Vraag

Aftrekken voor slapen.

  • 20 April 2022
  • 3 reacties
  • 485 Bekeken

Badge

Hallo iedereen. Trekt iemand van jullie zich ook altijd af voor het slapen gaan? Ik doe dit namelijk altijd in mn bed voor ik ga slapen maar als ik dan klaarkom veeg ik het af met een doekje maar dan blijft er altijd nog wat achter mn voorhuid zitten enzo en ik heb dan echt geen zin meer om uit mn bed te gaan en dan dat gaan afspoelen. Is dit ok of moet ik dit niet doen omdat het misschien een ontsteking kan veroorzaken omdat ik de ganse nacht slaap zonder het schoon te maken? Bedankt!!! 


3 reacties

hey,
je bent zeker niet de enige die vaak voor het slapen gaat nog even aftrekt. er zijn een hele hoop mensen die dit doen, waaronder ikzelf. 

om je andere vraag te beantwoorden, nee, dit kan volgens mij geen kwaad. zorg er wel voor dat je je penis goed schoonmaakt onder de douche. dit kan je doen door je voorhuid naar achter te trekken en je eikel te wassen. dit kan bij sommigen een beetje pijn doen of wat lastiger gaan. doe dus vooral voorzichtig. 

hoop dat je hier wat aan hebt en nog veel ruk plezier :)

Badge

@Omega 

 

Bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Iemandmetvragen2006,

 

een paar jaar terug deed ik het ook elke avond in bed, nu minder vaak, want ik mag langer opblijven en val best wel snel in slaap als ik nu naar bed ga. Vroeger verveelde ik me in bed en ging altijd  aftrekken en dat voelde heel lekker en dan viel ik daarna ook wel snel in slaap.

Ik lik mijn sperma sws meestal op en voordat ik naar school ga neem ik altijd een douche en dan net wat @Omega  zegt was ik mijn piemel/eikel. Dan is alles weer lekker schoon en fris.

Als ik nu aftrek en mijn sperma heb opgelikt, stop ik mijn piemel meestal even onder de lauwe kraan bij de wastafel en maak 'm schoon met mijn vingers en droog 'm dan af. Soms ook nog met een washandje over mijn buik en overal waar er sperma terecht gekomen is.

Ik denk niet dat je dan snel iets van een ontsteking krijgt, tenzij je weinig wast.

Ik was mijn piemel elke dag wel een paar keer, denk ik en jij?

 

Gr. MickeyMouse

 

Reageer