Vraag

Anusbloeding

  • 21 December 2018
  • 12 reacties
  • 1178 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Help ik ben jonger 14 jaar en mijn neef ging mij neuken en probeerde zijn luk erin te doen en het deed pijn en begon er bloed uit mijn anus te komen. Het topt niet en is het erg want hij ging er niet een in dus denk dat het scheurtje is

12 reacties

Hallo,
Ik raad aan zo snel mogelijk naar de huisarts te gaan.

Succes
Hoi

Zoals Helper5 je aanraadde, is het verstandig om naar de huisarts te gaan.

Groetjes
Kenshin
Hoi, het is nu 3 dagen later en ik heb er op zich geen last meer van moet ik nog steeds gaan want het bloedde ook niet heel erg veel
Het lijkt me verstandig om voor de zekerheid langs te gaan bij de huisarts. Dat je er nu geen last van hebt is positief, maar het is goed om te kijken wat het bloeden zou kunnen veroorzaakt hebben.

Als je in de toekomst beslist om anale seks te hebben, is het belangrijk om een condoom te gebruiken. Op die manier zijn je partner en jij beschermd tegen soa's. Als het moeizaam gaat, kan glijmiddel helpen.

Groetjes
Kenshin
Maar ik weet hoe het is gebeurd
En zou je dat willen delen?
Het kan goed zijn om te kijken wat er precies is gaan bloeden. De huisarts kan nakijken of de wonde goed geneest.
Hij drukte iets te hard men z’n lul maar het stelt niet heel veel voor
Of je naar de huisarts gaat is jouw keuze, maar voor de zekerheid even laten nakijken kan geen kwaad. Je kan er ook voor kiezen om dit te laten voor wat het is, en te hopen dat de wonde goed heelt. Als je voor dat tweede gaat, riskeer je dat de wonde niet goed geneest.

Groetjes
Kenshin
Het is al genezen en het was ook heel erg klein maar bedankt voor de hulp
En jij heb jou dan toch nooit meer laten neuken

Reageer