avond bij haar alleen, waar gaat dit naartoe?

• 14 oktober 2017
  • 20 reacties
  • 1769 Bekeken

Hallo iedereen,
Een tijdje geleden (paar weken) heb ik weer online contact gekregen met iemand waarmee ik in de klas zat van de basisschool.
We praten elke dag en we praten ook heel veel met elkaar, dat vormt wel hele diepgaande gesprekken want ze heeft een heel lastig verleden gehad. Ik ben momenteel een beetje de enige die haar écht helpt ermee enzo...
Ze heeft gisteren gevraagd of ik naar haar toe wil komen in de avond, dan gaan we beetje chillen en waarschijnlijk een film kijken of zoiets.
Ze is alleen thuis tot en met maandag, en ze heeft mij alleen gevraagd, dus het is dalijk alleen zij en ik.

Wat moet ik verwachten? Ik heb op veel sites gelezen dat als iemand vraagt of je alleen naar haar toe komt en de ouders zijn niet thuis, dat het dan vaak resulteert in seks, of zoenen of iets in die richting.
Ik weet het niet want ik heb haar de laatste 6 jaar niet meer gezien. Ik weet niet wat ze wil en waar ze aan toe is, want wie weet is het gewoon gezellig als 'vriendschap', want dit wordt de eerste keer dat ik haar weer ga zien in zo'n lange tijd.

Ik wil chocola meenemen, want daar houdt ze van. Ik dacht er eerst aan om Merci chocolaatjes mee te nemen, maar misschien kom ik dan meteen heel 'verliefd' over... Maar als ik van die Milka repen meeneem is het misschien weer te niet-flirterig, en komt het misschien over alsof het niet speciaal voor haar is, wat wel het effect is van van die Merci chocolaatjes...

Moet ik iets van een condoom meenemen ofzo? Ik weet namelijk echt niet waar dit naartoe gaat en ik wil graag goed voorbereid zijn áls er iets gebeurt.

Weet iemand toevallig raad?

Groetjes! 🙂

20 reacties

Gwn Connie's mee en nie hope dan gebeurt er niks suc6666
Ik zou even afwachten, of haar zelf vragen om te chillen?
meisjes vinden het vaak leuk dat iemand anders een idee presenteerd, want voor haar kan het best akward zijn om aleen initiative te
nemen en dan gwn kijken waar het hen gaat.

Moet je wel zelf willen chillen met haar natuurlijk maar is een tip

Groetjes en veel succes!
Reputatie 7
Badge +14
Hi Xx_iemand_xX,

Dat is nog niet eens zo’n slechte uitkomst na die domper dat het niet door ging. Dat heb je wel goed gedaan.
Blijf lekker appen en whatever jullie doen om in the picture te blijven bij elkaar.

Ik ben wel positief en jij? Ook wel toch of ….?

Ik zou het wel leuk vinden om te horen hoe het gaat over een tijdje, dus als er nieuwe ontwikkelingen zijn, laat maar weten.
Of als je vragen hebt ofzo

Groetjes,
M&M’s
Hoi M&M's en 100divergent11,
Bedankt voor jullie reacties!
Ik vind het nog steeds jammer dat het niet doorging. Ik heb met haar gepraat, en inderdaad de stappen die jij stuurde gevolgd. Ik heb ook aan haar gevraagd of ze mij vroeg omdat er dan iemand voor haar is, of dat ze echt graag met mij wilde afspreken. Ze zei dat het haar echt om mij ging, dus dat is wel heel fijn om te horen.
Ze zei dat ze heel graag een nieuwe afspraak wil maken, maar het druk heeft komende tijd (school vooral). Ze had al een voorstel gedaan, maar op die datum kan ik helaas niet.
Ik vertrouw wel dat ze dit meent. Ze had immers zelf gevraagd of ik wilde komen, dus het zou apart zijn als ze dat dan ineens niet meer wil.
Reputatie 7
Badge +14
Hi Xx_iemand_xX,

Er is wel een manier om optie 2 uit te sluiten, maar dat wil je niet. Ik zal eerst ff uitleggen hoe je dat kan doen in het kort en daarna waarom je het niet wilt.

a. Hoe:
huur een privé detective in of koop zelf een slaapzak en spionage apparatuur en verstop je in de voortuin bij haar. Houdt een glaasje aan je oor en tegen het raam en luister haar af, check wie er op visite komt, controleer de vuilnisbak op bewijsmateriaal. Nou ja, zoiets.

b. Waarom wil je het niet:
jouw moeder kent haar moeder en is er van overtuigd dat je vriendin niet zo is. Moeders kunnen dat meestal wel aardig inschatten en bovendien denk je zelf ook dat ze de waarheid spreekt. Haar checken en stalken levert alleen maar narigheid op en als ze er achter komt is het vertrouwen sws weg.

Wat is het plan dan:
1. Stuur morgen ofzo haar een berichtje om te vragen hoe het met haar gaat en steun haar
2. Wsch herstellen jullie het contact, tenminste via app of snap ofzo
3. Van daaruit verder jullie “relatie” verbeteren met als doel een afspraak irl
4. Als dat lukt ben je wel op de goede weg, denk ik
5. Vertrouw op je gevoel, zonder de werkelijkheid uit het oog te verliezen. Doe geen dingen die niet goed voelen voor jou.

Zoiets, denk ik. Anderen die dit lezen kunnen vast nog wel wat aanvulling of betere/andere tips geven.

Btw jammer van de chocolaatjes, ik had me er zo op verheugd :(:D, maar ja, ik ben M&M’s en dan is er altijd een oplossing 🆒, ik ben zelf van chocolade :)

Groetjes en tot binnenkort,
denk ik,
M&M’s
Hey, wat jammer zeg 😞 Ik zie er ook de twee mogelijkheden in die M&M’s vernoemd. Het kan ook zijn dat ze ineens bang is geworden. Ik heb dat ook, dat je ergens naar uitkijkt en ineens bekruipt je allemaal angst, zie je in plaats van de leuke persoon waarmee je afgesproken hebt alleen de mensen die je pijn gedaan hebben.
Het kan natuurlijk dat de gebeurtenis op haar werk en dat ze ongesteld is ervoor zorgen dat ze liever even alleen is. Is perfect mogelijk.

Ik vind het zo jammer voor je, denk dat je er wel naar uitkeek.
Hoi M&M's,
Je hebt gelijk, het zal waarschijnlijk een van deze twee dingen zijn.
Ik kende haar sinds groep 3, en mijn ouders kennen haar ouders ook. Mijn moeder zei dat haar moeder ontzettend aardig is en een hele goede persoonlijkheid heeft. Ze zei dat het waarschijnlijk niet kan dat het meisje zo is ingesteld.
Ik geloof ook niet dat ze zo slecht kan zijn, maar schijn bedriegt soms.
Aan hoe ze zelf sprak over de situatie denk ik dat het het 1e geval is. Ze heeft ook echt 10 keer gezegd dat ze het vervelend vond. Tuurlijk, als het het tweede geval was had ze dat ook kunnen zeggen, maar als je toch al meer dan 5 keer gezegd hebt dat je het heel jammer vindt, dan zeg je dat alleen nog een keer als je het ook echt jammer vindt.
Ik baal echt als een stekker dat het niet doorgaat, wie weet wat hier wel niet uit kon bloeien!

Sorry hahaha ik had nog geen chocolaatjes gekocht 😛. Ik had in gedachten om die te kopen op weg naar haar toe hahaha.

Ik voel me op het moment door de war. Ik wil graag dat er iets uit bloeit en dat we een nieuwe afspraak kunnen plannen. Ik ben gewoon alweer niet zeker van de zaak. Ik wil gewoon zo graag niet nog een keer bedrogen worden.
Een ding, als ik bedrogen word, weet ik waar ze woont, want ze heeft haar adres gegeven. Dit adres klopt want ik kon haar locatie zien op Snapchat . Als er nu iets ergs gebeurt kan ik op z'n minst naar haar toe komen om erover te praten.

Is er een manier waarop ik kan checken of het een geval 1 of 2 is?
Dat zou me op z'n minst gerust stellen.

Groetjes 🙂
Reputatie 7
Badge +14
Hi,

Ok, toch soort van ICE, het is ff anders gelopen dan je gedacht had. Even alles op een rijtje zetten.

Als ik je verhaal zo lees, zijn er denk ik 2 opties:

1. Alles is waar wat ze zegt en het is gewoon een samenloop van omstandigheden. Niks verloren, behalve dat je ze nu (de eerste tijd) thuis niet meer zonder haar ouders kunt ontmoeten. Je kunt altijd nog gewoon contact houden en afspreken, dan maar met ouders erbij en zien hoe het verder gaat. Je kunt altijd nog een keertje samen ergens naartoe gaan, bv, stad, bios etc.
2. Het is een smoes. Maar hoe reëel is jouw twijfel en hoe groot is de kans dat ze met iemand anders af wil spreken of al af gesproken heeft? Ik weet het niet. Jij misschien een heel klein beetje beter. Moeilijk, dus. Maar het positieve hieraan zou kunnen zijn dat je niet door haar gebruikt/misbruikt bent voor een gezellige avond, nou ja, een gezellige avond die achteraf dan alleen gezellig voor haar was. Het zou wel jammer zijn dat ze je de voorafgaande dagen dan wel een beetje misleid heeft, als het een plannetje van haar was. Ik zou haar misschien nog even het voordeel van de twijfel geven, tenzij je aanleiding en bewijs hebt voor bedrog. Wel lastig dit.

Als je je k*t voelt dan kunnen we de chocolaatjes miss samen opeten :)

Ja, sorry, ik weet ff geen pasklare oplossing.

Hoe voel je je nu?

Groetjes,
M&M’s
Hoi,
Ik zal meteen met de deur in huis vallen. Het gaat niet door. Ze moest werken, en daar was iets vervelends gebeurd. Ze heeft mij verteld wat, maar wat er is gebeurd doet er niet echt toe.
Daarbij zei ze dat ze vandaag ongesteld is, en dat ze, aangezien ze dan niet de gezelligste is, het sneu vond voor mij als ik kwam.
Ze geeft aan dat ze even gewoon helemaal er doorheen zit. Ontzettend moe van gisteren (drukke dag).

Het leek mij ten eerste alsof het gewoon een simpel excuus was om te zeggen "ik wil niet" of iets in die richting.
Het is echter écht zo, ik heb haar nog gezegd dat als er iets is dat ze het altijd kan zeggen, maar dit was echt de reden en daar vertrouw ik ook op.

Ik vind het wel heel vervelend en jammer. Ik had zo gehoopt dat dit ging plaatsvinden, en ik had er ook heel erg naar uit gekeken. Het k*tte is ook, dat ze tot en met morgenmiddag alleen thuis is. Hierna komt dus niet echt een kans meer dat we alleen een film kunnen kijken. Wat moet ik nu doen?

Ik ben nog steeds bang dat ze bijvoorbeeld gewoon onze afspraak verzet om met een andere jongen iets te gaan doen...
Ok, veel plezier daar! Natuurlijk kun je niet weten hoe ze over je denkt, als vriend of als meer. Ze denkt in ieder geval positief over je, dus je zit goed 🙂
Hoi 100divergent11 en M&M's!
Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het heel fijn dat jullie me zo proberen te helpen!

Oké, fijn om te horen dat het leeftijdsverschil geen probleem is. Dan hoef ik me daar iig geen zorgen over te maken ;)
Ik zal proberen zoveel mogelijk gewoon op me af te laten komen. Ik vind het niet heel spannend hoor, ik heb er vooral zin in!
Het enige wat ik spannend vind is dat ik niet weet hoe ze over me denkt. Het kan zo zijn dat ze me als vriend beschouwt, het kan ook zijn dat ze me ontzettend leuk vindt en dat het "ik ben alleen thuis, kom je even langs?" ook echt bedoeld is als hoe het op veel sites beschreven staat. Ik denk dat het het eerste is, maar er kan wel veel gebeuren natuurlijk.
Ik zal waarschijnlijk ook echt niet meteen over gaan tot seks, ook aangezien ik het nog nooit heb gedaan. Ik voel me wel goed bij haar, dus stel dát er echt een hele grote golf van gevoelens plaatsvindt en we het ineens allebei willen, dan al ik het misschien wel doen, maar ik zal er eerst wel echt heel goed over nadenken. Ik wil me namelijk wel goed voelen bij de eerste keer.
Ik hoop dat ik niet heel veel stress heb als ik daar ben, dus ik zal proberen zo rustig aan te doen en gewoon niet zoveel na te denken 🙂.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties, jullie hebben me heel goed geholpen!
Ik zal wel laten weten hoe het is gegaan.

Groetjes!
Reputatie 7
Badge +14
En natuurlijk ben ik het met @100Divergent11 eens. Ik las haar berichtje pas net toen ik de mijne gepost had. No stress dus, genieten
Reputatie 7
Badge +14
Hi Xx_iemand_xX,

Dat ze iets ouder is, heeft niet zoveel invloed, denk ik. Onze mama is ook een jaar ouder als papa en die kennen elkaar ongeveer vanaf jouw leeftijd. Misschien op jouw leeftijd dat meisjes een beetje volwassener zijn als jongens en dat ze dus ook wat serieuzer zijn dan de meeste jongens van die leeftijd. Dat kan, denk ik alleen maar in je voordeel werken.

Ik denk ook niet dat dat meisje jou expres zal gebruiken, maar heel misschien is er een klein kansje dat het soort van onbewust gebeurt. Jij geeft haar de aandacht en het vertrouwen dat ze al een hele tijd zoekt en misschien voelt dat zo goed, dat ze dat onbewust boven een verliefdheid, die er van haar kant misschien (nog) niet is, stelt. Het zou kunnen dat ze zich op dit moment alleen comfortabel bij jou voelt en nog niet verliefd is.

Daarom zou ik het rustig aan doen en misschien moet je haar zelfs een beetje afremmen en nog niet te snel te ver gaan in dingen die je doet. Kussen lijkt me ok voor een eerste date, als het zo ver komt. Maar beter ga je de eerste keer niet verder, om teleurstelling voor allebei te voorkomen.
Beter spreek je dan snel weer een keertje af en kun je kijken of jullie dan weer iets verder willen. Dat is denk ik het enige dat je kunt doen om te voorkomen dat je snel wordt achtergelaten. Maar ik heb niet veel verstand van meisjes hè, deze info komt vnl van mijn zus.

Ik geloof wel dat jij het serieus en eerlijk meent en daarom moet je ook een beetje op jezelf passen, zonder dat je je gevoelens hoeft te verstoppen.

Ik wens je alvast een hele gezellige avond en ben benieuwd hoe het gaat. Dus hou ons op de hoogte ajb.

Ik zeg alvast Merci voor de Milka 🙂 …,,, ik hoop dat er nog een stukje voor me over blijft, maar als het voor een hoger doel is, mag je het natuurlijk wel daarvoor gebruiken :)

Bye voor nu, ben de rest van de middag weg, dus weet niet of ik je nog iets kan sturen voordat je “date” begint. Ik probeer je topic ondertussen wel in de gaten te houden voor ICE.

Succes. Er is er iig eentje die het spannend vindt en dat ben ik :P

Groetjes,
M&M’s
Jullie verschillen 10 maanden van leeftijd, dat is echt niet veel. Ze gaat naar je kijken als iemand van haar leeftijd denk ik.

Ik denk dat je bij die eerste ontmoeting niet te veel moet nadenken. Ga geen analyses maken van haar gedrag of ze je eventueel leuk vindt, probeer te genieten van de tijd dat jullie samen zijn. Als je weer thuis bent kun je eens nadenken over hoe het gegaan is, en als je wilt kun je dat ook hier neerschrijven.

Ik zou het jammer vinden als je de hele tijd gestresst bent, en het niet echt gezellig kunt hebben, omdat je de gevoelens aan het overdenken bent. Laat het allemaal even op je afkomen, jullie zien wel welke richting het uit gaat 🙂
Hoii M&M's!
Bedankt voor je reactie!
Ik denk inderdaad dat ik het ook heel voorzichtig ga aanpakken. Ik weet dat zij echt vertrouwen nodig heeft en iemand nodig heeft die er helemaal kan zijn voor haar. Daarom ga ik proberen niet te "pushend" over te komen. Ik wil immers wel contact met haar dat langer blijft dan een paar weken.

We hebben echt ontzettend veel gemeen, daarom denk ik dat dat best een vonk kan opleverend.

Ze is 10 maanden ouder dan ik. Heeft dat effect op hoe ze naar me kijkt?

Oh, goede tip! Ik wist niet dat dat zo ging bij sommige mensen. Ik hoop dat zij niet ook zo doet. Is er een manier waarop ik kan voorkomen dat ik word achtergelaten?

Denken jullie dat het vooral vriendschappelijk is of dat ze meer wil?
Ik ben namelijk echt geïnteresseerd, maar misschien ziet zij dat niet zo.

Hahahaha we zullen kijken of er wat chocola over blijft :P

Groetjes! 🙂
Reputatie 7
Badge +14
Hi Xx_iemand_xX,

Nu ik alles hierboven gelezen heb, ga ik toch eerder voor de voorzichtige aanpak zoals @100Divergent1 en jij ook in je reactie hierboven noemen.

Ze heeft al veel mee gemaakt en dan is het miss wel handig om niet te hard van stapel te lopen. Kijk hoe het gaat en als ze wil kussen, lijkt me dat niet zo’n probleem, maar ga niet te snel om achteraf teleurstelling bij jullie allebei te voorkomen.

M’n zus zei nog dat (en we weten helemaal niet of dat voor dit meisje geldt natuurlijk), dat soms meisjes die gekwetst en gepest zijn in het verleden, soms bewust, maar miss nog vaker onbewust op zoek gaan naar waardering. Dat ze toch gewaardeerd of leuk gevonden worden door iemand anders en soms (ik moet het nu heel voorzichtig zijn) kan het zo ver gaan dat diegene, soort van gebruik maakt van de ander, dus dat het meisje de jongen gebruikt voor een goed gevoel, zonder dat er verliefdheid of verkering willen hebben, achter zit. Zodra het haar “gelukt is”, wordt het vriendje bedankt voor zijn diensten en kan zij verder en zit de achterblijver met een kater.
Nogmaals, als het gebeurt (en dit gebeurt natuurlijk lang niet altijd) is het vaak onbewust en zonder slechte bedoelingen, maar houdt er een (klein beetje) rekening mee.
Ik zou het jammer vinden dat één van jullie er uiteindelijk een slecht gevoel aan over houdt.

Ik wens jullie sws een leuke en gezellige avond en dat doemscenario zal hopelijk niet voor jullie gelden.
Ga sws genieten en leer elkaar nog beter kennen en als de vonk over slaat dan is dat zo en kan het wel iets moois worden, denk ik.

Hoe zit het met mijn chocola? Kom ik nog in aanmerking voor een blokje? :)

Groetjes,
M&M’s
Hoihoi!
Bedankt voor je reactie!
Jaa inderdaad, het kan heel goed zijn dat het gewoon vriendschappelijk bedoeld is. Ik weet het gewoon niet, omdat ze nooit echt zegt wat ze van mij vindt en hoe ze over mij denkt (misschien durft ze dat ook niet omdat ze bang is om mij kwijt te raken of om zich kwetsbaar op te stellen).

Ja klopt, daar heb je gelijk in. Het zou best raar zijn als het na zo'n lange tijd meteen op de 1e ontmoeting raak zou zijn, maar de kans bestaat wel. Ik verwacht ook niet dat we meteen seks gaan hebben, maar ik weet het gewoon niet zeker en ik weet niet wat me te wachten staat. Als ik ook kijk naar hoe ze is denk ik dat ze echt rustig aan zou willen doen, omdat ze al zo vaak is gekwetst.

Ik zal als het zover komt inderdaad echt nog vragen of het oke is.

Hmmm, ja dat zou misschien ook kunnen! Ik zal kijken hahaha.

Groetjes !
Hoi!

Dit kan gewoon vriendschappelijk zijn hoor. In mijn vriendengroepje zitten ook jongens, en als wij afspreken is het gewoon onder vrienden, niets seksueels.

Lief dat je chocola wilt meenemen. Ik zou al tevreden zijn met Milka chocolade, die is erg lekker 😃 Je hebt haar al lang niet gezien, dus dan is die chocola wel goed denk ik.

Ik weet niet wat zij wil. Het klinkt vriendschappelijk, maar op één avond kan veel gebeuren. Je kunt een condoom meenemen, voor het geval het zo ver komt, maar ik raad dat niet aan als jullie elkaar zo lang niet gezien hebben. Dan is het iets van: ‘Hey, we hebben elkaar al superlang niet meer gezien, laten we maar seks hebben.’ Ik zou dat persoonlijk niet zo fijn vinden.

Ze heeft al veel meegemaakt, dus is misschien ook wat kwetsbaarder. Moest het toch tot seks komen, is het goed als je even duidelijk vraagt of het ok is, zo gaat ze zich ook een stuk veiliger bij je voelen.

Côte d’or chocolade is iets tussen de Milka en de Merci’s in, dus misschien die?

Ik hoop dat jullie een fijne avond hebben :)

Groetjes
x
Hoi M&M's,
Bedankt voor je reactie!
Ik vind het ten eerste heel leuk dat je gereageerd hebt, dat doet me al goed.
Het is in de avond, we hebben afgesproken na 19:00
Je hebt inderdaad gelijk dat het heel erg kan verschillen wat een meisje wil, misschien heeft het daarom nut als ik wat achtergrondinformatie geef.

Een tijdje geleden zij ze tegen mij dat ze een jongen leuk vond, maar dat het daar niet lekker mee liep. De jongen negeert haar, en ik hielp haar om dat te verwerken. Ik heb dit ook met een vriend besproken, maar hij dacht meteen dat de kans zeker aanwezig is dat dit is verzonnen om mij jaloers te maken.
Ook geeft ze vaak dingen aan bijv dat ze zichzelf niet mooi vindt, en dan zeg ik dat dat niet zo is. Ze vraagt dan hoe ik serieus over haar uiterlijk denk, en dan zeg ik dat ik haar eigenlijk heel mooi vind. Ze zegt bij dat soort gesprekken vaak iets zoals "Cuteee" of "ahh lief", maarja misschien zegt dat niet zoveel.
Ik weet ook niet precies wat voor persoon ze is op het gebied van liefde, ik weet niet of ze heel snel uit dat ze iemand leuk vind, of dat ze het echt voor zichzelf houdt.
Wat ik wel weet is dat ze heel veel vertrouwen is kwijtgeraakt in iedereen, omdat ze in het verleden is gepest. Daarom vindt ze het lastig haar gevoelens te uiten voor iemand, of te tonen dat ze om iemand geeft, omdat ze bang is dat ze dan weer in de steek wordt gelaten. Hierdoor denk ik ook dat als ze iets vriendschappelijk laat overkomen, het misschien ook best zo kan zijn dat ze meer voelt, maar dat niet durft te uiten.
Verder ging het gesprek waarin ze me vroeg een beetje als volgt:

Zij: Ik wil zondag afspreken maar niemand wil.
Ik: Waarom wil niemand dan?
Zij: Niemand is zo gek (
Reputatie 7
Badge +14
Hi Xx_iemand_xX,

fijn voor je dat je een leuk contact met dat meisje hebt. Tot nu toe zat het niet erg mee in de liefde, toch, als ik je oude topics lees tenminste.

Tja, wat meisjes bedoelen, dat weet ik niet echt, nou ja ik kan beter zeggen, echt niet. Ik heb het net aan mijn zus gevraagd en die zegt dat het heel verschillend is. De ene bedoelt een romantisch avondje met maybe wel een happy end (voor jou hoop ik dat en voor haar ook, want je moet het natuurlijk allebei willen, anders gaat het niet door) en de ander wil gewoon gezellig een film kijken en bij kletsen na zo lange tijd en haar little pony verzameling laten zien gaap.... of iets er tussenin....

Als ik ff terug lees wat ik schrijf ga je niet zo veel aan mij hebben, ben ik bang, maar ok. Misschien komt er uiteindelijk nog wel iets zinnigs uit, iets waar je wat mee kunt.

Als een jongen mij uitnodigt voor zo'n avondje op de bank wordt het toch meestal wel iets meer dan lekker tegen elkaar aan liggen op de bank, maar ja, daar heb jij ook weer niks aan.

Dus, ik zou op alles voorbereid zijn als ik jou was. Ik weet niet of je al sekservaring hebt en of je dat nu al zou willen of dat je het eerst een beetje op wil bouwen, dus daar hangt het ook wel een beetje van af.
Als jij eventueel all the way (dus seks) zou willen gaan, kun je natuurlijk maar beter goed voorbereid zijn en dan zou ik condooms mee nemen. Je hoeft ze niet te gebruiken als het niet zover komt, maar als jullie wel verder gaan is het wel verstandig en safe om ze te gebruiken. Ik weet ook helemaal niet wat voor meisje het is, dus ik kan er niks zinnigs over zeggen. Van jou weet ik het ook niet natuurlijk, maar jij weet vast wel wat je zelf wil.

Chocola is altijd goed. Doe die Merci, das leuk. Je komt binnen en je zegt, terwijl je de chocolaatjes aan haar geeft "Merci, dat je me uitgenodigd hebt. Ik vind het echt leuk om je weer te zien in het echt. Je bent in al die jaren alleen maar knapper/langer 😉 (zelf even kiezen wat van toepassing is) geworden.
Disclaimer (sorry, deze heb ik gepikt van @100Divergent11) : Wat je zegt, kan wel gevolgen hebben voor het verloop van de avond, dus denk even goed na wat je zegt.
Das natuurlijk een beetje een grapje, maar je weet zelf wel wat je het beste kan zeggen, denk ik. Ik bedoel eigenlijk te zeggen, dat een grapje maken meestal wel goed werkt voor de sfeer.

Hebben we alleen die Milka repen nog over en die vind ik ook wel lekker, een paar blokjes, voor mijn advies :)

Ok, Xx_iemand_xX, ik wens je een hele leuke avond en laat ff weten hoe het allemaal gaat.

Wanneer ga je? Morgen (zondag) middag/avond?

Groetjes,
M&M's

Reageer