Vraag

Anaal

  • 26 December 2018
  • 19 reacties
  • 5445 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zijn er jongens of meisjes die ooit anaal zijn genomen of iemand anaam hebben genomen
Ben erg benieuwd hoe het voelde
Laat aub jullie verhalen bier achter
Dankje😊
Gr ik


19 reacties

Ik en een vriend hebben het een keer geprobeerd maar het lukte niet. We kregen de lul er met geen mogelijkheid in bij elkaar. 

Reputatie 5
Badge +3

Spuug of glijmiddel gebruikt?

Reputatie 3
Badge +3

Zijn er jongens of meisjes die ooit anaal zijn genomen of iemand anaam hebben genomen
Ben erg benieuwd hoe het voelde
Laat aub jullie verhalen bier achter
Dankje😊
Gr ik

Ik ben anaal genomen door m’n vriendtje hij kwam ook klaar

Ik heb nog nooit een vriendin gehad, laat staan dat ik ooit iemand anaal heb genomen.

Ik en een vriend hebben het een keer geprobeerd maar het lukte niet. We kregen de lul er met geen mogelijkheid in bij elkaar. 

Spuug of glijmiddel gebruikt?

Als we het met spuug hadden geprobeerd was het denk ik wel gelukt  Maar wij waren toen 11 of 12 en wisten dat toen niet  

Ik wordt regelmatig anaal genomen door mn broertje. Is leuk om eens te proberen!

Hoe oud zijn jullie? En hoelang is zijn lul en die van jou dan? Klinkt geil!😜

Ik ben 15 en mn broertje 11, mijn lul is 16 cm, die van hem miss 5 ofz

Uit verhalen (NIET BETROUWBAAR DUS WANT HET KOMT UIT EEN VERHAAL) van een vriend doet het voor de eerste keer wat zeer als er een flinke pik in gaat omdat het gaat uitrekken,

Anaal geven is best lekker omdat het strak is.

 

Nogmaals het zijn verhalen van een vriend maar ik geloof het wel want die heeft al 6 jaar een vriend…

Maar ja dus geen internet bron :P

Ja ik heb afgelopen weekend voor de áller eerste keer seks gehad met mijn vriendje en het was erg fijn:yum: en lekker, maar ik heb nu heeel veel bloed, sperma en poepvlekken in mijn dekbed en die krijg ik er niet uit. Ook deed het een soms erg veel pijn en kon ik gisteren en vanochtend niet meer poepen, nu gaat het weer..

Reputatie 2
Badge +2

Ja ik heb afgelopen weekend voor de áller eerste keer seks gehad met mijn vriendje en het was erg fijn:yum: en lekker, maar ik heb nu heeel veel bloed, sperma en poepvlekken in mijn dekbed en die krijg ik er niet uit. Ook deed het een soms erg veel pijn en kon ik gisteren en vanochtend niet meer poepen, nu gaat het weer..

Als het over een paar weken of maanden nog niet over is zou ik even een bezoekje aan das huisarts brengen. 

Reputatie 2
Badge +2

Wel mensen anaal genomen. Gelukkig nog nooit zslf anaal ontvangen. Ook niet van plan denk ik. 😊

Pas op je kont trekt vakieum.

Ik ben een transgender meisje en heb een vriendin nu hebben we ook dildos en heb wel eens een in de poep gekregen en het voelt een beetje als je naar toilet moet maar het inhoud en dan uiteindelijk alles kan lossen en ik vind dat het lekker is ook heb ik wel mijn vriendin in haar aars genomen omdat we zijn 15 seksueel actief maar vaginaal loop je het risico dat ze zwanger word en een condoom is niet 100 garantie op een veilige vrijpartij +de pil kost veel en de ouders moeten niet weten wat hun kinderen doen 

Als je anaal neukt kan je alsnog een soa krijgen @Taylor 

ze zegt ook niet dat je geen Soa kunt krijgen @Jongenanoniem123 

@ronald2001 

Maar ze zegt wel dat een condoom niet 100% een veilige vrijpartij is 

Maar een condoom is veiliger dan anaal

Ik ben 15 en mn broertje 11, mijn lul is 16 cm, die van hem miss 5 ofz

Voel je dat wel in je kont dan? 5cm lijkt me best klein

Ik ben zelf nooit anaal genomen of een ander anaal genomen maar het lijkt me wel heel lekker,  ik heb het wel een paar keer geprobeerd om mijn haarbortsel in me te doen en dat voelt e nr heel lekker dus ik zou het wel willen een keer😁 

Ik ben een jongen trouwens 

Groetjess

Reageer