Anaal doet geen pijn?!

  • 31 December 2018
  • 2 reacties
  • 759 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee,

Nou normaal als ik zelf een topic plaats, is dat niet veel goeds en gaat het over snijden en depressieve sh**. Maar dat is deze keer even anders. Ik weet niet waarom ik dit plaats, want ik voel me hier echt raar bij, maar ben wel benieuwd naar ervaring van anderen.

Ik heb heel vaak gehoord dat als je, even plat gezegd, dingen in je kont stopt, dat heel veel zeer gaat doen. Nou heb ik sinds vandaag een dildo, ja dat lees je goed. En die heb ik uitgeprobeerd, ik stond echt te shaken en ik kon nauwelijks meer staan. Het was niet dat ik bang was, maar dat was een soort reflex van mijn lichaam denk ik, omdat ik dacht dat het echt zeer zou gaan doen of dat het misschien zelfs wel ging bloeden. Het gaf me ook helemaal geen fijn gevoel, maar ik wou het toch uitproberen. Ik ben zelf een transjongen en heb dus ook geen prostaat, waardoor ik dacht dat het ook geen fijn gevoel zou geven en dus de pijn erger zou zijn.

Nu komt het ongemakkelijke gedeelte, lang leven het internet waarbij je nu niet ziet hoe ongemakkelijk ik me voel. Aan het begin was het wel even doorzetten, maar na een tijdje ging het best redelijk en als ik er maar genoeg glijmiddel op deed, ging het er ook makkelijk in zeg maar...
Daarna was het wel heel erg rood en uitgerekt en het voelde ook wel anders, maar het is niet dat het pijn deed ofzo. En dat verbaast me gewoon heel erg eigenlijk. Inmiddels is het ongeveer 9-10 uur later en voel ik er echt nauwelijks meer wat van. Is dat gewoon, omdat ik het rustig aan deed? Daar zitten denk ik ook wel verschillen per persoon in, dat heeft er misschien ook wel mee te maken.

Maar dat was mijn verhaal, misschien dat iemand ook ervaring heeft met zoiets of dat het juist heel veel zeer deed. Let me know!

Byee

2 reacties

dat hang per persoon af
Ais ik dingen in mijn anus stop heb ik er helemaal geen last van ik vindt het dan alleen maar fijn (ik heb btw wel een prostaat) en hoe ruiger ik mn dildo beweeg hoe fijner ik het vind zelf vind ik het ook niet erg om het zonder glijmiddel te doen maar met een beetje speeksel maar dat hangt per persoon af ik hoop dat je hier wat aan hebt gr mij

Reageer