nog een fijne dag,

Niemand.

Reageer