Vraag

Anoniem speeltje aanschaffen

  • 23 September 2020
  • 16 reacties
  • 353 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

hey ik ben een meisje 14 en ik vraag me af hoe ik een seks speeltje kan aanschaffen zonder dat die bij mij thuis word afgeleverd want het word wel anoniem geleverd alleen er is altijd wel iemand thuis en ze gaan hoe dan ook vragen wat zit erin. dus heeft iemand een tip


16 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Geen idee of dit kan maar misschien kan je het laten afleveren bij een postkantoor. En dat je het dan daar ophaalt?

bij de etos hebben ze dildos, als je geld pint en dan contant betaalt komen je ouders daar vast niet achter x

Reputatie 3
Badge +3

bij de etos hebben ze dildos, als je geld pint en dan contant betaalt komen je ouders daar vast niet achter x

ik vind dat zo awkward. Maar ik zal er dan maar even doorheen moeten bijten en het gewoon doen 

Reputatie 3
Badge +3

Geen idee of dit kan maar misschien kan je het laten afleveren bij een postkantoor. En dat je het dan daar ophaalt?

ja dat laten afleveren zei een vriendin ook al alleen weet niet zo goed hoe dat werkt 

ik vind dat zo awkward. Maar ik zal er dan maar even doorheen moeten bijten en het gewoon doen 

ja i guess. beter dan dat je ouders het weten toch?

Reputatie 3
Badge +3

ja als ze dat zien of merken dan schaam ik me echt kapot 

Reputatie 3
Badge +3

ja dat laten afleveren zei een vriendin ook al alleen weet niet zo goed hoe dat werkt 

Heey, ik heb even voor je gekeken en als het goed is kan je een afleveringspunt kiezen zoals het postkantoor ofzo suc6

Reputatie 3
Badge +3

dankjewel nu alleen nog een juiste verstop plek zoeken thuis :)

Reputatie 3
Badge +3

Fijn dat ik heb kunnen helpen :)

Ik weet niet hoe groot het is(wat je gaat bestellen) maar misschien in een zakje/doosje en dan ergens tussen ofzo. Ik heb geen idee eigenlijk want ik heb het niet😂

 

hey

Zoals iemand hierboven al zei hebben ze dildos in de etos ( ik woon in België en neem ik aan dat dat een normale winkel is). Je kan je mondmasker kap bril aandoen zodat niemand je herkent. Of je kan een trip maken naar een buurstad of een etos zo ver mogelijk van je huis omdat de kans kleiner is dat je ooit herkent wordt.

-tips

-vermom je

-wees zelfverzekerd

-laat jezelf ouder lijken door hakken of botten te dragen ( zo lijk je ouder en groter)

-klein beetje make-up

-als je iemand kent in de etos doe het een andere keer 

-of laat het leveren bij een postkantoor

hopelijk helpte mn tips

groetjess

Reputatie 3
Badge +3

Fijn dat ik heb kunnen helpen :)

Ik weet niet hoe groot het is(wat je gaat bestellen) maar misschien in een zakje/doosje en dan ergens tussen ofzo. Ik heb geen idee eigenlijk want ik heb het niet😂

 

nou laat ik maar met het kleinste beginnen ik zat te denken aan een vibrator 

Reputatie 3
Badge +3

hey

Zoals iemand hierboven al zei hebben ze dildos in de etos ( ik woon in België en neem ik aan dat dat een normale winkel is). Je kan je mondmasker kap bril aandoen zodat niemand je herkent. Of je kan een trip maken naar een buurstad of een etos zo ver mogelijk van je huis omdat de kans kleiner is dat je ooit herkent wordt.

-tips

-vermom je

-wees zelfverzekerd

-laat jezelf ouder lijken door hakken of botten te dragen ( zo lijk je ouder en groter)

-klein beetje make-up

-als je iemand kent in de etos doe het een andere keer 

-of laat het leveren bij een postkantoor

hopelijk helpte mn tips

groetjess

dankjewel voor je tips :) ik denk dat zelfverzekerd naar binnen gaan het belangrijkste is 

Reputatie 3
Badge +3

Fijn dat ik heb kunnen helpen :)

Ik weet niet hoe groot het is(wat je gaat bestellen) maar misschien in een zakje/doosje en dan ergens tussen ofzo. Ik heb geen idee eigenlijk want ik heb het niet😂

 

nou laat ik maar met het kleinste beginnen ik zat te denken aan een vibrator 

Ja, ik denk dat dat wel ergens tussen past

Zelf heb ik thuis van die multomappen op een rijtje, daar passen altijd mijn privé spulletjes enzo 😂 maar ja idk of dat voor jou werkt..

Reputatie 3
Badge +3

heb wel genoeg verstop plekjes hoor dus dat komt wel goed :)

Reputatie 3
Badge +3

heb wel genoeg verstop plekjes hoor dus dat komt wel goed :)

Aahh top!😂nee ik dacht dat je daar ideetjes/hulp bij nodig had omdat je het ergens had over verstopplek zoeken. Maar ik had je verkeerd begrepen 😂

Ciaoo x me

Reputatie 1
Badge +2

Je kan bestellen en op een afhaalpunt ophalen bv bij een Jumbo Albert Hein of iets .

Dat heb ik namelijk zelf ook gedaan xx

Reageer