Anaal gepenetreerd

  • 28 December 2017
  • 14 reacties
  • 1665 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi ik ben een jongen van 13jr en ik zou graag anaal gepenetreerd willen worden is dit raar (ik ben hetero) en hebben meer mensen dit
Gr Jedan

14 reacties

Ik ben niet helemaal hetero maar ik wil dit dus ook.
Ik ben ook gewoon hetro maar het lijkt me wel lekker om een super lange lul in mijn kontje te hebben
Dat is helemaal niet vreemd hoor.
Veel mensen zijn nieuwsgierig naar meer methodes om jezelf te bevredigen.
Wanneer je graag anale seks zou willen op jou, hoeft dit niet perse homoseksueel te zijn. Je kunt namelijk net zo goed door een vrouw worden gepenetreerd met een seksspeeltje.

Hoop dat je hier wat wijzer van bent geworden.
Purpledog
Ik ben ook hetero en ik zou dat ook graag wel eens een keer willen
Het 2e probleem is dat ik er nog geen duim in krijg...
Als je veel oefent met dingen erin stoppen zou het al snel makkelijker gaan. Probeer eerst je vinger nat te maken met glijmiddel of spuug, bij mij gaat het dan al stukken makkelijker. Succes!
@ Jedan,
Ja, dit is normaal te noemen, want mannen zijn anaal gevoelig en het is achterlijk om die behoefte te verbinden aan een seksuele voorkeur. (hier homoseksuele)
De ene jongen zal het lekker vinden, de andere niet. Dat zou je zelf moeten uitzoeken.
Ik heb zelf ervaring zowel als, neuken (van een andere jongen) als, worden geneukt (door een andere jongen) en ook door masturbatie. Belangrijk is, dat je je prostaat vind. Ik heb zelf een nogal grote prostaat. Als je die stimuleert en het is lekker, dan gaat er een wereld voor je open!
Het is heerlijk maar je moet wel oefenen. Gebruik glijmiddel
Waar kan k glijmiddel halen?
Je kan wat nivea op je duim smeren. nivea Vind je in elke super.
Tip, je duim is het sterkst, dus als je daarmee je prostaat al kan wrijven dan houd je t t langste vol!
Je kan wat nivea op je duim smeren. nivea Vind je in elke super.
Tip, je duim is het sterkst, dus als je daarmee je prostaat al kan wrijven dan houd je t t langste vol!


Zeep kan wat irritaties geven, let op!
Ik ben ook hetero en zou dat ook willen, weet alleen niet hoe.

Reageer