Alles heel vroeg al gedaan!!


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 12 ( over 1 maand 13) en ik heb toen ik 9,5 was al mijn eerste natte droom gehad. Ik heb toen met mijn stiefvader hier over gepraat
Toen ik bijna 10 was begon ik al met aftrekken en toen ik net 11 was heb ik al mijn eerste keer gehad!!

Is dit allemaal wel normaal?!?

Die dingen waren destijds heel spannend en nu wil ik meer maar het lukt maar niet een meisje te behouden.??

Wat kan ik doen?

Hoor het graag!

Groet iempje annoniempje

14 reacties

Zo, da's wel vroeg ja.
Hi Iempje,
Met 9 jaar al sperma? en met 11 jaar neuken? Dat is echt vroeg!
Wat heeft je stiefvader toen tegen je gezegd?
Ja ik kan wel indenken dat dat spannend was!
Mss sluit jouw beleving niet aan bij de meisjes van jouw leeftijd! Dus moet je kijken naar wat oudere meisjes die jou meer zien staan! Je kan je het beste goed verdiepen in het meisje dat jou opwindt. En jezelf een beetje inhouden.
Maar het leeftijdsverschil kan ook nog best moeilijk zijn (b.v. jij 14 en zij 18) Ik heb dat zelf ook gehad.
Ik kreeg mijn eerste sperma toen ik 10 werd. En ik had eerste seks met mijn buurjongen toen ik 11 was. Met het eerste meisje neukte ik toen ik 13 was. (ik heb seks gehad met een vrouw van 25 terwijl ik 16 was)

Of het normaal is:
Het is anders dan bij de meeste jongens, maar het is geloof ik niet abnormaal te noemen.
Ik heb zelf een hogere spermaproductie, waardoor ik, (geloven ze) meer kan klaarkomen. Ook wel achterelkaar.
Ik ben daarvoor naar een Uroloog geweest en ik vroeg hetzelfde als jij: is het wel normaal? Zijn antwoord was dat er grote verschillen tussen jongens kunnen zijn. Dat hoef je niet altijd te merken! Het is de verscheidenheid die normaal is.
Ik hoop dat je hier iets mee kan, M12G
"Is dit allemaal wel normaal?!?"
Nouja, de meeste mensen hebben rond een jaar of 16 à 17 voor het eerst seks, dus dat is best wel vroeg....

"Die dingen waren destijds heel spannend en nu wil ik meer maar het lukt maar niet een meisje te behouden."
Nouja, de meeste meisjes die een jaar of twaalf zijn hebben geen interesse in het hebben van seks, meestal veranderdt dat later pas.
Hey Iempje,
Kan je n beetje meer uitleggen hoe dat was toen je 11 jaar was en had geneukt?
Was het meisje soms ouder?
En, hoe was dat toen je met 9,5 al sperma had? moest je niet naar de dokter? Ik moest dat wel, maar er bleek na onderzoek niets aan de hand.
M12G
Hoi

Voor zover ik weet, overkomt een natte droom je, en heb je er weinig tot geen controle over. Zoals @M12G al zei, kunnen er grote verschillen zitten tussen jongens. Wanneer je lichaam in de puberteit komt, is iets waar je geen controle over hebt.

Misschien toonde je, omdat je al vroeger in de puberteit kwam, sneller interesse in dit soort dingen. Het kan lastig zijn als je leeftijdsgenoten hier nog niet zo mee bezig zijn, omdat ze minder kunnen meepraten. Wel goed dat je met je stiefvader kon praten.

Op je tiende beginnen met masturberen lijkt me niet zo'n probleem als je het fijn vond. Op je elfde de eerste keer seks vind ik persoonlijk een beetje vroeg, maar als je partner en jij het fijn vonden en het veilig deden, lijkt het me ok.

Ik denk dat je geduld zal moeten hebben. Meisjes in jouw omgeving tonen misschien nog niet zo veel interesse in seks. Bedoel je met 'het lukt maar niet een meisje te behouden' dat je relatie snel uit gaat?

Groetjes
x
Was met een meisje van 14
Moest je niet naar de dokter toen je erover met je stiefvader hebt gepraat?
Ik moest wel en ik was 10.
Nee...

Ik niet!
Maar na die keer heb ik met meerdere meiden seks gehad waaronder 2 van 15 jaar en een van 14

Na mijn eerst keer

Heel toevallig afgelopen maandag 1 keer en dinsdag 1 keer met een meisje van 14!
(Wel
Veilig hoor!!)

Alleen heb er een grote behoefte toe

Alleen zoals ik al zei kan ik niet veel meiden krijgen die al met seks bezig zijn!!

Zou graag horen hoe en wat ik met (oudere) meisjes iets kan beginnen


Groet iempje annoniempje
Oh ja:

Ook nog eentje van net 18!!

Maar dat weet zij zelf niet meer omdat ze goed dronken was!?! ???
Als je seks hebt, is het het fijnst als jullie er allebei mee instemmen. Seks hebben met iemand die dronken is, is geen goed plan.

Wel goed dat je het veilig deed. Je hebt er een grote behoefte aan, maar vindt niet zo veel meisjes van jouw leeftijd die dit ook willen. Waar heb je die vorige meisjes leren kennen? Misschien zijn zij nog geïnteresseerd.
Badge +5
Je bent vroeg, maar dat wasik ook met alles. Voor mijn 11e alles al gedaan. Ben op mijn 14e bevallen van mijn mooie dochtertje (nee, geen ongelukje) en leef een fijn leventje. No problemo!
Jonge, beter te vroeg dan te laat. Ik zou graag een van mijn idolen wilen kwoten: Nichtrijder; Batsennou!

Reageer