Vraag

aftrekken vraag

  • 9 September 2019
  • 6 reacties
  • 3501 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraagje, zijn jullie al eens betrapt net aftrekken en heb jij al eens je vader betrapt? Of je moeder met beffen of seks

6 reacties

Ik ben betrapt want ik heb niet zo lang een liefje en zij is zeer willend. Ik heb mijn been gebroken dus vroeg ik thuis als mijn liefje mocht blijven slapen en mama zei waarom niet. Ik lag in bed naakt en ben een trans meisje maar mijn liefje kroop in haar blootje bij me zeer in de stemming en vroeg als ik een pijpbeurt wou wat me een stijve gaf. Zij dus wat gepijpt toen ze zei wil je mij nemen en ik van zeker dus condoom gepakt en zei tegen mijn liefje doe hem om toen opeens de deur openging en mama zei slaap lekker uhm ik heb niets gezien. Mijn liefje was naakt en ik met mijn stijve in haar hand. 

Mama heb ik betrapt toen ik 12 was. Ik hoorde gekreun en ging kijken toen ik haar onder haar deken zag wat aan het trillen ik zei mama ben je ziek? Mama zei n n nee  meisje ga ga gaat wel ik ging weg en dacht arme mama die is zwaar verkouden dus ik een tasje thee halen toen ik terug ging was ze van godver Taylor buiten ik awww heb je zo veel kou dat papa op je ligt? 

Ze zei ik heb geen kou ga buiten toen ik oh 😁oh hihi ik besefte niet meteen dat ze de liefde aan bedrijven waren. Later nog het beste ik had dorst maar draag lenzen dus in de avond zie ik niet veel en papa was op de computer toen ik zei papa krijg ik drinken hij uh ok hij uh Taylor je hebt een beetje een stijve ik jij dan pa zijn stak langs zijn onderbroek uit dat was grappig 

ik ben door me moeder en zusje betrapt terwijl ik aan het vingeren was 😅
@Jesse1239
Ik was 8 jaar mijn ouders en ik waren samen op vakantie in Frankrijk we hadden een 3 persoonskamer. Ik sliep op 1 persoonsbed. We hadden 3 weken geboekt. Nou op dag 3 het was 23.00 ik lag al te slapen.. zij waren onder bij een animatie avondje muziek en dans. Het was afgelopen ik werd wakker toen mijn pa de deur te hard dicht gooide.
Mijn ma zei slaap onze zoon.. Ik deed snel mijn ogen dicht en had mijn face half verstopt onder de dekens. Ze waren aan het zoenen en mijn pa was als eerste naakt. Ik schrok wel van zijn stijve penis die ik toen best erg groot vond.
Nu is de mijne 14 jaar zelfs 2 cm groter dan die van hem 14 de mijne 16 cm. 🍌🤣
Mijn ouders waren nu dus bezig met sex. Het was best donker alleen een nachtlampje aan.. Maar ik kon genoeg bekijken 2 blote lichamen. Het ging erg wild aan toe ik zag mijn vaders billen pompen op en neer gaan tot zijn klaarkomen.
Op een andere dag betrapte ik mijn pa bij het aftrekken onder de douche in de badkamer. Hij zei alleen kun je niet effe kloppen op de deur. Allemaal spannend toen. 😛
Ik heb mijn ouders 2 keer betrapt toen ik klein was!
het was AKWARD😬

Groetjes
Lucciaa
Hey Jesse,

Nee ik ben nooit betrapt, en gelukkig heb ik mijn ouders ook nooit betrapt, lijkt me heel awkward ook😬.

Ik denk dat alle ouders wel 'weten' dat hun kind masturbeert maar dat sommigen het zegmaar wel of niet met eigen ogen gezien hebben, letterlijk.

Ben jij wel eens betrapt? En hoe was de situatie? Of heb je wel eens iemand betrapt?

Ik ben benieuwd!!

Groetjess!!
Reputatie 3
Badge +3
Ik ben zelf wel eens betrapt maar ik heb mijn ouders nooit betrapt

Reageer