Beantwoord

Anoniem een dildo kopen

  • 4 January 2019
  • 5 reacties
  • 3440 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben bi en 14 jaar, jongen en ik wil heel graag een dildo kopen en gebruiken. Niet heel groot, gewoon een anale dildo van gemiddelde grote. Ik kan het wel betalen, online zie ik het van 5 euro to 25 euro. Alleen ik ben bang dat als ik het online koop, mijn ouders mijn bankafschrift kunnen zien, ook via bol.com, en dat ze dan gaan vragen waar ik het aan heb besteed. Dan kan ik misschien achteraf betalen, maar dan kan ik het waarschijnlijk niet afhalen.

Is het misschien dat zoiets bij de Albert Heijn kan? Dat je wat bestelt en daar bij afhaalpunt (AH) pint? En als het een seksspeeltje is, kan dat dan anoniem en onder de 18?

Alvast bedankt,
K
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 January 2019, 03:20

Bekijk origineel

5 reacties

Hey eeehm een jongen met een dildo lijkt me niet echt prettig ben zelf namelijk ook jongen niet vies van seksuele handelingen maar goed als je het wilt in welke stad woon je in amsterdam was ik laatst heb je in het station bijvoorbeeld een etos zitten met allemaal dildo's en er zijn sexshops etc.
Je kan ook naar sexshops kijken even pinnen en dan contant betalen in de winkel
Ik heb het zelfde probleem en ik weet ook niet wat ik moet doen en of ik te jong ben (13) ik weet ook niet of het raar is om nu al een vibrator te kopen
Hoi K

Ik had ook al op een ander topic van je gereageert haha, maar deze vind ik lekker te beantwoorden 🙂.
Er zijn meerdere manieren om dit aan te pakken.
  1. Laat een vriend(in) het voor je kopen. (Ik snap het dat je dit niet wil aangezien het niet helemaal anoniem is.)
  2. Dit is mijn favoriet, dus ik leg hem goed uit. Je maakt als eerst online een Paypal account aan. Dit is een soort van creditcard rekening (Gewoon invullen dat je 18 bent, doet iedereen.) Vervolgens verifieren etc, is geen ouder voor nodig. Je kan je bank koppelen maar dat hoeft niet, heb ik ook niet. De volgende stap is er geld op zetten, je kan een opwaardeer kaartje kopen bij een tankstation ofzo geloof ik. Dan is er geen enkel spoor van bewijs voor je ouders. Je kan er ook geld opzetten via je bank, dan staat er wel dat er geld is over gemaakt naar paypal dus dan vermoeden je ouders wel iets. De derde stap is het product kopen, ik raad aan het te laten bestellen op een afhaalpunt. Dit is volledig anoniem, de afhaaldienst weet niet wat er in zit. Je kan het daarintegen ook thuis laten afleveren maar dit raad ik af i.v.m. ouders.
  3. De laatste methode is zelf gewoon in een sexshop kopen. In grote steden kan je ze vinden. Ben je een keertje in utrecht ofzo en dan zeg je tegen je vrienden heyy ik ga deze voor de grap kopen ofzoiets.
Ik hoop dat je hier wat aan had.

mvg, Anon.
Badge

Hoi K

Ik had ook al op een ander topic van je gereageert haha, maar deze vind ik lekker te beantwoorden 🙂.
Er zijn meerdere manieren om dit aan te pakken.

  1. Laat een vriend(in) het voor je kopen. (Ik snap het dat je dit niet wil aangezien het niet helemaal anoniem is.)
  2. Dit is mijn favoriet, dus ik leg hem goed uit. Je maakt als eerst online een Paypal account aan. Dit is een soort van creditcard rekening (Gewoon invullen dat je 18 bent, doet iedereen.) Vervolgens verifieren etc, is geen ouder voor nodig. Je kan je bank koppelen maar dat hoeft niet, heb ik ook niet. De volgende stap is er geld op zetten, je kan een opwaardeer kaartje kopen bij een tankstation ofzo geloof ik. Dan is er geen enkel spoor van bewijs voor je ouders. Je kan er ook geld opzetten via je bank, dan staat er wel dat er geld is over gemaakt naar paypal dus dan vermoeden je ouders wel iets. De derde stap is het product kopen, ik raad aan het te laten bestellen op een afhaalpunt. Dit is volledig anoniem, de afhaaldienst weet niet wat er in zit. Je kan het daarintegen ook thuis laten afleveren maar dit raad ik af i.v.m. ouders.
  3. De laatste methode is zelf gewoon in een sexshop kopen. In grote steden kan je ze vinden. Ben je een keertje in utrecht ofzo en dan zeg je tegen je vrienden heyy ik ga deze voor de grap kopen ofzoiets.

Ik hoop dat je hier wat aan had.

mvg, Anon.

Welk kaartje heb je dan nodig?

Badge

Hoi cartoontrash, ik ben ondertussen 16 jaar en snap je heel goed hahaha. Ik zou via bol.com een dildo bestellen die je wilt en een telefoon hoesje er bij als je ouders dan vragen wat je hebt besteld zeg je één hoesje. Heeft bij mij gewerkt. Succes! 😀

Reageer