Beantwoord

Bang dat ik zwanger ben..

  • 25 April 2019
  • 8 reacties
  • 1400 Bekeken

Badge
Hallo

ik ben een meisje van 13 en ik heb al 6 maanden een vriendje. Gisteren bleef ik bij hem logeren en we hebben drooggeneukt ik ben nu super bang dat ik zwanger ben want hij is klaargekomen (ik had een onderbroek aan en hij een onderbroek en joggingsbroek) toen we klaar waren heb ik gevoeld of mijn onderbroek nat was en dat was niet zo. Alleen zijn joggingsbroek was wel een beetje nat ik ben dus bang dat zijn sperma perongeluk in mijn vagina is gekomen. Kan het zijn dat ik zwanger ben??

Anoniemxx
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 April 2019, 21:38

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +2
Hey, er zat een onderroek, een joggingbroek en nog een onderbroek tussen, je kan niet zwanger zijn hoor. Xoxo mij
Haii, de kans is erg klein dat je zwanger bent. Toch is sperma heel erg dun en kan het er door heen zijn gegaan zonder dat je het weet. Een spermacel is al genoeg om zwanger te raken dus al ik jou was zou ik de morning after pil halen.

Kusjes😘
Badge
Hey, er zat een onderroek, een joggingbroek en nog een onderbroek tussen, je kan niet zwanger zijn hoor. Xoxo mij
hoihoi super erg bedankt voor deze reactie! K ben gelijk een beetje gerustgesteld k ben nog wel bang omdat ik sinds gisteren buikkramp en hoofdpijn heb

Anoniemxx
Badge
Haii, de kans is erg klein dat je zwanger bent. Toch is sperma heel erg dun en kan het er door heen zijn gegaan zonder dat je het weet. Een spermacel is al genoeg om zwanger te raken dus al ik jou was zou ik de morning after pil halen.

Kusjes😘

Hyy bedankt voor je reactie!
k durf de morning-afterpil niet te halen dus is er misschien ook nog een andere oplossing want ik durf dat echt niet haha!

Anoniemxx
Hoewel ik het als onwaarschijnlijk inschat dat je zwanger zult worden, is zekerheid nooit verkeerd.
Echter denk ik niet dat er andere middelen zijn om naderhand nog te gebruiken.
Jouw vriendje zou hem ook kunnen halen, of je kunt samen gaan.
Badge
Owhja en in mijn onderbroek had ik trouwens nog een maandverband

xx
Het is ook een heel grote kans dat jou onderbroek nat is geworden doordat jij zelf opgewonden bent geraakt en zelf vochtig werd en het daarom nat aanvoelde en dan hoeft het niet meteen te betekenen dat het sperma in je vagina is gekomen, het is echt een zéér kleine kans dat dat zo is.

Dat weet je eigenlijk nooit echt zeker, tenzij je een test doet. Je kan het ook merken als je lang niet ongesteld bent geworden, of heel vaak buikpijn bijvoorbeeld! 

Reageer