Vraag

BDSM interesses

  • 30 August 2021
  • 35 reacties
  • 1862 Bekeken

Badge

Hoi,

ik ben een jonge van 17.

ik heb erg veel interesse in BDSM.

ik vroeg me af of er meer jongens of meisjes zijn die dit ook hebben?


35 reacties

Badge

Ik ook

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

 

ik ben ook een jonge van 17 die er interesse in heeft.

 

Gr, Guy

Badge

Oke fijn om te horen, kk zou graag wat informatie delen erover? Wat zijn jullie interesse’s daarin? Doen jullie er ieis mee?

diminant of onderdanig? Gewoon er wat over vertellen als je wilt.

Reputatie 2
Badge +1

Hey @Aniniempje73 ,

 

ik zou graag dominant zijn, Maar heb geen echte ervaring met bdsm. Mij lijkt het leuk om totale controle te hebben.

Reputatie 2
Badge +1

Hey @Aniniempje73 ,

 

ik zou graag dominant zijn, Maar heb geen echte ervaring met bdsm. Mij lijkt het leuk om totale controle te hebben.

Tekst verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

Je mag hier helaas geen contact gegevens wissel ;)

Rea@Jessy. 

Badge

Oke klinkt interesant, ik wil juist graag onderdanig zijn.

aan wat voor soort dingen denk je dan precies om te doen?

Reputatie 4
Badge +3

Heey ik heb hem gisteren ook gedaan haha maar ik wil juist graag onderdanig zijn

 

Reputatie 2
Badge +1

Oke klinkt interesant, ik wil juist graag onderdanig zijn.

aan wat voor soort dingen denk je dan precies om te doen?

Ik denk dan aan bdsm gerichte opdrachten te doen bij iemand.

Reputatie 6
Badge +3

Letten jullie op! Regel 7 het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Bij twee overtredingen van die regel wordt jouw account geblokkeerd.

 

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan.

Verder veel plezier op het Forum

De kindertelefoon

Heyy, je bent totaal niet de enige :) persoonlijk heb ik ook heel veel interesse in BDSM.  Ik ben zelf een meisje, bijna 17 :)

Het is een heel breed iets en je kan zoveel doen. Wil gerust even mijn kennis erover delen

BDSM betekent, bondage, discipline, dominantie en onderwerping ( Nederlandse vertaling).

1 persoon is dominant en de ander is onderdanig. Je hebt verschillende voorwerpen om BDSM uit te proberen. De handboeien, blinddoek en de zweep zijn de klassiekers. Je hebt ook nog talloze andere voorwerpen. kan je gewoon kopen op bol.com of een seks toy webshop. Anoniem geleverd. 

je hebt Fysieke Dominantie en mentale dominantie

-Fysieke dominantie → vastbinden,  slagen met een zweepje, blinddoeken,.. alles wat je kan doen met het lichaam van de ander

Mentale dominantie → Domineren met woorden,  De ander dingen opleggen en hun dit laten doen, dreigen om iets te doen waar de ander bang voor is, of niet zou willen,… je kan er zo ver in gaan als je zelf wilt.

de onderdanige die onderwerpt zich dus aan de ander, diegene vind dit wss best opwindend.

Je moet er open voor staan. Het klinkt best heftig. Kan misschien klinken als iemand mishandelen of misbruiken bijna. Ik dacht hier vroeger zo over. Als je goede afspraken maakt en stopwoorden afspreekt kan het best leuk zijn.

je kan heel ver gaan in BDSM. Je kan kaarsvet gebruiken bijv. en het op de ander laten druppen. er is genoeg informatie over te vinden online :)

Ik persoonlijk heb jammer genoeg nog niet de kans gehad om het volledig te kunnen uiten, je moet je echt op je gemak zijn om dit te kunnen doen en het bespreekbaar maken met de persoon met wie je dit wil gaan doen. Communicatie is In BDSM echt super belangrijk.

Mij lijkt het heel opwindend om de persoon met wie ik seks heb te domineren. Iemand domineren met mijn woorden en ze dingen laten doen, met de combinatie blinddoeken of vastbinden dat lijkt me wel echt leuk.

Wil even een leuke tip meegeven wat je zou kunnen doen  als voorspel  en het is nog niet te heftig haha:)

  • Diegene die je wilt domineren eerst helemaal opgeilen en jezelf nog niet uitkleden
  • Diegene blinddoeken, jezelf uitkleden en de ander zijn of haar handen over je lichaam laten heenglijden. Omdat diegene niets kan zien en alleen maar kan voelen verlangt diegene nog meer naar je. 

hopelijk zijn jullie hier iets mee :) 

 

@Aniniempje73 

Heyy 

ik ben een meisje 

en ik heb ook wel interesse in BDSM 

@Aniniempje73 

Ik zou wel eerder de onderdanige willen zijn dan de dominante 

wat zou jij het liefste doen 

Reputatie 2
Badge +1

Oke klinkt interesant, ik wil juist graag onderdanig zijn.

aan wat voor soort dingen denk je dan precies om te doen?

@MilllieLol 

Hey, @Aniniempje73 had hier boven al iets over geplaatst. Dus dacht help effe een beetje.

@Guy  ik ben niet zo slim dus ik het het niet gezien🤣

Reputatie 2
Badge +1

@Guy  ik ben niet zo slim dus ik het het niet gezien

🤣

😂haha kan gebeuren 

@MilllieLol 

Reputatie 2
Badge +1

Hey, @MilllieLol 

 

kan ik niet op in gaan want het is in strijd met de form regels 

Hey, @MilllieLol 

 

kan ik niet op in gaan want het is in strijd met de form regels 

Aa oke

die regels irriteren me wel een beetje

Reputatie 2
Badge +1

@MilllieLol 

Mij ook hoor 😂

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Wie niet 

ma ik wist echt ni da er zo veel mensen geïnteresseerd waren in BDSM zeker mensen van onder de 18

ma echt deze Website ik heb deze gevonden en ik vind dit serieus nog leuk ook🤣🤣

Reputatie 2
Badge +1

@MilllieLol,

 

Wat vind je het interessants van bdsm?

haha fijn dat je het ook nog leuk vind

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

@Guy

ik kan da ni echt uit leggen warom ik da eigenlijk interssant vind maar ja 🤣

en jij

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Het is inderdaad moeilijk uit te leggen. 
maar gewoon om de controle om over iemand zo te hebben lijkt mij wel leuk.

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Mij lijkt het gewoon leuk da iemand de controle gewoon helemaal over neemt zonder da ik moet zegen van doe da en doe da gewoon da die persoon gewoon doet wat hij wil 

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Zo persoon wil ik dus eigenlijk wel zijn alleen moeilijk om iemand te vinden 

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Ja en zeker onze leeftijden zijn er nog ni veel geïnteresseerden in

 

Reageer