Vraag

Aromantisch, asexueel of niet?

  • 27 November 2019
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi lieve iedereen!

Oke ik ga gewoon even de feiten vertellen want ik zit nogal in de knoop met wat ik ben. Ik heb altijd crushes op jongens, vaak meerdere. Toen kreeg ik echt een vriendje en ik haatte het. Ik voelde niks meer en zag hem alleen als vrienden terwijl ik hem eerder super knap en lief vond. 

Ook probeer ik al jaren te masturberen maar ik vind het vreselijk. Van tevoren ben ik dan wel opgewonden door gedachten of videos maar zodra ik mezelf aanraak voel ik niks meer. Ook toen ik met een jongen (niet het vriendje) wat verder ging vond ik het niks.

Het lijkt alsof ik dingen alleen leuk of opwindend vind als ik eraan denk (bijv. een relatie) maar als het gebeurd niet. Ik denk oprecht dat ik er klaar voor ben en dat dat niet het probleem is.

Hebben jullie advies of misschien hoe je erachter kwam dat je aromantisch of asexueel bent? Thanks!


2 reacties

je bent niet a sexueel want dan zou je helemaal  geen opwindende prikkels krijgen over of je aromantisch ben kan ik niks over zeggen.

Niet dat het je Aseksueel maakt omdat te veel prikkeling kan ook op den duur ervoor zorgen dat je niets meer voelt omdat het gevoel normaal aanvoelt en niet meer als prikkeling 

 

Reageer