Skip to main content
Vraag

als jongens een stijve krijgen valt dat dan veel op en wat denken jullie

• July 2, 2025
  • 12 reacties
  • 925 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hey meiden ik als jongen had een vraag want als wij een stijve krijgen valt dat dan veel op en wat denken jullie als je dat ziet, is het vies/goor of lijkt het jouw wel geil/sexy en wat zou je doen als je ziet dat een jongen een stijve van jouw krijgt

12 reacties

• July 4, 2025

@jongex15 dat kun je zelf toch ook zien of het opvalt, en elk meisje reageert er anders op

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 4, 2025

Ik zie niet vaak mensen met n stijven maar als ik een jongen zie en hij is lekker dan vind ik het wel geil en zou ik het liefste naar hem toe gaan Enzo maar ja dat durf ik niet

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 5, 2025

Als je strakke kleding of een zwembroek draagt, zie je het wel. Hangt van de jongen af wat je ervan vindt: soms schattig, soms goor,

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • July 5, 2025

Hoi, ja dat zie je wel. Ik vind het apart. Bij jongens uit mijn klas zie je het soms ook. Ook door wat ​@Tover01  zei 

dat hij dat zelfs kreeg tijdens zijn straf, weet ik dat jongens er niet altijd controle over hebben. Dat het niet altijd fijn is. Een reactie. Het hoort er bij.  Tuurlijk zien meisjes dat wel. Alleen bij jongens die ik heel leuk vindt vind ik het dan wel interessant 😊

Groetjes Tjempie xxx

• July 5, 2025

Ik heb nog nooit een jongen met een stijve gezien maar voor de jongen lijkt het me zielig en beschamend zo in het openbaar.

Groetjes Ducklover27 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 5, 2025

@Tjempie  🤭🫣 sorry ik typte dat ook zo haha. Het is wel waar maar misschien had ik dat eig niet moeten vertellen., hoop niet dat ik een rare indruk geef. Maar je hebt wel gelijk en het klopt en gelukkig is het anoniem 😊 liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 5, 2025

Vaak vind ik het niet zo erg als het een leuke jongen is, anders wel

@Tover01 , het kwam helemaal niet raar over hoor!

Groetjes Lupus 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 5, 2025

Hoi, ik denk dat iedereen dit weer verschillend ervaart en beleeft.

@Tover01  niet gek hoor, overkwam mij ook. 

Kus Tartan X

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • July 5, 2025

@Tover01  nee het is geen rare indruk hoor. Eerlijk juist. Ik weet niet of andere kinderen het bij je zagen maar ik ben het dan eens met ​@Ducklover27 . Het lijkt me dan heel zielig , vernederend. Terwijl je straf dat ook al was. Misschien ook altijd al wel is het soort van cringe voor een jongen om dit te krijgen terwijl hij niet wil. Het lijkt me heel apart om een stukje lichaam te hebben dat kam groeien en zichtbaar is. Door de broek heen dan. Maar ja ik ben een meisje dus misschien kan ik het niet goed inschatten.  Groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 6, 2025

Bedankt     ​@Tjempie      ​@Lupus  ​@Tartan15  🤭Tjempie het was sowieso awkward en cringe idd maar ik denk niet dat iemand "dat" zag hoor, ik stond immers met mn gezicht naar de muur gericht, ze zagen mn achterkant en mn handjes😉 nooit iets over dat andere gehoord gelukkig. Haha ik geneer me toch wel een beetje voor die post maar lief  wat je zegt 😘 Tover xxx

• July 7, 2025

Hii

Is het raar dat het me nog nooit is opgevallen?😅 Als ik het wel zou zien ligt het aan de situatie of ik het erg vind.

xxx Lieve

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 8, 2025

@Lieve2009 dan moet je maar eens goed opletten in het zwembad.