Vraag

aftrekken vriendje

  • 15 September 2020
  • 3 reacties
  • 665 Bekeken

Badge

hoi hoi,

ik heb al een tijdje een vriendje en wil heeel graag hem aftrekken, maar ik weet niet zo goed hoe dat moet. moet ik hem in zijn onderbroek aftrekken? of moet ik ze onderbroek langzaam uittrekken?  ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

alvast bedankt


3 reacties

Dit kun je beter met hem bespreken, lijkt mij.
Neem gewoon een rustig moment en kijk wat hij fijn vindt en wat jij fijn vindt.
Wij kunnen daar geen antwoord op geven, jullie wel.

Communicatie is idd heel belangrijk. Je kunt niet zomaar je hand in zijn broek wurmen en aan z'n dick beginnen te trekken. Heb het hier eens met elkaar over. Overleg hoever jullie hiermee zijn, of jullie hier beide klaar voor zijn.

Over het aftrekken zelf zou ik me ook niet zo druk maken. De eerste keer gaat toch niet perfect. Ook hierin speelt je vriendje een grote rol. Hij zal moeten vertellen wat hij wel en niet fijn vindt. Maar heel moeilijk is het natuurlijk niet; hand eromheen en op en neer bewegen en oppassen met je nagels. 

 

Conclusie: Communicatie is key.

 

Succes.

Groetjess

Reputatie 3
Badge +3

ik had toen met mijn ex dat ik ineens mijn hand op zn broek legde en dan begon te wrijven, Als je merkt dat hij weg trekt dan moet je ook stoppen en is hij er nog niet klaar voor maar bij mij werkte dat wel de eerste keer toen ik het wou proberen 

Reageer