Vraag

Hoe trek je af zonder voorhuid?

  • 22 July 2022
  • 6 reacties
  • 1081 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hallo ik vroeg me af hoe je aftrekt zonder voorhuid

ik heb het wel een geprobeerd maar dan lukt het alleen als m’n eikel nat is

en het is erg lastig omdat m’n eikel ook erg gevoelig is

dus ik zou het fijn vinden als iemand het zou kunnen vertellen

alvast bedankt 


6 reacties

Hey hallo!

ik zag dat helaas nog niemand had gereageerd op je topic dus dan doe ik een poging!
Heb je al wel is geprobeerd te mastruberen met 2 vingers rond je eike? aangezien je ook aangeeft dat deze gevoellig is. Je maakt van je duim en je wijsvinger een rondje en daarmee ga je op en neer over je eikel. je begint bovenaan en gaat dan tot net onder het randje van je eikel en dan weer omhoog, 

Hoop dat je hier wat aan hebt!

Mvg,
JustTalking

Reputatie 4
Badge +4

Hallo sorry voor late reactie terug ik zag niet dat iemand had gereageerd maar bedankt voor je reactie en ik zal het proberen 

Reputatie 7
Badge +17

Goed met spuug of zo je handen en eikel nat maken, daar zit niks anders op helaas. Ben zelf niet besneden maar ik heb wel eens gehoord dat de gevoeligheid wel minder wordt hoe vaker je rukt.

Reputatie 4
Badge +4

Goed met spuug of zo je handen en eikel nat maken, daar zit niks anders op helaas. Ben zelf niet besneden maar ik heb wel eens gehoord dat de gevoeligheid wel minder wordt hoe vaker je rukt.

Ik ben zelf ook niet besneden maar ben benieuwd hoe het is is het dat de gevoeligheid afneemt als je zonder voorhuid rukt 

Badge +1

Ben zelf een paar jaar geleden besneden, omdat ik last had van een te strakke voorhuid. Was toen al wel begonnen met mastruberen en dat ging opzich ook wel, maar het naar achter trekken van mijn voorhuid begon wel steeds meer pijn te doen. Ben toen in overleg met de huisarts besneden. 

Ze zeggen inderdaad dat je eikel minder gevoelig wordt, maar dat is bij mij niet het geval. Wel merk ik dat ik eigenlijk altijd met glijmiddel of soms spuug wil rukken, omdat het anders wel wat droog en minder prettig kan voelen. 

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Markie14 bedankt voor het reageren als ik het zonder voorhuid probeer dan krijg ik wel een fijn gevoel maar als ik op de rand van m’n eikel ga dan wordt het zo gevoelig dat het niet echt fijn is en als het nat is dan wordt het nog meer gevoeliger maar zonder vocht kan je niet echt goed bewegen.

heb je meschien wat tips voor mij alvast bedankt groetjes.

Reageer