Anaal masturberen? Hoe en Tips?

  • 6 August 2015
  • 8 reacties
  • 16100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi iedereen. Ik wou even weten hoe je 'anaal' masturbeert en of er tips zijn? ik heb gehoord dat het namelijk pijn doet. Hoe voorkom je dat enzo?

8 reacties

Rustig ondekkend masseren. Zou niet met scherpe of lange nagels doen. Bij mij doet t geen pijn. Gewoon combineren met normaal masturberen. Ik kom er fijner van klaar. Hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes BallonLampion xx
ga op je bed (of op een andere comfortabele ondergrond) liggen of op je knieen zitten. Zorg wel dat je bij voorkeur glijmiddel of bodymilk hebt en als je dat niet hebt dan je vingers goed nat maken. en begin met 1 wijs of middelvingers langzaam steeds dieper in je kont te duwen. Het lijkt eerst een raar gevoel maar daarna wordt het lekker, en als je een tijdje er 1 vinger in hebt kun je 2 gaan proberen. Ik stop er momenteel meestal 3 in. hoop dat je er wat aan hebt en veel succes;)
middelvinger*
Alle tips hierboven en vooral RUSTIG de tijd nemen en ONTSPANNEN. 🙂 en zeker iets als vaseline, babyolie of creme gebruiken. Beetje overheen wrijven, dan beetje tegen je gaatje duwen en die ontspannen en dan heel langzaam erin laten glijden. Overigens beter niet binnen 2 uur nadat je naar de plee bent geweest, om echt vieze vingers te voorkomen. 😉 als je die genoeg gaat kan je als je bijna klaarkomt of in ieder geval goed geil bent, je prostaat voelen. die is dan hard en ongeveer zo groot als een walnoot. Als je "op je hand zit" met 1 vinger erin moet je beetje richting je navel voelen. Prostaat is de g plek bij jongens. Enjoy.
Ik ben zelf een meisje en ik vind heb me zelf nog nooit anaal gevingerd. Maar ik heb wel is een keer anaal gedaan. En ik kan zeggen dat het aan het begin heeeeel veel pijn doet maar later het toch wel lekker word.

Gewoon doorzetten dus!

xxx
Het lijkt me zo geil en lekker vast maar k durf t niet echt, mischien moet ik het maar een beetje proberen?

Ik ben er zelf mee bezig maar ik krijg er maar 2 in hoe zorg ik dat ik er meer in krijg 

Badge

Doet echt niet pijn hoor. Ik hou van anaal klaarkomen. Mijn eerste échte prostaatorgasme lag ik op de badkamer op de vloer te kronkelen en te schokken van genot. Alsof heel mijn lichaam een orgasme had, en daarna nog één en nog één. Ik had 3 orgasmes op nog geen 10 minuten tijd. Dan ben ik moeten stoppen omdat ik het niet meer aankon, maar ik had nog meer orgasmes kunnen hebben. De truc is om, hoe moeilijk het ook is, je penis volledig te negeren en zo weinig mogelijk aan te raken. Ga op je buik liggen en breng een vibrator in je anus met glijmiddel of speeksel. Zet de vibraties zo krachtig mogelijk en duw hem stevig tegen je prostaat aan en beweeg een beetje of je houdt hem stil. Als je het gevoel krijgt dat je moet plassen dan weet je dat je pal op je prostaat zit. Geen stress want dit gevoel gaat over en je wordt geiler dan je ooit geweest bent en heel je lichaam snakt naar het aanraken van je penis om zo snel mogelijk klaar te komen. Doet dit NIET. Blijf gefocust op je prostaat en probeer hem op te spannen door je bilspieren op te spannen. Denk niet gelijk dat het niet gaat lukken, nee, ga er vanuit dat je minstens 30 min. op de grond zal liggen met een vibrator in je kontje. Zelfs al wordt het na een tijdje misschien iet wat saai door de gewenning, blijf gewoon door gaan het pure anale orgasme zal wel komen. Dat je penis slap kan worden is zeer normaal en zelf goed eigenlijk, dit betekend dat de focus 100% in je kontje ligt. Op een gegeven moment wordt je super geil en weet je met je lichaam geen blijf meer, heel je lichaam snakt naar meer. Dat is de moment dat het anale orgasme eraan komt. Raak je penis niet aan en blijf doorgaan met wat je al zeker 30 min. aan het doen bent. Je zal het heftigste orgasme ervaren dat je ooit hebt gehad. Er zal flink wat sperma uit je penis lopen, alsof je een kraantje open zet, maar het orgasme gevoel zal je vooral in je kont voelen en de rest van je lichaam. Het is echt extreem zalig. En als je daarna gewoon je vibrator in je kontje laat aanstaan, zal je binnen enkele minuten nog eens zo’n orgasme hebben of zelfs heftiger. Je kan blijven klaarkomen.

 

Je kan ook op je vibrator gaan zitten en in alle richtingen wiebelen, maar let dan wel op dat hij niet naar binnen schiet, dus houdt hem altijd goed vast.

 

Je kan ook op de rand van je bad gaan zitten en langs achter je duim in je anus steken, zo kan je de massage ook lang genoeg volhouden. 

 

Genoeg druk uitoefenen, je prostaat zoveel mogelijk opspannen, je penis volledig negeren en geduld hebben zijn de sleutels naar een hemels anaal orgasme.

 

Het dragen van een buttplug en/of string zijn het ideale voorspel om je anus geil te maken voor anale masturbatie.

 

Voor je een vibrator gebruikt raadt ik aan om te oefenen met een vinger en daarna Eventueel 2. Genoeg speeksel of glijmiddel en het gaat vanzelf.

In elk geval is het een aanrader voor ELKE man. Gewoon doen, je weet niet wat je mist. Met mijn tips moet het zeker lukken. Enjoy!

Reageer