Vraag

Aftrekken verslaafd


Badge +1
Ik ben een soort van verslaafd aan aftrekken, ik doe het iedere dag zeker 1 keer. Ik heb blaren op mijn lul. Ben ik de enige?

43 reacties

Hi Iemand,
Ik kom ongeveer 20 x per week klaar. Dat is gemiddeld 3x per dag.
Ik haal zo'n groot aantal omdat ik regelmatig een paar keer achter elkaar kan klaarkomen. Daarbij maak ik sneller nieuw sperma aan en heb ik dus een grotere behoefte (ben sneller weer geil)
Ik zeg gemiddeld, want soms kom ik ook wel eens een dag niet klaar. En ook wel eens 6 x op een dag.
Hahaha, ik krijg geen blaren op mijn pik!

Je ben niet de enige!
High Five! M12G
Badge +1
@M12G oke bedankt, ik heb wel blaren. Ben je hetro?
@ Iemand,
Nee ik ben bi, maar meer homo als hetero.
Badge +1
@M12G ik ben ook bi, en meer hetero dan homo
Hey iemand,

Dit is niet heel vreemd hoor ik trek vaak elke dag wel 1x af en in de weekenden soms 2x per dag. Ik heb echter geen blaren op mijn penis. Ik denk dat je hiermee misschien naar de huisarts toe moet om te laten checken.

Bye bye! JuSo
Badge +1
Ik ben besneden, hebben ze misschien de huid te ver gesneden ? @JUSO
Hi iemand101,

ik trek me ook elke dag 1 of 2 keer af en soms vaker, bv. als mijn vriendje er is, maar dan doen we niet alleen aftrekken, maar vooral ook pijpen en ook wel neuken.

Ik krijg er geen blaren van gelukkig.

Maar hoe trek jij je af dan dat je wel blaren krijgt?

Groetjes,
M&M's
Badge +1
Misschien doe ik het te hard...? @m en Ms
@iemand101 Ik ben niet besneden dus weet niet veel over dit onderwerp
@ Iemand,
Ik ben niet besneden.
Alles is ook heel groot bij mij!

Ik zou gewoon eve minder aftrekken!
Btw, ik neuk ook best wat hoor. Ik ruk niet alles.
Waar krijg je die blaren dan op je piemel?

Met hoeveel vingers trek je af en waar zet je die?
Badge +1
Ik doe gewoon heel mijn hand om de ‘stam’ heen, ik krijg blaren onder mijn eikel. Ik ben strakbesneden @m en ms
@ Iemand,
Ik zou eve rust nemen, paar dagen en kijk of het heelt.
Wrom gebruik je geen glijmiddel?
Badge +1
Ik heb al een keer een paar dagen rust genomen, maar als ik het dan weer een keer deed ging het weer scheuren
Badge +1
@M12G
Ik weet niet wat strakbesneden is. Ik heb wel eens seks met jongens gehad die besneden waren, maar weet niet of er verschil is [n besnijden.

Ik doe ook wel met mijn vuist, maar vaak ook met 2 vingers aan de achterkant en duim van voor en das vaak lekkerder vind ik, maar ja, kun je ook een s proberen.

krijg je die blaren dan zeg maar op dat stukje onder je eikelrand, dat bij onbesneden jongens pas helemaal bloot kan als ons velletje helemaal naar beneden is?
@ Iemand,
Je moet glijmiddel gebruiken!
En mss beste naar je huisarts. Mss ben je te strak besneden?
Badge +1
Ja, daar net onder. Het scheurt zegmaar @m en ms
@ Iemand,
Volgens mij heb je geen toompje dan. Als je strak ben besneden.
Scheurt je verbinding met je eikel?
Scheurt je eikelrand?
Komt er dan wel eerst een blaar, zeg maar, net zoals je die op je voet ofzo kan krijgen? Of scheurt je velletje daar dan gewoon?
Iemand,
Hoe is het nu?
Heb je bloed?
Badge +1
Het scheurt zegmaar open, niet zoals op je voet. Meer een scheurtje
@iemand101,

ik heb dat nooit eigenlijk, tenminste niet als ik mezelf aftrek.

Wel een paar keer een rood plekje gehad toen een andere jongen me nogal fanatiek aan het aftrekken was, maar dat zag ik pas toen ik klaar gekomen was. Het ging toen pas zeer doen, maar het klaarkomen was wel super lekker :P

En jij wel eens gehad @M12G?

Groetjes,
M&M’s
@ M&M S
Nooit
Maar bij mij is alles heel groot en heel stevig! Dat weet je wel.

@ Iemand, je moet het een paar dagen laten helen en niet stijf worden!
@M12G,

Oke, ja weet ik, jouwe is zo groot als mijn 250 ml deobus en dan kan ik met mijn vingers niet helemaal omheen, maar heb je ook niet net onder het randje bij je eikel wel eens een plekje, want als andere jongens mij aftrekken en het gaat een beetje wild is het plekje altijd daar, mijn huid is daar wat dunner, denk ik.

beetje raar om te zeggen misschien maar ik heb laatst van jouw piemel gedroomd, nadat ik een topic of reactie van je had gelezen. Kweenie echt hoe de jouwe eruit ziet natuurlijk, wel een idee omdat je het had gezegd, maar het was een beetje een rare droom, want ik was heel klein, alsof ik onderaan de Euromast stond en ik moest erin klimmen

Groetjes,
M&M’s

Reageer