Vraag

Aftrekken verslaafd


Badge +1
Ik ben een soort van verslaafd aan aftrekken, ik doe het iedere dag zeker 1 keer. Ik heb blaren op mijn lul. Ben ik de enige?

43 reacties

@iemand101,

Kun je die wondjes op je piemel niet insmeren met zalf ofzo en dan je piemel anders beetpakken bij het aftrekken een paar dagen totdat het wondje over is?

Doet het ook pijn?

Probeer gewoon met je duim aan de voorkant van je piemel en dan 2 of 3 vingers aan de achterkant en misschien met je andere hand beetje met je ballen spelen. Ik duw meestal een beetje mijn ballen naar “beneden”, dan staat mijn piemel lekker strak voor het spuiten.

Groetjes,
M&M’s
Badge +1
Het zijn niet blaren maar echt een scheurtje, soms bloed het ook
Heb je dan veel bloed, ik bedoel doe je er dan een pleister op ofzo, hoe doe je dat dan of verband erom?
Het is toch dat draadje/toompje aan de achterkant of zit dat er bij jou niet omdat je besneden bent.

Komt het echt alleen van het aftrekken of schuurt je piemel in je broek ofzo, ik bedoel jij hebt er geen velletje over dus misschien slijt het dan sneller ofzo. Heb je wel gewoon een onderbroek aan, want als je gelijk in je spijkerbroek zit lijkt me extra schuren ofzo, idk.

Hoe oud was je toen je besneden bent?
Badge +1
14 werd ik besneden. Ik draag gwn onderbroeken hoor.. geen idee hoe het kan. Nee niet dat het stroomt zegmaar... geen pleister ofso
@iemand101,

Ja, sorry, ik zit ook maar van alles te bedenken, wel logisch dat je onderbroeken draagt, maar ja, ik hoor soms rare dingen van vrienden dus ja.

Ok op je 14e besneden, maar ik weet hoe oud je nu bent. Is het wel goed genezen, ik bedoel als het nog maar een paar maanden geleden besneden is, maar idk.

Je was vast ook wel aan het aftrekken voordat je besneden bent, of niet? Ik al vanaf groep 6 ofzo, wel zonder sperma toen en vanaf groep 8 had ik sperma.

Deed het voor het besnijden dan geen pijn als je velletje over je eikel naar beneden ging?

Groetjes,
M&M’s
@ Iemand,
Je moet het laten helen. Mss als bescherming een helende pleister.
Maar niet meer stijf worden!
Doet het pijn? (dan kan je moeilijk stijf worden)
Daarna moet je naar de dokter en het laten zien!

@ M&M S
Dankje , ik vind wel een eer dat je vamn lul heb gedroomd!
Mijn vriendje heef ook wel eens over mijn lul gedroomd, je bent niet de enige!
Hij is intussen zelfs nog iets groter geworden.....
Hij is erg blank met blauwe aders en blond schaamhaar. Dik, groot en met een dikke, forse eikel. Bovenaan is het roze, en de eikel is glad en heeft een blauwe glans.
Nee ik heb niet zo'n plekje. Bij mij is alles heel stevig en hoe groot hij ook is, hij kan keihard zijn!
Met binnendringen is er ook veel wrijving en dus is alles extra sterk. Van die wrijving kunnen ik en mijn partner erg genieten!

Als een jongen strak is besneden heeft hij geen toompje meer!
@M12G,

Als ik mijn droom kan herinneren gaat het altijd wel over jongens.
Ja, weet niet of het precies de jouwe was, maar als je nu precies zegt hoe die eruit ziet, ga ik er zeker van dromen haha
Ik heb helemaal niet van die aders. Mijn piemel is nu lekker bruin als normaal door de zon gebeurt, alleen nu was het door spray-tan voor de shoot, maar dat heb je vast wel gelezen. Ik heb geen schaamhaar.

Ok, dus strak besneden is zonder toompje, bedankt!
@ M&M S,
Klinkt gezond hoor, als je seksdromen hebt. Dat heb ik soms ook.
Ik heb ook nog dat ik regelmatig een paar keer achter elkaar kan komen!
Het is niet duidelijk hoe dat komt, maar wel extra lekker!
Een nadeel is wel dat ik niet echt snel aan een orgasme kan komen, ik doe er meestal wat langer over.

Ik hoop dat anoniempje naar de dokter gaat. Er moet echt naar gekeken worden!
Zeg het tegen je moeder!
@iemand101,

Ja, ff rust, maar ja is moeilijk, want aftrekken is echt lekker. Maar lees mijn reactie van 00.48 uur hierboven maar even voor tips en vragen die ik nog had.


@M12G,

Ik word sws heel vaak wakker met een stijve en tijdens mijn slaap heb ik ook vaak een stijve. Dat zegt mijn vriendje dan, ik denk dat ie er dan aan voelt of miss heeft hij als ik sliep gewoon gekeken idk


Groetjes,
M&M's
Badge +1
Maar naar de dokter gaan is geen mogelijkheid, mijn moeder gaat er dan achterkomen dat ik aftrek, dat is raar... @m en ms @ M12G
Je moet sws naar de dokter
Wss krijg je dan een zalfje ofzo
Btw, je ouders weten dat je aftrekt, al onze ouders weten het
@ Iemand,
Tuurlijk moet je naar de dokter! Ook jouw ouders vinden het juist belangrijk dat jouw piemel het goed doet!
Mijn ouders weten ook dat ik aftrek! en neuk! met jongens en meiden... Ze vinden zelfs dat ik het te veel doe! Duhh.
Ik moet dat zelf bepalen en als ik het ook lichamelijk kan, moet ik dat helemaal zelf weten!
Het is niet normaal dat jouw piemel telkens scheurt!
Dan is de besnijdenis niet goed gedaan! en moet het hersteld worden.
Geluk! M12G
Hi Iemand,
Hoe is het nou met je piemel?
Heb je het verteld?
Ben je naar de dokter gegaan?
Groetje, M12G
Ik heb soms als ik even aftrek dat mijn pik pijn doet.. wat kan dat dan zijn
en blaren heb ik ook nie hoor
Hi PoesHaar123,

waar doet het dan pijn in je piemel?
Je hele piemel of alleen waar je hem beet pakt als je aftrekt of je eikel?
Kan je velletje wel helemaal naar beneden als je eikel stijf is?

Groetjes,
M&M's
heb je vervelling op je eikel of wat anders of gewoon een blaar
Hi Iemand,
Hoe is het nou met je piemel?
Heb je het verteld?
Ben je naar de dokter geweest?
Groetje, M12G
Reputatie 2
Badge +1

Dat is niet raar, ik doe het 3 keer in de dag

Reageer