Alles over seks jongens en meisjes laat jouw tip achter

  • 27 August 2016
  • 1 reactie
  • 628 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Laat hier je tip achter voor alles wat met seks te maken heeft standjes condooms de pil enz.

DISCLAIMER:
Wat ik hier opschrijf is info die ik heb verzamelt van ervaringen tot boeken enz. Hier kunnen kleinen fouten in zitten.

Introductie:
Hallo, ik ben ian ik ben 16 jaar oud en weet veel van seks. Ik porbeer zo veel mogelijk info te krijgen en dan anderen te helpen met die info.

Tips jongen eersten keer:
TOPIC 1
Je merkt vaak als meisjes klaar voor seks zijn als ze jouw proberen te overtuigen om met hun naar bed te gaan. En als ze dat niet doet dan moet je het gewoon vragen.
TOPIC 2
Begin naar bed:
Als je zeker weet dat het meisje er klaar voor is en jij ook dan kan je naar bed. Meestal wanneer je ouders niet thuis zijn voor een langen tijd is het een goed moment om HET te gaan doen. Meestal als je binnenkomt begit het al ze word geil. En begint je te strelen. En dan beginnen jullie vaak te (tong)zoenen en dan ga je naar je kamer en dan begin je op bed elkaar te strelen en te (tong)zoenen. Zal ik je aanraden om alvast de condoom te pakken. De kleren gaan uit en dan begin je aan oralen seks vaak MAAR dit hoeft niet perse het is hoe jullie het leuk vinden. Na dat begin je aan het neuken ik raad het standje aan dat de vrouw boven op zit zij kan dan bepalen hoe diep de penis in de vagina gaat. Doggystyle is ook aan een aangeraden stijl. Deze stijl is goed voor de penis dieper in de vagina te krijgen.

TOPIC 3
Vingeren/beffen
Beffen en vingeren lijkt best op elkaar maar de technieken zijn iets anders. techniek 1:Vinger/tong 2-3 cm in de vagina stoppen en dan de boven kant van de vagina druken een paar keer snel (G-SPOT Techniek) Nog een techniek voor beffen. Dit is een techniek waar je de tongen om de clitoris cirklet en de huid een beetje weg drukt zorg ervoor dat de clitoris naar rechts en naar links voor gelikt. dit geeft het beste effect.

Nog meer vragen? vraag het! ik geef zo snel mogelijk antwoord OF stuur een mail naar
reactie aangepast want in strijd met forumregel 6
TOPIC VERSIE 1.0 WORK IN PROGRESS
ER KOMT OOK NOG EEN DEEL ALLEEN VOOR MEISJES

1 reactie

Nog een kleine opmerking voor de pubertjes onder ons
Doe het ALTIJD met een condoom als je geen kind wilt hebben op je 13e...
Het is niet fout als je wat vroeger seks hebt, maar maak het niet te bont ;)
Als je nu nog geen vriend/ vriendin hebt, wees niet bang joh, op ieder potje past een dekseltje.
Als een van jullie geen sex wilt, zeker niet dwingen en maak duidelijk als je geen sex wilt met de ander.

Groetjus,
Sluipschutter.

Reageer