Vraag

anaal neuken

  • 1 May 2022
  • 9 reacties
  • 1755 Bekeken

Badge

Is het raar dat ik anaal gebeukt wil worden ?

 

en doen meer meiden dit kan wel wat tips gebruiken 


9 reacties

Badge

Wat betekent anaal?

 

Badge

Seks in de kont

Badge

Aaah

 

Er zijn meiden/vrouwen die dit lekker vinden, niks mis mee, ieder z'n ding. Ik weet niet of je al een vriend hebt, maar als jullie dit beide zien zitten, houdt niemand je tegen toch. En anders kan je ook zelf eens wat proberen. Denk dan anaal vingeren of misschien iets met een toy.

Belangrijk bij anale penetratie is wel dat je glijmiddel gebruikt. De anus maakt niet zoals de vagina zelf lubricatie aan. Om de penetratie soepel en pijnloos te laten verlopen moet je dit dus zelf toevoegen. Anders loop je ook kans op wondjes etc.

Reputatie 5
Badge +3

nee dat is niet raar hoor, niet iedereen houdt ervan maar als je het lekker lijkt zo er een beetje mee gaan experimenteren. Gebruik altijd glijmiddel want dat heb je in ieder geval wel nodig. En probeer eerst eens met je vingers, dan eens met een kleine dildo of vibrator en daarna met wat grotere formaten. En dan uiteindelijk met iemand anaal proberen, maar neem de tijd ervoor want het ligt eraan hoe groot de jongen geschapen is, hoeveel moeite het gaat kosten om je te penetreren.

Reputatie 7
Badge +7

Er zijn meiden/vrouwen die dit lekker vinden, niks mis mee, ieder z'n ding. Ik weet niet of je al een vriend hebt, maar als jullie dit beide zien zitten, houdt niemand je tegen toch. En anders kan je ook zelf eens wat proberen. Denk dan anaal vingeren of misschien iets met een toy.

Belangrijk bij anale penetratie is wel dat je glijmiddel gebruikt. De anus maakt niet zoals de vagina zelf lubricatie aan. Om de penetratie soepel en pijnloos te laten verlopen moet je dit dus zelf toevoegen. Anders loop je ook kans op wondjes etc.

Das niet helemaal waar, maar het hangt af van hoe nat je al bent. Als ik anaal vinger moet ik wel tegelijk masturberen om te komen, en vaak word mijn anus heel vochtig en gaat het echt super soepel.

Badge

Is het raar dat ik anaal gebeukt wil worden ?

 

en doen meer meiden dit kan wel wat tips gebruiken 

Hey Julia, ik denk zelf dat dit heel normaal is. Ik zou alleen iemand zoeken die daar ook naar opzoek is. Vaak vinden jongens het namelijk helemaal niet fijn om anaal te neuken. Wel kan je zelf met je vingers of met een ander (niet scherp) voorwerp jezelf anaal vingeren.

Badge

Ik zou het wel doen maar als je goed nat bent dan pak ik toch wel liever je vagina maar als je gwn glijmiddel hebt dan kan het wel heb nu al met 2 meiden paar keer anaal gedaan dat is veder gwn prima 

Ps ben een jongen van 17

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, dat is heel gewoon dat je is lekker in je kont geneukt wilt worden.

 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 10)

Reageer