Vraag

Anaal

  • 21 August 2018
  • 6 reacties
  • 430 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb gistreren anaal gemasturbeerd maar nu kan ik niet zitten want het doet pijn weet iemand raad?

6 reacties

Dankjewel want de pijn is al wat over maar ik twijfel of ik het vandaag weer mag doen of is dat een slecht idee
Ik heb ook een keer gehad dan de anus een klein beetje geirriteerd raakte en toen heb ik ook een tijdje er last van gehad. Als het goed is heelt het weer
Wees er zeker van dat je niks forceert en jezelf geen pijn doet. Normaal gesproken gebeurt dit niet maar mischien probeer je dit pas net...
zoals ik lees deed je het tenminste goed, wat ik denk is dat jouw spier daar nu weer zijn gewoonlijke vorm aan het aannemen is aangezien deze gister dus wel is opgerekt en je hierdoor er wel even last van heb, ik denk dat het vandaag nog wel ophoud
Dit is mijn 2 keer anaal de eerste keer was het met iets zo dik als 1 vinger de 2 de keer gisteren dus met iets met de dikte van 4 vingers ik vond het heel fijn en ik dee het niet te hart en ik had glijmiddel
uhm nee, waarmee heb je het gedaan en heb je het wel rustig gedaan? en niet zonder het ooit eerder gedaan te hebben meteen iets groots erin gedaan aangezien dit hiervoor kan zorgen

Reageer